Ale však väčšina je tam lokál! Čiastočné riešenia sú podla mna zbytočnéRio13.zm napísal:urcite riesenie je D4 a dostat trenzit mimo Bratislavu
Moderátor: Moderátori
zoom napísal:A nešlo by piliere rozšíriť resp. spraviť ku každému ďalší jeden, kt. by niesol ďalšie dva pruhy. By to bolo ako 4+4 s rezervou na 5+5. Ale to by bolo asi ekonomicky náročné, kedže v BA toho priestoru je minimum.
Rio13.zm napísal:urcite riesenie je D4 a dostat trenzit mimo Bratislavu
PK napísal:zoom napísal:A nešlo by piliere rozšíriť resp. spraviť ku každému ďalší jeden, kt. by niesol ďalšie dva pruhy. By to bolo ako 4+4 s rezervou na 5+5. Ale to by bolo asi ekonomicky náročné, kedže v BA toho priestoru je minimum.
stanog napísal:To je dokazane uz davno ze cisty tranzit cez BA je len 10-15%. Preto sa aj ja staviam skepticky k vplyvu D4 na odľahčenie upchatého terajšieho obchvatu.
zoom napísal:PK napísal:zoom napísal:A nešlo by piliere rozšíriť resp. spraviť ku každému ďalší jeden, kt. by niesol ďalšie dva pruhy. By to bolo ako 4+4 s rezervou na 5+5. Ale to by bolo asi ekonomicky náročné, kedže v BA toho priestoru je minimum.
Obchvat ide ponad husto zastavanu cast rodinnymi domami Ruzinov - Vrakuna, byval som tam chvilu, poznam to tam a takemuto rozsireniu by padlo za obet vela domov. Zrejme financie za vykup by sa vysplhali do astronomickych vysok. Zbezne som to prepocital a hodnota tych pozemkov a domov by mohla dosiahnut aj 2mld Sk - 66 mil. Euro.
Ale však ja by som nechcel búrať domy. Len vedla terajších postaviť ďalšie piliere. Predsa len sú tie domy stavané nejakých 10-20metrov od pilierov. To by si azda nevyžiadovalo až taký rozsiahly výkup pozemkov.
marclucpicard napísal:Vidim ze to tam vobec nepoznas pretoze inac by si vedel ze niektore domy su len par metrov od dialnice. Napriklad firma kde robim je vzdialena od kraja mosta len asi 9-10 metrov. Takze toho burania by tam bolo dost vela. Tadialto podla mna cesta vobec nevedie. D4 to urcite odlahci len to uvidime kolko percent to bude az ked bude hotova.
napísalo to tu iba pár užívateľov, ja napríklad nie, a to, aký bude skutočný účinok sa dá len ťažko predpokladať, ale už 2 veľké firmy to chceli stavať formou PPP s koncesiou na 25 a 28 rokov bez tieňového mýta, takže tam asi voľačo jazdiť bude.zoom napísal:A už tu bolo viac krát spomínané, že na D4 sa s odľahčením nedá odvolávať, keďže to bude minimálne!
Dialniciar napísal:napísalo to tu iba pár užívateľov, ja napríklad nie, a to, aký bude skutočný účinok sa dá len ťažko predpokladať, ale už 2 veľké firmy to chceli stavať formou PPP s koncesiou na 25 a 28 rokov bez tieňového mýta, takže tam asi voľačo jazdiť bude.zoom napísal:A už tu bolo viac krát spomínané, že na D4 sa s odľahčením nedá odvolávať, keďže to bude minimálne!
Skor ako D4 by bolo potrebne urobit severny obchvat mesta popod Karpaty s pripojenim na D2. To by rozdelilo zatazenie terajsieho obchvatu na polovicu, co by mohlo stacit na par rokov.
Neviem, čo je na tom odveci. Ty píšeš, že nepomôže D4, ale severný obchvat tunelom Karpaty cez pohorie Malé Karpaty s prepojením na D2 - ale to je už súčasť D4.PK napísal:Dialniciar napísal:D1 Mierová - Senecká je ale srdcová tepna štátu ... to ostatné je len tvoj názor (ad D4). A navyše ten tunel Karpaty je už súčasťou D4. Naštuduj si to.
Tvoj prispevok je odveci.
devil napísal:Skor ako D4 by bolo potrebne urobit severny obchvat mesta popod Karpaty s pripojenim na D2. To by rozdelilo zatazenie terajsieho obchvatu na polovicu, co by mohlo stacit na par rokov.
nerozdelilo. 50-60% z PM ide z dialnice dole, dalsich tych cca 10% ako pises prechadza na berg/rajku dalsich 20% ide za mostom LF do karlovej vsi/mlynskej d./zapadnej cast sirsieho centra. vlastne vsetky zjazdy z obchvatu su vytazene npr. ruzinova, vrakune biskupic do nakupnych centier sa chodi casto po obchvate. a naopak vacsina nakladiakov od sitiny pokracuje po D2 na hun/aut.
Dialniciar napísal:Neviem, čo je na tom odveci. Ty píšeš, že nepomôže D4, ale severný obchvat tunelom Karpaty cez pohorie Malé Karpaty s prepojením na D2 - ale to je už súčasť D4.PK napísal:Dialniciar napísal:D1 Mierová - Senecká je ale srdcová tepna štátu ... to ostatné je len tvoj názor (ad D4). A navyše ten tunel Karpaty je už súčasťou D4. Naštuduj si to.
Tvoj prispevok je odveci.
Naštuduj si najprv, o čom vlastne píšeš.
Dialniciar napísal:To, čo ty ale hovoríš, to nemáš podložené serióznym dopravným výskumom, či snáď ano ?
Určite nemôžeš porovnávať mestský centrálny (z pohľadu D) úsek Mierová-Senecká s diaľnicou D2 v smere na ČR a H (zaujímavé, že Sitinu si vypustil). Porovnávať mestské a mimomestské úseky je miešať hrušky s jablkami.
S tymi poctami suhlasim. Z tych 50-60% co idu dole by asi 30% az polovica zisla na D4, pretoze by im bolo vyhodnejsie vojst do Bratislavy z D4 niekde pred Karpatami, alebo za Karpatami v Lamaci. Plus by sa k nim pridala asi polovica z tych co idu obchvatom na most LF. To je dokopy polovica z 60% a polovica z 20% = 40% celkovej zataze by sa oddelila z terajsieho obchvatu na ktorom by ostalo 60% zataze, co by bol dost velky uspech.
Dialniciar napísal:PK: Mierová-Senecká bude mať do 15 rokov po kapacite a povedz mi, ako ju rozšíriš ? No, ako ?
Bratislava potrebuje radikálny rez, pretože preťať mesto diaľnicami zo všetkých strán situáciu nerieši.
devil napísal:S tymi poctami suhlasim. Z tych 50-60% co idu dole by asi 30% az polovica zisla na D4, pretoze by im bolo vyhodnejsie vojst do Bratislavy z D4 niekde pred Karpatami, alebo za Karpatami v Lamaci. Plus by sa k nim pridala asi polovica z tych co idu obchvatom na most LF. To je dokopy polovica z 60% a polovica z 20% = 40% celkovej zataze by sa oddelila z terajsieho obchvatu na ktorom by ostalo 60% zataze, co by bol dost velky uspech.
neviem ci sme sa pochopili. tych 50-60% som myslel dopravu medzi petrzalkou a ruzinovom & biskupicami & vrakunou & nakupnymi centrami pri dialnici & letiskom & slovnaftom atd. a aj zvysnych 40-50 % su auta z lamaca, karlovky atd. s tymi istymi cielmi.... si pisal ze severny obchvat by rozdelil zatazenie terajsieho obchvatu na polovicu, co by mohlo stacit na par rokov.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 41 hostí.