Jano1 napísal:Zaujimalo by ma ako si prisiel na to, ze to bude 22,4 km po obchvate? Scital nejake dve niekde uvedene dlzky usekov?
Ano, presne tak. Dlzky usekov sa urcuju od krizovatky po krizovatku, takze aj ked tam nie su uplne zapocitane vetvy mimourovnoveho krizenia, tak pre ucely porovnania je presnost dostatocna. Ak by sa to lisilo o par 100 m, potom je casova odchylka v sekundach a vysledok by to teda zasadne nemenilo. Dlzky jednotlivych usekov su vseobecne zname, ja som cerpal odtialto: https://sk.wikipedia.org/wiki/Prešovský_obchvat
Jano1 napísal:Hlavne si nenapisal, kolko maju byt intenzity pre plny profil. Mame aj plny profil pre 3 tisic v./24h. Pritom polovicny profil, kde nie su urovnove krizovatky alebo vacsie stupania (ci dokonca priechody pre chodcov v pripadoch dobrych ciest I.triedy) funguje relativne dobre az do 20 tisic v./24h, len je jasne, ze uz okolo 15 tisic v./24h je v spicke doprava vyznamne spomalena a obiehanie dost obmedzene az riskantne.
Teda tak ako aj v inych pripadoch by to polovicny profil zvladol, ale uz sa stavaju a idu sa stavat plne profily aj pre intenzity pod 10 tisic v./24h.
Myslim tym intenzity v intervale 10 - 12 tisic v./24h. Podla mna tam tolko bude. Verim, z HzP ma v tomto pripade tazke rozhodovanie, pretoze tento usek je z tohto pohladu myslim celkom na hrane.