Moderátor: Moderátori
marianqo napísal:Tento úsek je potrebné začať riešiť, pretože v blízkej dobe bude nevyhnutný. Hneď po otvorení Bidovce- Budimír nebol nárast na úseku Bidovce Michalovce taký veľký, ale teraz to je citeľné. Po otvorení obchvatu Prešova to podľa mňa znovu ešte stúpne a po otvorení Šaca - Košické Olšany nehovoriac.
pohodak napísal:by ma celkom zaujimalo kolko dopravy ma pritiahnut na dargov otvorenie obchvatu presova, ci sa ideme tvarit ze mame nejake zasadne pocty aut co jazdia z Popradu do Michaloviec alebo tranzitu na Ukrajinu?
110mat110 napísal:pohodak napísal:by ma celkom zaujimalo kolko dopravy ma pritiahnut na dargov otvorenie obchvatu presova, ci sa ideme tvarit ze mame nejake zasadne pocty aut co jazdia z Popradu do Michaloviec alebo tranzitu na Ukrajinu?
Pocty tranzitujucich ukrajincov sa naplno ukazu po plnom otvoreni hranic s ukrajinou. Je ich celkom velka kopa studujucich a pracujucich v CR
pohodak napísal:tie pocty su vcelku zname zo scitania dopravy, ja len stale neviem pochopit preco tu ocakavate nejake zasadne narasty...ano D1 by mala pokracovat na vychod, nateraz bez tunela dargov, ale absolutne to nehori
okorec napísal:pohodak napísal:tie pocty su vcelku zname zo scitania dopravy, ja len stale neviem pochopit preco tu ocakavate nejake zasadne narasty...ano D1 by mala pokracovat na vychod, nateraz bez tunela dargov, ale absolutne to nehori
A čo nám horí okrem dostavby D1 medzi ZA a RK a D3? Možno nám začne horieť rozširovanie D1 po Trnavu a D2 po Malacky, a v horšom prípade nám začne horieť dostavba D4 sever. Ale myslím, že by sme už po dostavbe D1 medzi ZA a RK a D3 mohli začať nejako rovnomerne a rozumne pokračovať na všetkých ťahoch (D1 ťahať ďalej za KE, R2 medzi TN a BN, od ZH na PD, vyriešiť ZV a ďalej od LC, R3 obchvat MT, R4 od PO na sever) nech sa buduje reálna diaľničná sieť postupne. Máme 2020 a najdlhší súvislý ťah je ktorý? BA-ZA? BA-BB? Trošku slabota keď sa pozrieme na ostatné krajiny naokolo.
okorec napísal:Priznám sa, že po D2 chodím tak raz za rok a neviem v akom je stave. D1 však je celkom v pohode podľa mňa. Nejaký havarijný stav tam asi nehrozí, či.
okorec napísal:by som otvoril všetky tie vedľajšie fronty (D1 za KE, R2 na BN, R2 od ZH, R2 ZV, R2 za LC, R3 MT, R4 za PO) a nech sa stavia postupne podľa toho, čo bude pripravené. Keď budú obce robiť prieťahy, ich problém, peniaze pôjdu inam.
Priznám sa, že po D2 chodím tak raz za rok a neviem v akom je stave.
devil napísal:odtial po brodno je nieco cez kapacitu cesty
MuelMI napísal:Je D3 megalomanská a predražená, ignoruje sa lacnejšia a jednoduchšia prestavba I/11 na 2+2 a preto jej výstavba stojí?
toto stale hovorim. tam je najdlhsi most do 200 metrov, uspora casu tretinova/polovicna takze tam zrejme nie je o com. ked sa ale ignoruje priprava ani to nema sancu dostat sa do stadia ked sa posudia prinosy projektu. a zase megalomansky projekt sa pripravi mierne sa zoptimalizuje, nahodnotia sa buduce intenzity a k tomu sa pridaju nareky ako to kolabuje alebo bude kolabovat za par rokov. takto sa politicky motivovane projekty zakryvaju "odbornostou"Dá sa D1 Dargov-Michalovce postaviť jednoducho a lacno na 2+2? ÁNO
Je D3 megalomanská a predražená, ignoruje sa lacnejšia a jednoduchšia prestavba I/11 na 2+2 a preto jej výstavba stojí? TIEŽ ÁNO
Používatelia prezerajúci si toto fórum: RDVN a 25 hostí.