Sergej napísal:Preco by mala byt? Ved je v 3. baliku PPP.
Ale podľa www.highways.sk sa v najbvližších rokoch s ním nepočíta.
Sergej napísal:BTW Ovčiarsko, nie Ovčiarisko...
Dík za opravu chyby.
Moderátor: Moderátori
Sergej napísal:Preco by mala byt? Ved je v 3. baliku PPP.
Sergej napísal:BTW Ovčiarsko, nie Ovčiarisko...
Dialniciar napísal:kaviarista napísal:ale zaujima ma co u teba znamena , ze problem je usek MT-ZA ? lebo , ked si spomeniem na mojich cca 5-6 prejazdov tymto usekom pred sanaciou v kratkom case a v roznych casovych usekoch (cca v priebehu mesiaca), tak som nezazil radikalne zdrzanie aj napriek hustej premavke ani raz . dokonca okrem jednej nehody som tu radikalne zdrziavania nezazival asi nikdy.
zaujímavé je, že toto tvrdí pravidelne aj devil ... ....
Dialniciar napísal:Vzhľadom na to, že Strečnom prejde viac áut, tak aj podľa tvojich slov je to Strečno, ktoré sa musí riešiť skôr.
Nezmenil si sa (a istotne v tvojich očiach ani ja)
zoom napísal:Sergej napísal:Preco by mala byt? Ved je v 3. baliku PPP.
Ale podľa www.highways.sk sa v najbvližších rokoch s ním nepočíta.
kaviarista, sorry ale prestan uz s tym premalovanim a 'ja som presiel 5-6x bez zdrzania'.
BB si neuvedomuje (a po tych x rokoch vam to uz mohlo dojst), ze cim viac sa bude bojovat proti Visnovemu, tym viac sa odkladaju aj Donovaly.
dnes je situacia taka, ze R1 parametrami a kapacitou nemoze potiahnut tranzit vychod - zapad bez toho aby sa riesili uz postavene useky.
mel napísal:Pani ... toto je deja vu ako vysite ...
Donovaly samozrejme treba riesit ale to je tranzit s-j ... slovensko potrebuje vnutorne prioritne vyriesit tranzit v-z, a toto donovaly neporiesia skor ako visnove.
mel napísal:Samozrejme visnove nie je vsetko, ale na D1 su veci pripravene lepsie a da sa stavat ihned. Samozrejme peniaze treba riesit, ale ked si niekto mysli, ze riesenie Donoval bude lacne ci dokonca radovo lacnejsie ako riesenie trasy cez visnove, tak si myslim, ze je na omyle.
mel napísal:devil tvrdi, ze sa zopsulo planovanie ... o tom by sme sa mohli bavit ale je to minulost ... ako hovori moja babka "neskoro ric bic, kec se uz posrala" ...
dnes je situacia taka, ze R1 parametrami a kapacitou nemoze potiahnut tranzit vychod - zapad bez toho aby sa riesili uz postavene useky. D1 to riesi ... taky bol plan, takto sa to stavia. Menit teraz koncepciu je populisticke ficoisticke zalep-hubu riesenie na oko ... a len presunie realne problemy na buduce vlady ...
mel napísal:prestanme si malovat vzdusne zamky a pozerajme sa na veci komplexne ... stavia sa D1, pod strecnom su velke problemy (kaviarista: ja som isiel popod strecno par krat v porovnani s tym kolko chodim cez zvolen, ale stal som tam takmer vzdy), problemy su aj na donovaloch a scasti sa riesia, aj ked finalne to vyriesi az obidenie donoval. ma to byt R-ka? ... nech je ... ale nech sa tym nebrzdi riesenie problemov inde a nech sa nemaluje vizia, ze ked bude pod donovalmi tunel tak mame dialnicnu siet poriesenu...
mel napísal:Ako pisal johhan, trasa s-j je riesitelna cez turiec, ja sa priklanam tiez k tejto trase ... RK-BB je dolezita trasa samozrejme ale by mala byt poriesena prelozkou cesty prvej triedy.
kaviarista napísal:ja dorazne nesuhlasim, aby sa Donovaly charakterizovali jednoducho ako S-J tranzit. .
kaviarista napísal:Radovo lacnejsie nebude, ale neodskriepitelna vyhoda je ta, ze aj ciastkovym financovanim radikalne zlepsis plynulost trasy. Kdezto za 15 mld. postavis Visnove a mas nasledne problem v ZA , MT aj RK. Cely usek HP-Ivachnova by sa mal riesit komplexne (urcite cez PPP), lebo pri financovani zo statneho rozpoctu pri dnesnej miere vydavkov by to trvalo aj 20 rokov (ak nechces uplne ochromit dialnicnu vystavbu v inych regionoch) .
kaviarista napísal:vies mel, ono koncepcia je sice pekna, len narazila na realne ekonomicke bariery nakladovosti D1 cez Fatry. a to este mozme dakovat Ruskovi a Kii, inac by sme este dnes sedeli na nedokoncenej estakade na Sverepci a hompalali si gulami.
kaviarista napísal:myslel som pred sanaciou brala. teraz som pod Strecnom stal na semaforoch aj ja.
kaviarista napísal:ak by sa stavala R v poloprofile pod Donovalmi, samozrejme ze by to pribrzdilo riesenie problemov inde, ale urcite by to totalne neparalyzovalo ostatne regiony ako financovanie D1 medzi ZA a RK zo statneho rozpoctu. je rozdiel 2,5 mld. rocne na Donovaly a 15 mld. rocne na Strecno.
kaviarista napísal:ved aj dnes je trasa S-J riesitelna cez Turiec , tak preco su tam polovicne intenzity? zeby polovica vodicov boli idioti ? prelozka cesty je len nic neriesitelna hlupost. bezvyznamne zalepenie oci. ohladom nakladovosti sucasnej trasy bude v buducnosti problematicky usek BB-Jelenec, ale ten dnes nekolabuje a este dlho nebude, takze nechapem, preco by sa mal prelozkou riesit hlavne on a to hned.
mel napísal:ok, to beriem ale V/Z obsluzi D1, ci nie? potom ostane na donovaloch lokalka a tranzit S/J ... to som tym myslel a preto som to zjednodusil.
mel napísal:kaviarista napísal:Radovo lacnejsie nebude, ale neodskriepitelna vyhoda je ta, ze aj ciastkovym financovanim radikalne zlepsis plynulost trasy. Kdezto za 15 mld. postavis Visnove a mas nasledne problem v ZA , MT aj RK. Cely usek HP-Ivachnova by sa mal riesit komplexne (urcite cez PPP), lebo pri financovani zo statneho rozpoctu pri dnesnej miere vydavkov by to trvalo aj 20 rokov (ak nechces uplne ochromit dialnicnu vystavbu v inych regionoch) .
suhlas. ja som za PPP. nerozumiem co myslis ciastkovym financovanim a co tym vyriesis. nechapem privlastok radikalne
mel napísal:kaviarista napísal:ak by sa stavala R v poloprofile pod Donovalmi, samozrejme ze by to pribrzdilo riesenie problemov inde, ale urcite by to totalne neparalyzovalo ostatne regiony ako financovanie D1 medzi ZA a RK zo statneho rozpoctu. je rozdiel 2,5 mld. rocne na Donovaly a 15 mld. rocne na Strecno.
prepac, ale toto vyzera na z brucha cisla ... ak ma mat visnove cenu 25 mld a stavat sa ma 5 rokov, tak sa bavime o 5 mld/rok hore/dole miliarda. donovaly 2,5 mld/rok by som tiez chcel vediet ako to myslis ...
mel napísal:kaviarista napísal:ved aj dnes je trasa S-J riesitelna cez Turiec , tak preco su tam polovicne intenzity? zeby polovica vodicov boli idioti ? prelozka cesty je len nic neriesitelna hlupost. bezvyznamne zalepenie oci. ohladom nakladovosti sucasnej trasy bude v buducnosti problematicky usek BB-Jelenec, ale ten dnes nekolabuje a este dlho nebude, takze nechapem, preco by sa mal prelozkou riesit hlavne on a to hned.
ja som hovoril o vedeni R3 teda o rychlostnej ceste ... usek BB- Jelenec je OK, ale prelozka riesi prechod cez donovaly, nie tento usek. alebo mi nieco uslo?
Dialniciar napísal:stále to isté dookola ...
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 16 hostí.