Moderátor: Moderátori
Jano1 napísal:cPalo napísal:Toto je dúfam dobrý dôkaz, či?
To je dokaz coho?cPalo napísal:Takže, ty si sa začal hádať prvý
To že si nedal žiaden fakt znamená, že priznávaš, že moje tvrdenie:
Presne to budeme vedieť až keď sa to začne stavať.
je nakoniec to najmúdrejšie čo sme tu obaja ohľadom toho popísali
To, ze upozornim na to, ze to nie je pravda, znamena, ze som sa ja zacal hadat?
Ja presne viem ako je to planovane, ale nie som Tvoja sekretarka, ked si nechopny si to zistit z verejnych zdrojov, Tvoj problem. Cakat na to az to bude postavene a potom diskutovat ci je to tak alebo onak je trochu neskoro, ked vieme ako je to planovane.
milan_KM napísal: Už teraz vidím ten nárek, keď pre vašich 6000 traktorov sa diaľnica hodí do koša a začne sa odznova na preložke cesty 1. triedy.
milan_KM napísal:Predpokladám, že si z Hodnoty za peniaze keď toto tvrdíš. D tu treba. Otázne je kedy ju treba, a ktoré úseky je nutnejšie postaviť skôr. Keďže som z kraja kde doprava kolabuje pravidelne a nejako sa fungovať musí, tak nevidím najmenší dôvod tlačiť výstavbu diaľnice niekde len preto lebo si to "zaslúžia". Ale opäť od toho tu nie som ja ale HzP.
okorec napísal:Nie ste tu trochu OT?... Uz par dni... Škoda, že tu nie je žiadny moderátor.
devil napísal:Definuj súvislý prúd vozidiel. Ked nebude kolaps vo zvolene tak nebude ani pri oščadnici ani v hubovej.
zvolen nie je problem vy si stale vymyslate nove a nove problemy aj tam kde nie su. najskor zacnete ze intenzity, na to dostanete odpoved ze treba vidiet aj naklady a ich pomer pricom zistime ze potom navratnost az taka ruzova nie je. potom riesite kolony a ked zistime ze az na radolu sa vsetko riesi pokracujete ze inde sice nie su ale urcite budu. samozrejme nenapises kde presne budu tie tvoje nove semafory, to by som uz chcel asi vela. hlavne ze budu kolony a treba dialnice. argumentacia na urovni honelnikov. zial takto sa robia CBS studie kde preberaju narasty intenzit v tisickach az desiatkach tisic aut. aby bolo jasne, ja nechcem nadhodnocovat problemy ani intenzity na juhu ale nemali by sa ani na severe.Moje kecy sú podložené tým čo sa udialo v Radoli...dokonca x rokov dozadu. Že ty chceš silou mocou vidieť problém vo Zvolene, aj keď si pred chvíľou uznal, že tam problém nie je, sú tvoje kecy. Navyše mimoriadne trápne.
to iste sa pytam, KDE BUDU TIE SEMAFORY ?Semafor sposobi, ze spredu sa auta dokazu pohynat len jedno za 3,5s. Cize tam mas intenzitu 1030aut/h. Realita je, ze pri nastaveni semafora 50:50 na priebezny pruh po odratani prechodnych oranzovych zostane len asi 40% casu, cize intenzita 412aut/h.
toto su tvoje prispevky, velka cast rozne fakticke poznamky mimo temu. takze ?ale ved tu je ten najpovolanejsi "moderator" Devil
devil napísal:Taký semafor už je vo zvolene a nič nekolabuje.nemate nič okrem radole, doslova nič. Semafor spôsobí kolaps tam kde bočný prúd si vyžaduje dlhý interval.
PK napísal:devil napísal:Definuj súvislý prúd vozidiel. Ked nebude kolaps vo zvolene tak nebude ani pri oščadnici ani v hubovej.
Devil od teba by som toto necakal.
Neblokovany pruh ti dokaze preniest do 2500aut/h - 1,5s odstupy aut od naraznika po naraznik.
Semafor sposobi, ze spredu sa auta dokazu pohynat len jedno za 3,5s. Cize tam mas intenzitu 1030aut/h. Realita je, ze pri nastaveni semafora 50:50 na priebezny pruh po odratani prechodnych oranzovych zostane len asi 40% casu, cize intenzita 412aut/h.
Takze vzorovy pripad obmedzenia premavky semaforom je znizenie priepustnosti z 2500 na 412 aut za hodinu, cize 6 nasobne znizenie priepustnosti.
V hodnotach za 24h je to zhruba 30.000 vs. 5.000 aut/24h.
Auta su pocitane len osobne, nakladne situaciu este zhorsuju. Kamionu pohynanie zo semafora trva 15s co je ako 4 osobne, kdezto pri ustalenej 90 zabera na ceste miesto len ako 2 - 3 osobne auta.
Klasicky semafor by mal byt zakonom zakazany vsade kde je premavka viac ako 500aut/h, alebo 6000aut/24h na 1 pruh.
PK napísal:CPalo:
narozdiel odo mna si nedal ziaden vypocet.
1,5 nie je scifi, je to realita napr. na bratislavskom obchvate. Je to hodnota po ktorej uz nastane kolaps. Preto som napisal, do 2500.
Aj ked sa rozbiehas sucasne s autom pred tebou, tak prejst jeho dlzku plus odstu malou rychlostou po rozbiehani ti trva cas. Mozno ty to das za 2s, ale priemer je iny.
vypocet bol pre 50:50 kto chce nech si to prerata na 90:10, ale tych 900 aut/h je uplne teoreticke maximum pri akomkolvek nastaveni. Priklad z Ba hlavna cesta zelena 20s, cervena cakas 40s. Za ten cas prejde na zelenu tak 12 aut. Vysledok mas 12 aut za minutu, cize 720 za hodinu.
Dynamicke semafory sa nedaju pouzit na ceste kde je premavka vyssia ako kapacita semafora. Staci jedno zastavenie prudu a zozadu ti pribudaju auta rychlejsie ako spredu odchadzaju.
Spokojne to mozem vynasobit, ked je to ratane po 20s cykloch zelenej.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: garip a 25 hostí.