Moderátor: Moderátori
mirkobb napísal:Už som to tu niekedy niekde spomínal, že ostáva iba dúfať, aby sa na tomto úseku nedopustili podobného "lapsusu" s premosteniami ponad rýchlostnú cestu a taktiež opornými múrmi ako pri OP-HL! Tu by už mohli nechať rezervu pre budúce rozšírenie na 2+2!
Nemá niekto nejaké konkrétnejšie info ako je to tu naprojektované?
aquila napísal:urcite bolo, ale v tomto pripade to nevidim ako minus, skor naopak ako plus, v buducnosti to lacnejsie urcite nebude a nebude treba rozne "docasne" zvedenie z cesty a moze sa plynule stavat dalej ....
aquila napísal:urcite bolo, ale v tomto pripade to nevidim ako minus, skor naopak ako plus, v buducnosti to lacnejsie urcite nebude a nebude treba rozne "docasne" zvedenie z cesty a moze sa plynule stavat dalej ....
Thomas napísal:Mimochodem, když se postaví celá koncová MÚK, které se 2/3 neprovozují, na kterou další úsek navazuje zadalší dobu, tak se přistavbě dalšího úseku stejně vyžaduje náklady na opravu, příp. v mezidobí na údržbu.
mirkobb napísal:Thomas napísal:Mimochodem, když se postaví celá koncová MÚK, které se 2/3 neprovozují, na kterou další úsek navazuje zadalší dobu, tak se přistavbě dalšího úseku stejně vyžaduje náklady na opravu, příp. v mezidobí na údržbu.
Ta MÚK nebude ani "náhodou" koncová, naopak je tu možnosť poslať tranzit dopavným značením práve cez ten obchvat okolo a nie cez Trtsenú.
Thomas napísal:Mimochodem, když se postaví celá koncová MÚK, které se 2/3 neprovozují, na kterou další úsek navazuje zadalší dobu, tak se přistavbě dalšího úseku stejně vyžaduje náklady na opravu, příp. v mezidobí na údržbu.
Thomas napísal:Obávám se, že to tak reálně nebude.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 3 hostí.