Dialniciar napísal:Jurislav napísal:Dialniciar napísal:Prístavný most sa premaľuje na 3+3 jazdné pruhy. To je hlavný zámer štátu. Pre túto realizáciu sa posilní celá konštrukcia a to od r. 2008 do r. 2010. Odhadované náklady sú cca. 1,5 mld. SKK.
Aké budú obmedzenia v doprave?
Neprejazdný celý Prístavný most. Tak si to predstav ... stať sa tak môže až po dostavbe všetkých cestných napojení k mostu Apollo.
1. Nejaká časť mostu by mohla byť čiastočne sprístupnená.
2. Ale boli by stavebné zásahy také, že by sa musel mosť na niekoľko období aj celý uzatvárať.
Úprimne: BA nečaká výrazné zlepšenie dopravnej situácie a kto si to myslí, ten je na omyle. D2 Sitiny tu mali 10 rokov stáť. D1 BA-TT na 3+3 pruhy tu mali 5 rokov existovať, no ešte 5 nebudú ... tak to vyzerá, keď plánovanie je jedna vec a politika+financie druhá vec.
Prakticky stále sa bude v BA niečo stavať (rýchloelektrička, Filiálka, rozšírenie D1, nový cestný most, rôzne uzávierky kvôli výstavbe nových budov za 40 mld. SKK), masívny rozvoj automobilizmu súvisiaci s novými bytmi spôsobí ešte väčší kolaps pri parkovaní a problém bude do 5 rokov už aj v Petržalke.
Až o 5 rokov sa zistí, že treba razantné investície a že vlastne čiastkové už ani nie je kde riešiť: metro, veľký obchvat, severná tangenta atď. ... pretože nikto nepríde do mesta, ktoré bude dopravne kolabovať. To nie je hororový scenár, dnes sa v USA v mestách, ktoré nezvládajú dopravu dokonca firmy sťahujú preč, podobne BOOM bol v Indii a z najväčších miest idú firmy preč, ...
Chcel by som sa opytat na jednu alternativu riesenia Prist. mosta. Najlepsie by bolo postavit dalsi most pre 2-3 pruhy na lavej aj pravej strane Prist. mosta ako pokracovanie Bajkalskej resp. Einsteinovej ulice s prepojenim s Prist. mostom na oboch stranach. Iste nie je to najlacnejsie riesenie ale podla mna by bola najkomlexnejsie...