Moderátor: Moderátori
Jaroslav Štemberk napísal:mapman napísal:Lenny napísal:Stanice Hostivař otevře 26. května
Link na aktuálny stav výstavby mesiac pred otvorením: http://www.metroweb.cz/metro/vystavba/d ... avba19.htm
Všimnite si pre Prahu úplne atypického riešenia stanice: úzke nástupište, východ z nástupiska priamo na povrch, príjazd do stanice je povrchový - tieto tri aspekty sú zatiaľ v Prahe v podstate unikátne.
Ta unikátnost je vynucena tím, že se na stanici přestavovala původní hala Hostivařského depa Metra. Hlavním účelem této nové stanice je přesun autobusového nádraží od stanice Želivského do místa, kde pro něj bude více prostoru a nebudou tolik vadit výfukové plyny, které autobusy produkují.
Lermik napísal:Hlavně Skalka. Ze Želivského se budou zkracovat jen asi 2 linky někam k Sečské přehradě
Lenny napísal:Lermik napísal:Hlavně Skalka. Ze Želivského se budou zkracovat jen asi 2 linky někam k Sečské přehradě
Autobusové linky ze stanice Želivského budou zkráceny až po výstavbě tramvajové trati do Malešic.
Lermik napísal:Lenny napísal:Lermik napísal:Hlavně Skalka. Ze Želivského se budou zkracovat jen asi 2 linky někam k Sečské přehradě
Autobusové linky ze stanice Želivského budou zkráceny až po výstavbě tramvajové trati do Malešic.
Hmmm tak si to rozebereme: 188 - její zkrácení je možné ale pouze na zastávce Sídl. Malešice (ostatní zastávky v současnosti nejsou příliš schopné být konečnými), ale je tu malá kapacita obratiště z důvodů ukončení 133. 208 + 238 - spíš bych čekal ukončení u stanice HO 155- není kam zkrátit a 239 - nemělo by smysl jí vést Rektorská-Sídl. Malešice. Proto by se k tomuto tématu po výstavbě TT Malešice přistupovat citlivě a nikoli plošně...
Jaroslav Štemberk napísal:Lermik napísal:Lenny napísal:Lermik napísal:Hlavně Skalka. Ze Želivského se budou zkracovat jen asi 2 linky někam k Sečské přehradě
Autobusové linky ze stanice Želivského budou zkráceny až po výstavbě tramvajové trati do Malešic.
Hmmm tak si to rozebereme: 188 - její zkrácení je možné ale pouze na zastávce Sídl. Malešice (ostatní zastávky v současnosti nejsou příliš schopné být konečnými), ale je tu malá kapacita obratiště z důvodů ukončení 133. 208 + 238 - spíš bych čekal ukončení u stanice HO 155- není kam zkrátit a 239 - nemělo by smysl jí vést Rektorská-Sídl. Malešice. Proto by se k tomuto tématu po výstavbě TT Malešice přistupovat citlivě a nikoli plošně...
Tady ale mícháme městské a příměstské linky. Předpokládám, že ze Želivského budou zcela vymístěny příměstské linky, ale některé městské tam zůstanou.
Lermik napísal: Ale řekl bych, že tam zůstane asi linka do Saarbrückenu a Kyjeva, protože to jsou linky které jezdí jednou za týden a nevím jestli je pro ně vyhrazeno u HO nějaké místo.
Lermik napísal:Jenže Lenny říkal, že se přesunou do Malešic. Ale řekl bych, že tam zůstane asi linka do Saarbrückenu a Kyjeva, protože to jsou linky které jezdí jednou za týden a nevím jestli je pro ně vyhrazeno u HO nějaké místo. ad. přesouvání k TT Pochybuju, že by se příměstské přesouvaly do Malešic. Lenny nejspíš myslel místní, ale o tom už jsem se vyjádřil...
Lenny napísal:Lermik napísal:Jenže Lenny říkal, že se přesunou do Malešic. Ale řekl bych, že tam zůstane asi linka do Saarbrückenu a Kyjeva, protože to jsou linky které jezdí jednou za týden a nevím jestli je pro ně vyhrazeno u HO nějaké místo. ad. přesouvání k TT Pochybuju, že by se příměstské přesouvaly do Malešic. Lenny nejspíš myslel místní, ale o tom už jsem se vyjádřil...
V současné době je sídliště Malešice obsluhováno X linkami autobusů, po výstavbě tramvaje, budou trasy autobusů z optimalizovány některé budou zrušeny, nebo zkraceny nebo ponechány v současném stavu.
Např. 155 bude asi zrušena, bo jezdí mezi Želvou a Malešicemi.
Jaroslav Štemberk napísal:Trasa D se neustále odkládá. Podle plánů z počátku 90. let měla být první etapa zprovozněna do r. 2000, ale skutečnost je taková, že se zatím ani nezačala stavět.
Lermik napísal:Jaroslav Štemberk napísal:Trasa D se neustále odkládá. Podle plánů z počátku 90. let měla být první etapa zprovozněna do r. 2000, ale skutečnost je taková, že se zatím ani nezačala stavět.
neví, zda se bude budovat lehké nebo klasické metro. A taky jsou problémy s trasováním.
Jaroslav Štemberk napísal:Podle mého by bylo lepší postavit do Motola odbočku z trasy B a pokud by měla být trasa A prodloužena na letiště, tak ji vést přímo přes Červený Vrch a Vokovice, ne zajížďkou přes Břevnov a Motol.
Naspäť na Ostatná infraštruktúra, pozemné stavby a developerská činnosť
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 6 hostí.