Tomas PO napísal:Paradoxne je, ze pri stavbe useku PO-Svinia vidno rovnake mechanizmy ako pred vyse dvadsiatimi rokmi...
No sak generalny dodavatel IS KE, je ten isty ako aj pred 20 rokmi
Takze mozno aj stroje odvtedy zostali..
Moderátor: Moderátori
Tomas PO napísal:Paradoxne je, ze pri stavbe useku PO-Svinia vidno rovnake mechanizmy ako pred vyse dvadsiatimi rokmi...
Tomas PO napísal:Zaujimavy clanok o otvoreni tejto casti vychodnej dialnice.
Paradoxne je, ze pri stavbe useku PO-Svinia vidno rovnake mechanizmy ako pred vyse dvadsiatimi rokmi...
http://www.dialnice.info/images/otherfi ... 03_10V.pdf
http://www.dialnice.info/images/otherfi ... 03_11V.pdf
Vodiči tvrdia, že tabule upozorňujúce na riziká na diaľnici v čase nehody nefungovali. Preto vznikla z banálnej zrážky dvoch áut v priebehu pár minút reťazová havária.
Podľa hovorcu NDS telekomunikačné zariadenie diaľnice a jeho technologická časť bola vybudovaná a uvedená do prevádzky v decembri 2004. Stála 100 miliónov korún (asi 3,3 milióna eur). Jej súčasťou sú okrem iného aj meteozariadenia, sčítače dopravy, kamerový dohľad a premenné dopravné značenie.
Nefunkčnosť tohto drahého zariadenia vysvetľuje takto: "Štyri meteostanice dodávajú údaje o poveternostných podmienkach priebežne do centrálneho dispečingu strediska. Nie sú naviazané na funkciu premenlivého dopravného značenia (PDZ). V smere Prešov - Košice sú prvé PDZ na kilometri 589,1. Teda na začiatku diaľnice. Pokyn pre zníženie rýchlosti alebo iné obmedzenie dopravy vydáva len dopravný inšpektorát Policajného zboru."
joe1024 napísal:TomasPO : Urcite ? Kdesi som cital, ze ta tabula nic ine ako cisla zobrazit nevie, ze by bola prilis draha, ak by mala zobrazit genericky text.
ad nehoda : Keby ludia v hmle nejzadili ako prasiatka, tak by k tomu nedoslo.
Na to netreba funkcne PDZ, aby som si vsimol, ze je hmla a mraz - staci zdravy rozum...
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 31 hostí.