Moderátor: Moderátori
IceFox napísal:Tu už toľko politikov chcelo toho... Dokiaľ neuvidím postavené, tak neverím
DrX napísal:Pajdoom, toto je ciste vymydlene hej-szloo myslenie. Praveze, HU aj PL vidia vyznam v postaveni dialnice po UA hranicu. Len blavastansko - hejszlo... "odbornici" prisli na to, ze my nepotrebujeme. Praveze, ak bude D1 KE-UA, bude najkratsie spojenie z UA na Vieden a dalej na zapad po nasej D1+R1+R2, a prakticky bez akychkolvek hor na nasej strane. Staci sa pozriet, kolko UA+rusov atd jazdilo po madarskej M3 pred vojnou. A toto vsetko mame potencial prevziat my.
No ale, rovnako ako mame sancu vyuzivat nase prekladiska+sirokorozchodnu trat teraz na prevoz UA obilnin, a prd pre to robime, a vacsina nas obchadza cez Polsko a Madarsko, tak isto urcite dokazeme, ze nepotrebujeme ani dialnicu na vychod a bude nas obchadzat aj vsetka cestna doprava na UA cez PL+HU. hejszlo... logika jak vysita. Hlavne, ze potrebujeme super dolezity koridor D3, 20km vychodne od realneho koridoru Katowice-Vieden.
Pajdoom napísal:Mukačevo - Wien
- cez Žilinu - 645km, 2841 Up, 2791Down
- cez Budapest - 579km, 960m Up, 922m Down
- cez Zvolen D1+R1+R2 - 612km, 2724m Up, 2687 Down (veľká časť je cesta 1tr)
Toto porovnať vie každý čo je pre (nákladné) auto lacnejšie ...
pokial dialnica ma dost kapacit preco nie tranzit ? ako keby hotelier povedal ze vsak nevadi ze ma prazdne izby lebo zajranicnych turistov nechce.Benefity treba určite hľadať inde ako v zahraničnom tranzite, teda v časovej úspore, zníženie nehodovosti, odklonení premávky z miest/obcí, príp v prilákaní imvestora.
mareks96 napísal:Na mýte sa zarába? Pokiaľ mám správne info, mýto slúži primárne na údržbu, predsa všade v Európe (mimo krajín s mýtom pre osobné autá) sa výstavba financuje z iných zdrojov ako z mýta.
Benefity treba určite hľadať inde ako v zahraničnom tranzite, teda v časovej úspore, zníženie nehodovosti, odklonení premávky z miest/obcí, príp v prilákaní imvestora.
Osobne D1/D3 okolo Žiliny nepotrebujem, ale Tvrdiť, že sú zbytočné ne je vôbec na mieste.
D1 na východ od Košíc tak max po MI, ďalej to bude cesta pre srnky, pokiaľ UA nwvstúpi do EU a Schengenu, co je tak na 20 rokov, aj ked nam politici tvrdia ze nie je..
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 42 hostí.