od devil » 06. Apr 2020 10:40
to pises akokeby sme boli vo faze pred vydanim stavebneho povolenia, lenze nie je ani len UR a sme v stave ked nevieme co bude stat riesit min. dalsi rok. rozostavanost je pomerne velka. su dalsie 2 prebiehajuce tendre a dalsie 3-4 useky v pokrocilom stave pripravy. stat ma co stavat a bude mat kde strihat pasky.
na druhej strane mozno naozaj bude nejaka optimalizacia, cena poleti dole. potom netreba ani vymyslat 25k intenzity, budu stacit aj tie realne. skratenie estakady alebo aj zrusenie dlhej prelozky I/11. to je prave ciastocne vyuzitie sucasnej cesty, a cast bez prelozky asi 2 km by proste nespoplatnili. akceptovalo by sa 4 km predlzenie trasy pre 2 dediny, urobil by sa aspon vyjazd z D3 v smere od ZA (cize obchadzka by bola len do ZA) alebo namiesto prelozky I/11 bx sa postavila cesta nizsej kategorie brodno-oskerda, rieseni je dost.
co sa tyka ale pristupu samotnych kysucanov, najma co sa tyka lieskovec-oscadnica neda mi nepripomenut neustale "tlacenie na pilu":
Petičný výbor vyjadril uspokojenie nad skutočnosťou, že NDS a MDV SR akceptovalo požiadavku petičného výboru, následne štúdiom Výskumného ústavu dopravného Žilina, na trasovanie D3 KNM -Oščadnica v úseku Krásno nad Kysucou – Povina so zachovaním súčasnej cesty I/11. Toto riešenie zabráni preneseniu regionálnej dopravy do mesta Krásno nad Kysucou, ktoré by nastalo v prípade záberu súčasnej cesty I/11 v uvedenom úseku.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...