Moderátor: Moderátori
aquila napísal:ako som uz pisal v teme o tunely pod povazsky chlmec, tak usek brodno - knm - cadca na plny profil by bol podstatne uzitocnejsi ...
lebo estakada a ani privadzac brodno az tak brutalne pretazene nie su ...
fh napísal:Zrejme tu ide aj o pripravenosť úseku.
Jurislav napísal:johhan napísal:A malo by sa súčasne stavať aj D3 ZA-Brodno - KNM
Tiez na plny profil??
johhan napísal:Urýchlenie výstavby D3 do CA je súčasťou kompenzácie pre KIA za nedostavanie D1 - tak isto by sa mala urýchľovať výstavba ZA - RK dôvod ten istý
johhan napísal:Dialniciar napísal: ZA-RK sa neurýchľuje kvôli KIA.
Ale ano, ...
Dialniciar napísal: A ja predsa trvám na tom, že nie.
KIA naliehala na zlepšenie dopravného ťahu BA-ZA a na čo najrýchlejšom postupe pri úseku cez PB, do ďalšej diaľničnej politiky sa nemiešala, pretože sa očakáva, že bude chcieť neskôr spolu s českou pobočkou zatlačiť na nové česko-slovenské prepojenie, čo by bolo viac logické ako prepájanie ZA s CA a ZA s RK. Na prepojenie ZA a RK tlačil istým spôsobom skôr VW a ten podobne tlačil aj na urýchlené dostavanie diaľnice v Rakúsku. A o tomto ma nepresvedčíš johhan.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 20 hostí.