Moderátor: Moderátori
devil napísal:v principe je zle stavat dialnicny usek kvoli nejakej "problemovej krizovatke" opat spomeniem vidinu kde na vedlajsom smere je o nieco vyssia intenzita ako pri kralovanoch.
devil napísal:ze kde bude kolko aut a ako to ovplyvni rychlost a plynulost mozeme len hadat.
devil napísal:ale stale citam ze dialnice prioritne tam kde su skutocne kolony a nie kde budu. ale na turany-hubova to samozrejme neplati a ani na lieskovec-oscadnica tam treba byt "prezieravy" lebo urcite bude kolaps. pokial by sme pustili len brodno-KM a tie 2 nie mohli by sme postavit a rekonstruovat desiatky preloziek a dalsich ciest. nove plne profily sa uz velmi stavat nebudu lebo nie je kde. mozno este pri PO II. usek a snad tento lacny usek inac same 2 pruhovky.
devil napísal: ze z 15k aut az tretina obchadza strecno je nazor ktory ja uplne nezdielam
devil napísal:to je tvoj nazor a to je asi tak vsetko.
Jonathan napísal:Toto je presne tvoj sposob komunikacie, ktorou vsetkych zadupes. Oponentov argument odbijes, ze nevies a svoj rozvijas donekonecna:
to je zle ze si si nevsimol lebo som uz uvadzal aj konkretne prelozky R2, R3 a R4 pocnuc stiavnikom, oravou, batkou aj krupinou. aj ked medzi tolkymi prispevkami sa to da prehliadnut. ja som si vsimol tvoj zaujem len ked sa ma nieco robit v BB a KE kraji. inac nie. a vsimol som si harasenie o poloprofiloch od VT...ani nahodou od dubnej skaly alebo martina....preco asi ??1 000+ kamiónov cez obec majú desiatky obcí, napr. na Orave a Šariši, ale nevšimol som si taký záujem o ne.
tvoje vycislenie presunu 5.000 aut je argument ale nie fakt, ale ci to bude 3k alebo 5. nie je az taky rozdiel. moje vycislenie ze v LC je rozdiel intenzit vyssi nez si tvrdil kedze si ---dufam ze neumyselne--- prehliadol ten miniusek je fakt a teda aj to ze tam bude semafor vacsi problem. samozrejme hned prisiel argument ze to sa da vyriesit inak akurat to plati aj pre kralovany. esteze si uznal ze odbocky na dediny typu kysucky lieskovec alebo stankovany nesposobuju kolaps ani pri 20k intenzite. a to je tiez fakt.Sa Sk je pat miest, kde su pravidelne dopravne kolony a berie sa to uz ako standard. Okolie Bratislavy, Cadca, Strecno a Ruzomberok su vsetky v urcitom stupni riesenia. Radola je zatial na papieri a riesenie je v nedohladne. Kazdemu je jasne, ze ked vyriesim lievik tranzitnej dopravy v Cadci, tak ta sa presunie dalej po najblizsi problem a preto sa da odhadovat, ze sa situacia v Radoli zhorsi. Naprikald tym, ze sa predlzia kolony v hlavnom smere, co ovplyvni aj vedlasie smery v obciach. V pripade TU-HU dnes nie je problem, ale problem pride a vycislil som ti ho. Ibaze tvoj protiargument je
hlavne pridaj starostov....Nie, toto sa nehada. Toto sa da dost presne namodelovat. Bohuzial vdaka politikom a aktivistom ako ty sa dobre riesenia robia az ked su uplne nevyhnutne.
Jonathan napísal:takze sa vratim na zaciatok a zase na nejaky cas koncim.
devil napísal:to je zle ze si si nevsimol lebo som uz uvadzal aj konkretne prelozky R2, R3 a R4 pocnuc stiavnikom, oravou, batkou aj krupinou. aj ked medzi tolkymi prispevkami sa to da prehliadnut. ja som si vsimol tvoj zaujem len ked sa ma nieco robit v BB a KE kraji. inac nie. a vsimol som si harasenie o poloprofiloch od VT...ani nahodou od dubnej skaly alebo martina....preco asi ??1 000+ kamiónov cez obec majú desiatky obcí, napr. na Orave a Šariši, ale nevšimol som si taký záujem o ne.
Kefalín? Autor Čiernych barónov Miloslav Švandrlík používal pseudonym Roman Kefalín. Rovnako sa volala i hlavná postava tohto diela. 1289Pacho napísal:vlados prosím Ťa vysvetli mi čo to slovo znamená, je mi jasné že de.il, je aký je ale skús mi to objasniť, vďaka,
to je v poriadku ja s tym nemam problem. o 10-20 alebo aj 30 rokov budu dalsie studie a dalsie okolnosti.Nie nikto, kto má rozum nebude ťahať južnú R3 kolo Dobrej Nivy. Tak vyšla aj záver štúdie, čierne na bielom.
prave si znegoval to co si napisal vyssie. dargov-pozdisosovce je sucast CORE, dokonca aj juzna R3 je sucast CORE. dargov-pozdisovce v plnom profile dokonca tromfne turany-hubova lavou zadnou co sa tyka vyhodnosti (cena/intenzita). ty jedna kysucka "porucha osobnosti".Stavajme diaľnice (full) tam, kde to intenzity vyžadujú, projektujme tam kde to medzinárodné koridory vyžadujú a na vyrovnávanie regionálnych rozdielov stavajme kvalitné preložky ciest I. a II. triedy, ideaálne v trase zamýšľanej R aby sa mohli neskor využiť. Ak toto pochopí nový minister, čas otvárať šampus.
KN.SK napísal:Kefalín? Autor Čiernych barónov Miloslav Švandrlík používal pseudonym Roman Kefalín. Rovnako sa volala i hlavná postava tohto diela. 1289Pacho napísal:vlados prosím Ťa vysvetli mi čo to slovo znamená, je mi jasné že de.il, je aký je ale skús mi to objasniť, vďaka,
aquila napísal:
dalej som skor toho nazoru, ako pokracovat D1 za pozdisovcami, mali by sa urobit obchvaty jedniciek. bolo by to lahsie, lacnejsie a rychlejsie.
aquila napísal:ako bolo povedane, tento usek je asi najmenej potrebny stavat. kedze z jednej aj druhej strany je 2+1 konfiguracia. keby taketo bolo na soroske, tak tam tiez netreba dlho tunel.
tu by do istej miery mozno stalo za zvazenie urobit cast useku pod patu dargova z modreho a samotny tunel nechat na neskorsie. teda ak by sa to vobec dalo, ale kedze idu po vrstevniciach, mozno by to slo.
4km tunel tam podla mna moc tlacit nebudu.
dalej som skor toho nazoru, ako pokracovat D1 za pozdisovcami, mali by sa urobit obchvaty jedniciek. bolo by to lahsie, lacnejsie a rychlejsie.
skoda, ze bude mat mindop sme rodina, ale chcelo by tam nejakeho pragmatika, ktory konecne zluci NDS a SSC a zaroven zrusi mokre sny dialnica do kazdej dediny.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: RDVN a 21 hostí.