Moderátor: Moderátori
Možno nielen kvôli tejto malej vodnej elektrárni pri Liptovskom Jáne/Podturni teraz chcú predĺžiť železničný most. Pribudli od roku 2008 i rodinné domčeky, i Tiny house Lavender (prvé fotky THL na GoogleMaps sú z apríla 2019, i tie domčúriky nie sú asi oveľa staršie). Na niečo sa nechtiac i zabudne, niečo sa medzitým i povolí. Potom je situácia úplne iná, ako tá východzia.RudoLM napísal:Je to uz starsie, ale zaujimave citanie o tomto nasom Absurdistane: EIA, Statna ochrana prirody, Okresny Urad LM a pod. https://www.asb.sk/stavebnictvo/inzinie ... skusenosti
Vlados napísal:Ideš na to zle. Tie 2 min. sú len teoretické, resp. rozdiel medzi funkčnou a novou funkčnou traťou. Ak stať dosiahne bod zlomu, tak ten čas bude len rásť, no nie som si istý či chceme aby toto nastalo, t.j. bola tak ten prínos na oko lepší.
jarino napísal:Lučivná - Poprad: 64,95 mil. eur; úspora času: 1,8 minúty
Lučivná - Štrba: 96 mil. eur; úspora času: 1,1 minúty
Štrba - Važec: 236 mil. eur; úspora času: 1,9 minúty
Važec - Východná: 110 mil. eur; úspora času: 1,1 minúty
masterplan napísal:useky kde teraz nie je navrhovana 160 ale ovela nizsie rychlosti tak je okamzite potrebne zvysit na 160 a tam kde je 160 dvihnut aspon na 200 ,pri co najmensich navyseniach nakladov, toto je cesta..
lolo napísal:jarino napísal:Lučivná - Poprad: 64,95 mil. eur; úspora času: 1,8 minúty
Lučivná - Štrba: 96 mil. eur; úspora času: 1,1 minúty
Štrba - Važec: 236 mil. eur; úspora času: 1,9 minúty
Važec - Východná: 110 mil. eur; úspora času: 1,1 minúty
jarino tie ceny sú pre vybraný variant, to je železnica pôjde +- v pôvodnej stope ?
aquila napísal:myslel som si ze tie rozdiely budu vyraznejsie. teraz bohuzial kvoli corone sa bude vsetko skrtat, ale ten cenovy rozdiel medzi 2.3 a 3.2 az tak dramaticky nie je a pri dobrom tendrovani by bolo mozne stlacit naklady 3.2 na uroven 2.3.
Skor by som povedal, ze vsetko je premnozene.
Yoggy52 napísal:Skor by som povedal, ze vsetko je premnozene.Vlados napísal:Ideš na to zle. Tie 2 min. sú len teoretické, resp. rozdiel medzi funkčnou a novou funkčnou traťou. Ak stať dosiahne bod zlomu, tak ten čas bude len rásť, no nie som si istý či chceme aby toto nastalo, t.j. bola tak ten prínos na oko lepší.
Stale su to obrovske peniaze za minutu casu.
Naspäť na Železničná infraštruktúra
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 11 hostí.