Stránka 9 z 40

OdoslaťOdoslané: 11. Feb 2008 21:21
od Dialniciar
Vo Višňovom je predpoklad na 2+2 jazdné pruhy s MPR 80 km/h. :idea:

Ak by tam boli 3+3 pruhy alebo MPR 100 km/h, potešil by som sa. :P

OdoslaťOdoslané: 11. Feb 2008 21:28
od i15
Dialniciar napísal:Vo Višňovom je predpoklad na 2+2 jazdné pruhy s MPR 80 km/h. :idea:

Ak by tam boli 3+3 pruhy alebo MPR 100 km/h, potešil by som sa. :P


ja som to myslel tak, ze by boli 2+2 pruhy a 100km/h, neskor nudzovo 3+3 pruhy a povedzme 70km/h

OdoslaťOdoslané: 11. Feb 2008 22:15
od Dialniciar
i15 napísal:
Dialniciar napísal:Vo Višňovom je predpoklad na 2+2 jazdné pruhy s MPR 80 km/h. :idea:

Ak by tam boli 3+3 pruhy alebo MPR 100 km/h, potešil by som sa. :P


ja som to myslel tak, ze by boli 2+2 pruhy a 100km/h, neskor nudzovo 3+3 pruhy a povedzme 70km/h


Neskôr núdrozo 3+3 pruhy, ... nehrozí. Zmeny sa v tuneli nerobia. Škoda reči niekedy ozaj.

OdoslaťOdoslané: 13. Feb 2008 21:17
od Dialniciar
PPP projekty: Štát si dá poradiť za 400 miliónov :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=9343

OdoslaťOdoslané: 16. Feb 2008 16:27
od sven
Ministerstvo vybralo poradcu bez súťaže

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=64778#64778

OdoslaťOdoslané: 18. Feb 2008 22:16
od Dialniciar
PPP projekty napredujú podľa plánu :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=9397

OdoslaťOdoslané: 31. Mar 2008 22:08
od Peter Olejár
Objavil som slovensku stranku k PPP: http://www.asociaciappp.sk/

OdoslaťOdoslané: 09. Apr 2008 16:46
od fh
Murgaš chce opravovať cesty cez PPP projekty :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=68767#68767

OdoslaťOdoslané: 22. Apr 2008 21:26
od racto
VO s uspokojením berie na vedomie, že MDPT stiahlo žalobu na úrad vo veci PPP

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=69754#69754

OdoslaťOdoslané: 25. Máj 2008 21:16
od fh
O úsekoch medzi Martinom a Prešovom :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=71362#71362

OdoslaťOdoslané: 08. Jún 2008 11:44
od expwy
Rozprávka:
Traja králi (Hranol, Pijan a Mufty) zistili, že tieto 3 PPP projekty nie sú pre nich až tak lukratívne ako sa na prvý pohľad zdalo. Vyrátali si, že viac výhodné by pre nich bolo keby sa to stavalo z prostriedkov kráľovského rozpočtu a Veľkého společenstva kráľovstiev. Táto forma financovania by znamenala lepšiu a hlavne rýchlejšiu financovanosť troch kráľov. Vzhľadom na terajšie a budúce možné problémy s PPP a hlavne ich dlhšia návratnosť im ruší pokojný spánok. PPP projekty sú ale už tak ďaleko, že zrušiť ich by znamenalo medzinárodnú blamáž a tak sa bude v nich pokračovať. Najmocnejší z 3 kráľov Hranol, je už nervózny, že sa celá situácia vlečie. Nezhody medzi jeho dopravným miestokráľom tzv. Bystričanom a jeho dopravným radcom+hlavným budovateľom v jednej osobe tzv. Stavbárom tiež nepridávajú na pokojnom spánku Hranola. Ďalším vplyvným, ktorý má s Bystričanom nezhody je tzv. Železničiar. Hranol vyhlási, že PPP projekty nepokračujú takým tempom ako by si predstavoval a mýto je tiež negatívne vnímané a musí za to niekto vyvodiť zodpovednosť. Zdá sa, že Bystričanove dni sú zrátané a Bystričan odíde sám elegantne z osobných dôvodov. Traja králi si pôsobnosť pri PPP projektech rozdelili nasledovne: I. balík je čisto v područí skupiny okolo Hranola a všetko sa robí pre to, aby tento balík staval Hokejista. II. balík je určený pre Muftiho a III. balík tunely okolo ZA má na starosti Pijan a jeho družina. Každá zo skupín si tieto projekty kočíruje vlastným spôsobom a nemala by ovplyvňovať inú skupinu. II. balík je najmenuj rizikový a vyzerá to, že tento bude aj najviac úspešný. III. balík sa s najväčšou pravdepodobnosťou nepodarí a Pijan bude tlačiť na to, aby to išlo z kráľovského rozpočtu alebo z prostriedkov Veľkého společenstva kráľovstiev. Do roku 2010 majú ešte čas, jediné o čo ide sú podpisy zmlúv a zakontrahovanie jednotlivých stavieb. Jediný kto čas nemá je Mufty, lebo sú náznaky, že Hranol chce predčasné voľby a zbaviť sa tak jedného kráľa – Muftyho, aby mohli prerozdeľovať medzi menším počtom deliteľov…

OdoslaťOdoslané: 08. Jún 2008 12:22
od sergej
:D :D :D

A na konci bol zvonec a zoširoka nič...

OdoslaťOdoslané: 08. Jún 2008 14:01
od pohodak
toto rozpravas detom na dobru noc? :D

OdoslaťOdoslané: 08. Jún 2008 16:07
od eucitizen
No skor nez rozpravka sa mi zda hororovy pribeh, teda dietom zakazany :)

OdoslaťOdoslané: 08. Jún 2008 18:34
od devil
pribeh je od teba alebo od ineho autora ? v kazdom pripade je to excelentne vystihnute. :idea:

OdoslaťOdoslané: 08. Jún 2008 19:43
od expwy
devil napísal:pribeh je od teba alebo od ineho autora ? v kazdom pripade je to excelentne vystihnute. :idea:

Forma príbehu je čisto moja, hľadal som spôsob ako výstižne vyjadriť skutočnosti tak, aby som sa vyhol možnej konfrontácii určitých osôb.
Postavy sú bohužiaľ stvárnené podľa skutočných udalostí. Predpoklad udalostí je samozrejme čerpaný z viacerých zdrojov.

OdoslaťOdoslané: 20. Jún 2008 12:40
od johhan
aquila napísal:len aby tie nase PPP projekty nedopadli podobne .. lebo oni mali za 10 miliard euro 400 km , my budeme mat 150 km ... aj ked nase stigro je, ze mame len 30% zadlzenie ..


A myslíš že budú nejaké ?? :wink:

OdoslaťOdoslané: 20. Jún 2008 12:50
od johhan
MH napísal:
devil napísal:pribeh je od teba alebo od ineho autora ? v kazdom pripade je to excelentne vystihnute. :idea:

Forma príbehu je čisto moja, hľadal som spôsob ako výstižne vyjadriť skutočnosti tak, aby som sa vyhol možnej konfrontácii určitých osôb.
Postavy sú bohužiaľ stvárnené podľa skutočných udalostí. Predpoklad udalostí je samozrejme čerpaný z viacerých zdrojov.


Ešte si zabudol na miestokráľa kráľovskej kasy Začiatka a jeho odporom k III balíku ktorý chce jednoznačne financovať za rozpočtu Veľkého spoločenstva kráľovstiev čo kráľovi Pijanovi značne vyhovuje a je Veľkráľovi Hranovi vďačný a odporučil Veľkráľovi že by bolo vhodné k jeho majestátu postaviť kráľovskú rýchlohradskú číslo 8 a možno najlepšie cez PPP
.
Ale veľkokráľovi Hranalovi sa posledne zlepšila nálada nakoľko exkráľovi Mikimausovi sa nejako rozpadá družina a zle kŕmi poddaných ktorí sa začínajú vidieť u veľkokráľa Hranola

OdoslaťOdoslané: 20. Jún 2008 13:32
od Čumil
MH napísal:Forma príbehu je čisto moja, hľadal som spôsob ako výstižne vyjadriť skutočnosti tak, aby som sa vyhol možnej konfrontácii určitých osôb.

Mne sa teda zda, ze si rovno mohol pouzit skutocne mena, kedze krycie v skutocnosti nic nekryju :-)

OdoslaťOdoslané: 20. Jún 2008 13:50
od Koksolam
MH, skvele :-) Mne sa paci ze si celu sekciu PPP zhrnul do jednej rozpravky , skoda ze pravdivej, len dufam ze bude aj happy end... za kolko to rokov hrozi? Ten happy end myslim

OdoslaťOdoslané: 20. Jún 2008 16:19
od expwy
Čumil napísal:
MH napísal:Forma príbehu je čisto moja, hľadal som spôsob ako výstižne vyjadriť skutočnosti tak, aby som sa vyhol možnej konfrontácii určitých osôb.

Mne sa teda zda, ze si rovno mohol pouzit skutocne mena, kedze krycie v skutocnosti nic nekryju :-)

Isteže, ale chcel som to trošku "umelecky stvárniť", aj keď je to do plaču ale nech je to trochu vtipné...

OdoslaťOdoslané: 08. Júl 2008 23:15
od johhan
Je vysoko pravdepodobné že z projektov PPP vypadnú úseky MT - PO
.
Dalej bol neoficialne zrušený termín 2010 - konečne sa podarilo Ficovi povedať pravdu do očí bez obkecov a rozprávok MDPT takže by mal byť ohlásený ústup z termínu 2010 a začať pripravovať dialnice v klude a precizne

OdoslaťOdoslané: 08. Júl 2008 23:56
od i15
takze vlada bude rozhodne stat za tym co povedala a rozhodne ta dialnica do Ziliny v roku 2010 bude! :) iba ze by nie... :D

OdoslaťOdoslané: 09. Júl 2008 08:36
od sezbrzni
johhan, mas info, co sa moze pouzit z toho, co bolo pripravovane na PPP balik 1 ? ci tie 2 roky su uplne stratene, alebo len trochu? :)
znamena to, ze sa na stavbu pouziju prostriedky z EU?
dik

OdoslaťOdoslané: 09. Júl 2008 10:41
od racto
Nie na PPP projekty sa nemôžu používať peiaze z EU!!!