Moderátor: Moderátori
Jaroslav Štemberk napísal:Myslíš si snad, že trestní oznámení k něčemu bude? To je alibismus, aby se neřeklo, že s tím ČD nic nedělají. Teď budou ČD odkazovat na to, že to šetří Policie, která pak stejně neprokáže zavinění konkrétních osob a tím to vyšumí. To trestní oznámení je podáno tak pozdě, že Policie prakticky nemá šanci to vyšetřit tak, aby mohla být na někoho podána obžaloba, protože pokud existovaly nějaké kompromitující dokumenty, bylo dost času na to je zničit nebo zašantročit a svědeckým výpovědím s odstupem času ubývá na věrohodnosti (a ti, kdo se bojí, že by se v tom mohli také namočit, budou tvrdit, že už si nic nepamatují a Policie jim to bude muset věřit).
Jarda napísal:Pendolino zkušebně dosáhlo rychlosti 237 km/h, maximální povolená traťová rychlost v ČR je ale 160 km/h.
Výrobcem je italská společnost ALSTOM Ferroviaria. Pendolina různých typů používají italské, finské, slovinské, španělské a portugalské železnice. Pendolino vyráběné pro ČD je však specifické tím, že může využívat tři napájecí soustavy.
Podívej se na: http://www.pendolino.cz/ (neoficiální web) a http://www.scpendolino.cz/ (oficiální)
Dialniciar napísal:Ktoré 3 napájacie sústavy
Dialniciar napísal:Jarda napísal:Pendolino zkušebně dosáhlo rychlosti 237 km/h, maximální povolená traťová rychlost v ČR je ale 160 km/h.
Výrobcem je italská společnost ALSTOM Ferroviaria. Pendolina různých typů používají italské, finské, slovinské, španělské a portugalské železnice. Pendolino vyráběné pro ČD je však specifické tím, že může využívat tři napájecí soustavy.
Podívej se na: http://www.pendolino.cz/ (neoficiální web) a http://www.scpendolino.cz/ (oficiální)
Ktoré 3 napájacie sústavy
Jarda napísal:Česko-Slovenská stejnosměrná 3000 V
Česko-Slovenská střídavá 25 kV/50Hz
Německo-Rakouská střídavá 15kV/16,7Hz
JoHnZ napísal:Neviem ci vobec aj potom ... Pendolino ma totiz strasne dlhu navratnost, nedajboze vo vnutrostatnej doprave. A EU asi na taky prepych ako je pendolino peniaze neda ...
ok79 napísal:Jarda napísal:Česko-Slovenská stejnosměrná 3000 V
Česko-Slovenská střídavá 25 kV/50Hz
Německo-Rakouská střídavá 15kV/16,7Hz
Precetl jsem si ze pro kazdou rozvodnou sit maji vozy jine sberace...jak probiha jejich vymena (predpokladam ze se nepouzivane stahnou)? Je to za jizdy nez vozy najedou na jinou sit a chvili se jede bez proudu nebo jinak? Jak je to rizene?
Naspäť na Železničná infraštruktúra
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 11 hostí.