Moderátor: Moderátori
pohodak napísal:mna zaujal jeden prispevok v diskusii:A zo zavedenim 160km/hod sa počíta od GVD2009/2010
jano.z napísal:pablito: V tomto grafikone su zavedene 2 pary vlakov EC Zilina - Praha a 1 par vlakov EC Kosice - Praha. V dalsom grafikone budu sice obe EC Zilina - Praha zrusene, ale miesto nich bude zavedeny 1 par EC Zilina - Praha cez Ostravu, v dalsom grafikone bude tiez zavedeny EC "Jozef Bem" z Budapesti do Varsavy, na Slovensku cez Hidasnemethi - Kosice - Presov - Plavec.
Takisto su uz dlhu dobu snahy ZSSK za podpory OBB vyboxovat v eurotakte predlzenie viacerych EC (menovite 1 par Taliansko (Rim/Benatky), 2 pary Nemecko (Mnichov/Frankfurt) a este cosi) z Viedne az do Bratislavy. Zatial sa im to nepodarilo, ale je dost mozne ze v dalsom GVD sa tak stane. Po tom, co sa podari postavit nejaku rozumnu cast koridoru, je tiez plan na zmenu Viedenskych IC na EC a s tym suvisiacu zmenu cielovych stanic na Salzburg (Gerlach), resp. Graz (Tatran)
Andrej napísal:pohodak napísal:mna zaujal jeden prispevok v diskusii:A zo zavedenim 160km/hod sa počíta od GVD2009/2010
Az nedavno som zistil, ze sa so 160-kou ratalo az priblizne od tohto terminu uz davnejsie. Akurat ze nie iba na useku BA-NM
Cela cesta z BA na vychod SR sa skrati oproti doterajsiemu grafikonu o cca 20-25 min, oproti grafikonu spred 10 rokov len o par minut zial, stale je povolena iba 120-ka
nic to, idem sa prave pozriet na to ako okolo mna prefrci vlak vyse 160 kedze najblizsia moznost bude asi az o 2 roky
mino napísal:no to je teda fakt sila s tymi casmi BA-KE, jedno sa zlepsi, druhe zhorsi a sme na tom rovnako...
jano.z napísal:Reelektrifikacia: Ja som to pocul v zmysle "niekto rozhodol", takze sa to robit urcite BUDE. Co tym dosiahnu/chcu dosiahnut je vec druha, bolo je a bude na toto tema este vela diskusii ... a nie su to kHz, ale kV Vlak iduci na radiove vlny som este nevidel ...
jano.z napísal:magnus: stavebne je trat stavana na 200km/h, takze pri 160km/h vydrzi mozno aj 10 rokov "bezudrzbovej" prevadzky ... a podla mna, minimalne o hlavne trate sa ZSR aspon ako tak staraju (a urcite lepsie ako napr. CD/SZDC - a ani tu sme zatial nikde na 160 pomalu jazdu nedavali), dokonca viem ze aj na trati do Ciernej nad Tisou uz sanovali POTR ... na lokalkach je to uz horsie ...
Andrej: Prevadzka pocas reelektrifikacie bude, ak sa presne naplanuje (v horizonte rokov!) a spravne dohodne s dopravcami v zasade jednoducha ... treba povedat, kedy sa zacne, aby zacali postupne dopravci presuvat viacsystemove rusne / rusne na "novu sustavu", resp. zacali zadovazovat nove, ci uz rekonstrukciami alebo nakupom ... potom uz staci presne stanovit plan prepinania jednotlivych usekov a dopravcovia si uz preprahy / viacsystemove rusne / priprahy dieselovymi rusnami presne zaclenia do grafikonov ... tak aby sa vzdy pocitalo s najhorsim a nevznikali zbytocne mimoriadnosti ... organizacia bude potom podobna vacsim napatovym vylukam, a tie su uz zvladnute ...
pohodak: Nuz v PK bude asi reklamacia kvality diela ...
Naspäť na Železničná infraštruktúra
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 11 hostí.