Moderátor: Moderátori
Sergej napísal:Pri Sutove zlty variant so zarezmi
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=8963
"...Pri červenom variante sa počíta s výstavbou štyroch tunelov, ale najväčším problémom je, že zasahuje do ochranného pásma a keďže sú veľké problémy s dodržiavaním pravidiel ochrany chránených území medzinárodného významu Natura 2000, ktoré sú platné od vstupu Slovenska do EÚ, neviem si predstaviť, ako by sme zabezpečili vydanie stavebného povolenia. Slovenské a európske úrady životného prostredia a Európska komisia by sa tak či onak vyjadrili, že tam nemôžeme stavať."
MH napísal:Samé nezmysly a manipulovanie s verejnou mienkou s cieľom presvedčiť ľudí o správnosti a jedinečnosti realizácie ponúkaného variantu...
lubos napísal:Tie prípravné práce by mali byť realizované na 25-ich km, celý úsek D1, ktorý má ísť do výstavby cez PPP1 má ale dĺžku 75 km. To znamená, že sa vybrali len také miesta (zložitejšie), kde je potrebné tieto práce vykonať dopredu(portály tunelov, zárezy, MÚK ai.) alebo tie vyčlenené peniaze - tuším okolo 17,18 mil.€ na tieto práce vystačia len na tých 25 km a prípravné práce na zvyšných 50-ich km sa urobia už v rámci normálnej výstavby?
Dialniciar napísal: V každom prípade bez podpory 800-1000 mil. € z EIB sa tieto úseky len tak nepostavia, ale ešte existuje aj ďalšia varianta: vypustiť tento úsek z balíka.
Teraz sa mi to nechce vyhrabávať, ale bez tohto úseku sa ušetria financie a úver by nemusel byť v takomto rozsahu a menší by poskytli ďalšie banky.sergej napísal:Dialniciar napísal: V každom prípade bez podpory 800-1000 mil. € z EIB sa tieto úseky len tak nepostavia, ale ešte existuje aj ďalšia varianta: vypustiť tento úsek z balíka.
Ale bez novej sutaze to nepojde. Inak to skonci malerom.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 5 hostí.