Andrej napísal:Da sa to vycitat aj z vizualizacii z tohto useku.
Sú tie vizualizácie zavesené niekde na nete?
Moderátor: Moderátori
Sergej napísal:Andrej napísal:Da sa to vycitat aj z vizualizacii z tohto useku.
Sú tie vizualizácie zavesené niekde na nete?
pohodak napísal:kurnik nezdaju sa vam skoro vsetky tie ceny co sem andrej pastol zo stranky NDS "troska" prestrelene???
Andrej napísal:pohodak napísal:kurnik nezdaju sa vam skoro vsetky tie ceny co sem andrej pastol zo stranky NDS "troska" prestrelene???
Mne sa zdaju vsetky ceny na usekoch HP-Ivachnova dost privelke a od Bidoviec po MI a UA zase privelmi podhodnotene. Aj mam taky pocit, ze D1 je stavana s pompeznymi parametrami po RK a dalej uz pomenej. Vidno to napr. na useku Vazec-Mengusovce-Janovce.
Andrej napísal:Jonathan napísal:Tazke terenne podmienky. Medzi obcami Turie a Visnove je kopec (chodil som sa tade prehanat na bicykli), takze mosty, zarezy, nasypy. Plus to stredisko a uz to aj sedi.
Velmi podobny teren je aj na R1 Selenec-Beladice (mosty, nasypy, zarezy, podobne vysoke ako tu) a ten usek stoji v prepocte cca 250 mil.Sk/km. Podla mna tu budu zase prehnane parametre. Da sa to vycitat aj z vizualizacii z tohto useku. 1,6 mld. Sk/km mimo tunela je fakt privela.
johhan napísal:pohodak 50 mesiacov na kľúč
Dialniciar napísal:johhan napísal:pohodak 50 mesiacov na kľúč
Za 48 mesiacov je to spodná hranica, takže ideálne by to mohlo byť 54 mesiacov.
johhan napísal:random 3/4 2007 - do polovice 2007 by sa malo vyriešiť financovanie
mimochodom úsek začína dosť horieť pretože cesta I/18 v úseku cca 2km začína strácať stabilitu a začína sa zosúvať aj s časťou svahu
johhan napísal:Dialničiar, 46+4 to mi hovorili aj švajčiari aj slováci.
Tých 600 m nie je tragických to je normálna deformácia z preťažovania, tie 2 km majú životnosť ešte tak 4-5 rokov potom sa to bude musiať zavrieť - komplikácia vzniká z dôvodu najvačšieho pohybu v okolí portálov železničných tunelov.
Mimochodom z tých istých dôvodov sa prekladala cesta pred dvojkoľajným tunelom Strečno I.
Mám zlé info ??
Lenny napísal:johhan napísal:pohodak 50 mesiacov na kľúč
Takže se nebude razitt NRTM, ale pomocí TBM?
Dialniciar napísal:Stále je najväčším problémom hlavne finančné krytie. Kde niet peňazí, niet diaľnic.
Jarda napísal:Dialniciar napísal:Stále je najväčším problémom hlavne finančné krytie. Kde niet peňazí, niet diaľnic.
Tak, tak. To je problém, že jde o úsek, který se bude stavět dlouho (určitě déle než jedno volební období) a za velké peníze. Dokud bude jen "žrát" peníze a nebude přinášet efekt, bude spousta takových, kteří to budou kritizovat jako plýtvání financemi.
Dialniciar napísal:Jarda napísal:Dialniciar napísal:Stále je najväčším problémom hlavne finančné krytie. Kde niet peňazí, niet diaľnic.
Tak, tak. To je problém, že jde o úsek, který se bude stavět dlouho (určitě déle než jedno volební období) a za velké peníze. Dokud bude jen "žrát" peníze a nebude přinášet efekt, bude spousta takových, kteří to budou kritizovat jako plýtvání financemi.
Presne takto to je a preto by sa to malo dať celé postaviť PPP, ktoré to spraví poriadne, bude sa o to starať a bude chcieť, aby sa tadiaľto jazdilo a vláda sem dá len doplatok, presne ako keby si splácala akýkoľvek úver. A zároveň by sa počas výstavby mohli "našetrené" financie presunúť na menej nákladné úseky, kde by boli výsledky jasne vidieť pomerne rýchlo.
johhan napísal:Malo by to byť NRTM s tým že možno zo strany Dubnej skaly sa použije TBM. Ak som to dobre pochopil
Lenny napísal:johhan napísal:Malo by to byť NRTM s tým že možno zo strany Dubnej skaly sa použije TBM. Ak som to dobre pochopil
Mohlo mě to napadnout při pohledu na dobu výstavby.
Budou se razit oba tubusy nebi jen jeden V poslední době chodí protichudné informace o tom.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: RDVN a 11 hostí.