Tak celú R2 asi nie.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Na to nie sú intenzity v mnohých častiach, na to stačí kvalitne opraviť cestu na Hornej Nitre a postaviť obchvaty v rámci R2. Aby sa stiahla premávka. Byť to takto, tak máme cez Drietomu už R2 ale na opačnej strane nemáme nič, lebo Češi zodvakrát zmenili koncept kadiaľ sa na nás napojiť.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Ale určite sa mala a má pripravovať a stavať aj od Lučenca do Košíc. Už len logicky tam blízko končí R7 a akože keby stála raz R1 s R2 po LC s R7, tak od LC sa pôjde v pol profile alebo len po pôvodnej ceste. Toto je najdivnejšie na svete. Soroška nemusí mať plný profil, bohato postačí jedna rúra. Presne ako bohato stačilo dlhú dobu Branisko. Dnes je problém keď ho pol mesiaca čistia a má sa ísť po pôvodnej ceste ...
Ak sa zrealizuje program opráv UA techniky v Moldave, možno sa posunie niečo málo tam. Asi ani nie pre intenzity, ale kvôli tomu, aby sa tá technika neprevážala cez obývané oblasti a železnica týmto smerom nič moc.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
No ale to je hudba vzdialená, ale možnosť to je. Alebo teoreticky bola, čo znamená, že štát má predstavu, čo posunúť smer západ od Košíc a prečo. Lebo štát posledné roky chce a robí všetko preto, aby juh od Košíc, východ od Košíc, západ Košíc bol rozvíjaný, priemyselne, dopravne, ... (na sever je Prešov, a ten sa dopravne rieši asi nadoraz, obranne zase vrtuľníky a bašta v regióne z tohto pohľadu a my sme "sused" štátu, kde to bude dlho "hot", takže my sa dnes pozerajme na veci už inak). A podľa možností sa nejde "ďaleko" od mesta, ale robí sa ťažisko na Košice samotné. Má sa tam "stiahnuť" hlavne náš skutočný východ od Košíc aby nemusel ísť viac na západ, čím sa zabráni vyľudňovaniu tých regiónov a KE majú možnosť mať silnejšie postavenie. Takže sa R2 posunie viac západne, ale aj verejná doprava. Tie kroky nám priniesli VOLVO, ale nepríde len VOLVO. To nám vybavil určite najviac Sulík, ale tam sú aj iné investície, no podstata je, že sú to investície a majú priestor kde ísť a je tam priestor ako načerpať mobilitou pracovnú silu.
O nejakom zámere, že by sa RV, RA mali cestovne a pracovne napájať na KE, nie je to hlavným zámerom. Ak to bude efekt, tak fajn, ale zámer to nie je. (je to predsa len ďalej od tých KE a pre takú zmenu už by to bola životná zmena a to sa viac oplatí smer západ pre toho človeka, to sa dá hospodársky odôvodniť.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)