Nie je prakticky stavba, ktorá by sa nepredĺžila. Takže to nepokladám za mernú hodnotu kvality projektu. Choďte sa niekto previezť smer západ, Nemecko dám ako príklad: zbúranie starého mostu, výstavba nového mostu, zaberie im to najprv papierovo 6 ale v skutočnosti 11 rokov. Jedna náhrada mostu dokonalosť nemeckých Ing. Sú tam s tým spokojní. Takže pri novej výstavbe, ktorá rozhodne nie je na rovine a kým sa nezakoplo, tak nikto nemal relevantné tušenie o čom to bude. Každý mlel ako je R2 na jasnej rovinke alebo stredne ťažký terén. A tu ajhľa sme zase v tom istom: nalepené na svahu pri vodnom toku a vedľa cesty. :O Takže máme z R2 takú čiastočnú R1, ktorá tiež ide pri rieke, železnici, ceste, na dosah hory alebo vážsku D1. Lebo tak to je, pol územia sú lesy a hory a aj na tom "juhu" ... My len dúfajme, že
to naozaj bude len polrok! To zasa nie je tak moc.
Samotná potreba uskutočniť čo len náhradu starých vedení dáva zabrať, od papierov po práce. Dnes už aj na súkromnom pozemku, síce treba umožniť práce, ale musia byť organizovanejšie, než že si štát zmyslí niečo niekde urobiť a nepozerá pritom na dôsledky. (ako to bolo kedysi, ulialo sa nafty, betónu? a veď nevadí, družstvo prežije, ale dnes sú často súkromné farmy, lesy tiež nie sú zďaleka všade štátne) Ja sa skôr spýtam,
prečo sa s tým nepočítalo tak, aby sa to stíhalo včas? ZABUDOL NIEKTO??? Za toto by mal niekto niesť zodpovednosť!