Moderátor: Moderátori
Miro napísal:Mimochodom, oranžové (po novom žlté) čiary sa majú používať tam, kde je aj biele značenie, ktoré nie je zrušené (zatreté, obrúsené). Samostatne sa oranžové (žlté) čiary nemajú používať.
sapphire napísal:to znamená že musia teraz "premalovať" celú trasu TT-BA? keďže tam sú len samostatné oranžové čiary
„Aktuálne denné intenzity dopravy na D1 pri prejazde Triblavinou sú na úrovni 68-tisíc vozidiel denne, z toho 57,5-tisíca vozidiel tvoria osobné autá. V smere z Bratislavy do Senca hovoríme o intenzite v priemere 34 569 vozidiel za deň. Do Bratislavy prichádza v priemere 34 242 vozidiel za deň,“ uviedla Žgravčáková. V predpandemickom období boli denné intenzity dopravy v najvyťaženejších dňoch na úrovni zhruba 78-tisíc vozidiel denne.ano presne tak, ludia co rano zaplnaju dialnicu do BA sa idu flakat do obchodakov a podvecer sa potom vracaju smer TT
aquila napísal:https://dialnice.info/viewtopic.php?f=35&t=25901
tu je len dalsi dokaz o tom, ako su statne expertizy nielenze na hovno, ale ako sme tu pisali silne kontraproduktivne kvoli eurofondom. z povodnej odhadovanej ceny 127,1 mio euro je 84,7 mio euro. t.j. statna expetiza je bez par desatin o 50% vyssia ako (zatial) vytendrovana.
a to prosimepekne relativne narocne riesenie MUK a pri bezprecedentnom naraste cien materialov.
ako to asi muselo vyzerat keby stat sam staval minimlane R7, alebo aj celu D4 ? realne by sme to za tie roky vystavby bez problemov zvladli zaplatit sami.
takto to je aj pri pR1bine, aj pri ostatnych usekoch. ktore sa sialene nadhodnocuju, potom sa kopu mensich neda do 75 mio, alebo im vide sialena CBA, ze to EU nechce financovat.
ako som tu pisal skor, vsetky ostatne staty schvalne podstreluju statne expertizi, len na slovensku sa nadstreluju. chore
zacalo to meciarerom, dzurinda zrusil mott macdonald, ktory toto pekne vtedy v 1999 a 2000 rozpisal. za fica sa islo Meciar style a Dolezal je to iste.
na skodu nas vsetkych. mohli sme mat za poslednych 20 rokov bez problermov aj o 100 km dialnic/rychlostnych ciest a obchvatov viac a to este v tom pesimistickom variante
lolo napísal:Nemá niekto info ohľadne tendra na križovatku D1/D4 ? Obálky sa otvárali myslím ešte v decembri a dednes nebol potvrdený víťaz, resp zverejnená informácia o vyhodnotení ponúk
Úspešné ukončenie vyhodnocovania sa odhaduje na koniec apríla.
„Uchádzači boli požiadaní o vysvetlenie niektorých častí predložených ponúk, pričom ich odpovede následne posudzuje komisia na vyhodnotenie ponúk, ktorá pravidelne zasadá,“ priblížil rezort dopravy pre TASR.
Podľa šéfa Zväzu stavebných podnikateľov Pavla Kováčika sú však urgentné len úseky práve po Senec.
„Po Trnavu by som to nechal zatiaľ tak, ako to je. Intenzita dopravy tam ešte nie je taká zlá, netvoria sa zápchy a nie sú tam ani nebezpečné úseky. Tu by som pokojne počkal aj 10 až 15 rokov,“ tvrdí.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 40 hostí.