Moderátor: Moderátori
rempo napísal:v Krásne bude 1/11 potom po kruhači pokračovať po súčasnej starej ceste okolo nového zimného štadiónu.
Ale napíšem tu aj riešenie čo som dal na FB cit:
Ale dalo by sa to aj inak teda urobiť ako pôvodne prebudovať na diaľnicu cestu 1/11 ale tu časť od Lieskovca po Krásno nespoplatniť.Trebalo by len jednoduché napojenie nájazdová rampa od Lieskovca a opačne zjazdová rampa.Nakreslil som to su to tie červené čiary + pridávam ešte ortofotomapu modra pôvodne riešenie žlta akruálne
gallery/image_page.php?album_id=53&image_id=44069
gallery/image_page.php?album_id=53&image_id=44068
Loe napísal:Máme tu zmluvu na vypracovanie DSP v podrobnosti DRS, dSZ, DP, výkon AD a KD pre stavbu D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica. Termín zhotovenia 360 dní odo dňa účinnosti, ktorým je 19.12.2020.
Pri všetkých projektoch bude ÚHP už štandardným procesom kontrolovať a „benchmarkovať“ ceny. Momentálne sa najviac diskutuje o riešení úseku Kysucké Nové Mesto – Oščadnica. NDS obstarala a pripravuje sa dokumentácia pre variant, v ktorom má byť úsek z veľkej časti vedený paralelne s existujúcou cestou I. triedy I/11. V menšej dĺžke by mala diaľnica ísť v trase existujúcej cesty prvej triedy. To si vyžiada dobudovať novú paralelnú cestu pre pomalé vozidlá, ktoré nemôžu ísť na diaľnicu. Z dvoch pruhov by tak bolo šesť. Najmä požiadavka na náhradnú trasu výrazne zvyšuje náklady. Bez nej by prichádzala do úvahy aj alternatíva s takmer úplným zabratím a rozšírením existujúcej cesty I. triedy. Kto tento úsek pozná, vie, že to bol aj pôvodný zámer plánovačov. Varianty by sa mali poriadne posúdiť v štúdii uskutočniteľnosti. Zohľadniť treba náklady, potenciálne zdržanie výstavby, ale napríklad aj riadenie dopravy počas výstavby a potrebu obchádzkových trás. Paradoxne, na celej trase je tento úsek z hľadiska dopravného zaťaženia momentálne najmenej kritický.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 10 hostí.