Moderátor: Moderátori
bystrik napísal:Pri dostavbe Nábrežnej komunikácie musí investor začať od nuly
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=646
kaviarista napísal:bystrik,
ta Nabrezna bude len privadzac alebo je to uz trasa budcej D1? Dufam, ze len privadzac, sak ten 700 m usek stvorpruh pred zimnym stadionom ma smiesne parametre na dialnicu
bystrik napísal:kaviarista napísal:bystrik,
ta Nabrezna bude len privadzac alebo je to uz trasa budcej D1? Dufam, ze len privadzac, sak ten 700 m usek stvorpruh pred zimnym stadionom ma smiesne parametre na dialnicu
hej nabrezna je len privadzac, viac-menej je to spojnica - pokracovanie ulice Obrancov mieru, okolo zimneho stadiona a mestskej haly, najprv po pravej a potom po lavej strane Torysy, teda poza Budovatelsku a rusnove depo a mala by sa napojit na existujuci privadzac na D1 na Kosice na krizovatke na sidl. Svaby.
Inak vystavba useku D1 Presov, zapad - Presov, juh bude tiez pekny oriesok. Bud to pojde asi kilometer na estakade alebo tunelom. Nepamatam sa presne, ktery variant vyhral, ale vidi sa mi ze estakada poza Kalvariu. Kvoli nevysporiadanym pozemkom a nespokojnosti mnohych Presovcanov to bude podobne ako v PB. Mame sa na co tesit. Podla mna to bude hotove najskor 2015.
MH napísal:Ja som jednoznacne za tunelovy variant - jeden alebo druhy. Je to jednoznacne lepsi variant ako povrchovy ako aj pre mesto tak aj pre zivotne prostredie a nakoniec aj pre samotnu dialnicu. A este som aj za budovanie severneho obchvatu PO. Vychodny ma este dost casu
Alexander Velky napísal:Jednoznačne by mal mať PO tunelový variant a okrem toho by bolo určite lepšie, keby sa najprv dostavalo toto v PO ako by sa mala začínať stavba D1 PO-Svinia, pretože PO potrebuje riešiť dopravu viac.
johhan napísal:Alexander Velky napísal:Jednoznačne by mal mať PO tunelový variant a okrem toho by bolo určite lepšie, keby sa najprv dostavalo toto v PO ako by sa mala začínať stavba D1 PO-Svinia, pretože PO potrebuje riešiť dopravu viac.
Myslím že obidva úseky by sa mohli stavať súčastne
johhan napísal:Alexander Velky napísal:Aj tu sa ešte vyjadrím, zle som sa totiž vyjadril, myslel som to tak, že kým sa v PO dostavia časť úseku, tak PO-Svinia budú ešte len vo výstavbe.
No vyzerá to tak že nie si ďaleko od reality
Caesar napísal:Branco,
problémom PO je práve to, že vhodným variantom je tunel a s tým nie sú na Slovensku dobré skúsenosti ... veľa peňazí, malá kontrola, nepredvídateľné okolnosti, ... aj keď by sa dalo 99% týchto problémov odstrániť, tak sa to nikomu nechce.
Takže východné Slovensko by malo byť spokojné, má Branisko. Západné má Sitinu (bude mať) a celonárodný význam má Horelica (D3) a potom na D1 - PPP.
V rámci riešenia regionálnej dopravy má v návrhu tunel len NR a PO, reálne, zatiaľ. S tým, že NR má "v zálohe" aj inú smerovú variantu", zatiaľ čo v PO tunel už odobrila aj SSC.
Branco napísal:Caesar,
cestné, redsp. diaľničné tunely sme začali stavať len pred pár rokmi, takže by to bol zázrak, keby počas výstavby neboli žiadne problémy. Železničných tunelov je na Slovensku požehnane a boli a sú potrebné. A v čase ich výstavby nebola ani zďaleka k dospozícii taká technika, ako dnes. Cestných tunelov, vráatane diaľničných je podľa mňa málo, stačí sa pozrieť na krajiny s podobným terénom a osídlením, ako SR.
Branisko je nepochybne významný tunel, je to historické spojenie Spiša a Šariša, resp. stredu a východu SR. Horelica zase prepojenie minimálne 1/2 Slovenska na sever, Sitina rieši skôr tranzit v Bratislave, a aj ČR/MR.
Ako Branisko prepojilo Šariš so Spišom, tak Višňové, resp. možno Korbieľka prepojí Liptov, resp. Tatry so západným Považím.
Po dobudovaní diaľničných, resp. rýchlocestných by mali nasledovať cestné tunely
Branco napísal:Samoyrejme, našim firmám zakázky v Slovinsku, aj v ďalších krajinách len prajem.
Ale kto potom bude stavať Višňové a ďalšie tunely u nás?
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 14 hostí.