Moderátor: Moderátori
mirkobb napísal:Ad Adamko: Hmmm…?!? Ja si myslim,ze na tak významnom a vytazenom dialnicnom tahu ako tento,je vytvorenie vetvy z Ciernej a nasledne vytvorenie dalsieho hranicneho prechodu malo! Tam by to chcelo este aj MKU Vysny Koniec a vetvu z neho do Jaworzynky(PL) a Hrčavy(CZ),no a este MKU Serafinov a odbocku z neho na Sol(PL) pre auta do 12 t a taktiez zriadit samostatny hranicny prechod aj tam,samozrejme vsetky uvedene vetvy v profile 26,5. No a aby som nezabudol,este aj z Oscadnice cez Kosariska a Vresovku na Rycerku-Gornu(PL),akoze inac 26,5! Ale potom aj cely dialnicny usek navrhnut a preprojektovat aspon na 2x3,to by uz snad na tie intenzity mohlo stacit,vsak Adamko..?
mirkobb napísal:Mozes aj to,aj to..
Ta reakcia bola primerana Vasej uvahe vo Vasom prispevku,teda aj jej urovni,inak sa nedalo! A o mne si mozte mysliet,co len chcete,ale to zas svedci o Vasej urovni,ze ste sa znizil z urovne diskusie do nejakej osobnej,to zvyknu robit prave ludia ktorym dosli argumenty na urovni cisto odbornej.
Skade máš túto informáciu, napísal si to dosť nezrozumiteľne.aquila napísal:4.6.2007 09:16 | degenbart
pracujem na prieskumnej štôlni ako geológ na Skalitom - D3, práve bola pozastavená výstavba tejto štôlne...
mam taky dojem, ze peniaze sa stahuju nejako masovo zo vsetkych usekov
a ze dialnice do roku 2010 ...
kvalitna dialnica: Musíš brať do úvahy že D3 a D1 bude mať dôležitý európsky potenciál (spojenie Baltu a Jadranu dialnicou)...
mirkobb napísal:kvalitna dialnica: Musíš brať do úvahy že D3 a D1 bude mať dôležitý európsky potenciál (spojenie Baltu a Jadranu dialnicou)...
A Ty zas ber do uvahy, ze oproti slovenskej dialnici D3 z polskej strany ziadnu dialnicu nestavaju! A uz vôbec nie s europskym potencialom byt spojnicou Baltu a Jadranu!
Ľuboš Gerža napísal:A tunel Horelica tak skoro asi rozšírenie nečaká.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 9 hostí.