Moderátor: Moderátori
Branco napísal:To, že I/35 prechádza údolím by som nevidel ako problém - skoro celá D1 ním prechádza.
kaviarista napísal:Lenny napísal:aquila napísal:A nemal zvolen naplanovany juzny obchvat, ktory uz aj v polprofile stoji?
Aj tak som zvedavy co sa zacne stavat z D3, ale od brodna po cadca juh by to mohli potiahnut v plnom profile.
Inak skoda ze sa na vychode aspon vyhladovo nepocita s ochvatmi ako na R2
Ve Zvoleně byla plánována stavba "Zvolen, Pustý Hrad - Neresnica, III. etapa" délky 2,8 km. O severním obchvatě nebyla nikde řeč.
Jinak osobně si myslím, že na Slovensku je příliš mnoho naplánovaných rychlostních cest, které se budou stavět v polovičním profilu, tedy jako silnice 1. třídy a v tomto materiálu k nim má přibýt další v podobě R8. Tyto rychlostní silnice pak odčerpávají peníze na "skutečné R". Vždyť část R2, R3, R7 se bude stavět v polovičním profilu a na plný profil budou dostavěny po roce 2030 či 2040. To je trochu moc.
Lenny, okrem horskych priechodov by mne osobne stacili na juhu aj obchvaty, len nech preboha prestanu konecne tlacit na sever stvornasobok zdrojov oproti juhu.
Kto ma akoze od EIB zobrat uver? Ja? Zupan? Mesto? Kraj? Ved je to medzinarodna hanba, ze namiesto domacej vlady musi riesit disproporcie v infrastrukture EU. To ako keby v tvojej domacnosti zacal riesit nejake nepravosti namiesto teba sused.
wazari napísal:http://www.telecom.gov.sk/pk/061152/index.html
http://www.telecom.gov.sk/pk/061152/vlastnymat.htm
odpocet vystavby a plany do buducnosti
bacon napísal:Z materialu vyplynulo a aj z mojich znalosti sa mi zda, ze ziadne nove stavby nebudu tak skoro zacate. Je nieco co je jasne, ze sa bude stavat v dohladnom case (cca rok) t.j. staci "iba" poklepat kamen. resp. je vyhlasena sutaz na zhotovitela alebo sa k nej schyluje? Zda sa mi, ze nic. Rad sa budem mylit.
johhan napísal:Takže je to tak že ročne len na dialnice pojde s fondami 26-30 mld SKK.
Dialnica do KE 2013 v plnom profile.
Dy napísal:johhan napísal:Takže je to tak že ročne len na dialnice pojde s fondami 26-30 mld SKK.
Dialnica do KE 2013 v plnom profile.
D1, D3 a R1 sú bez problémov využiteľné.
johhan napísal:Dy napísal:johhan napísal:Takže je to tak že ročne len na dialnice pojde s fondami 26-30 mld SKK.
Dialnica do KE 2013 v plnom profile.
D1, D3 a R1 sú bez problémov využiteľné.
Až na to že nie je realne čo stavať dokonca ani na železnici
johhan napísal:Dy napísal:johhan napísal:Takže je to tak že ročne len na dialnice pojde s fondami 26-30 mld SKK.
Dialnica do KE 2013 v plnom profile.
D1, D3 a R1 sú bez problémov využiteľné.
Až na to že nie je realne čo stavať dokonca ani na železnici
B; napísal:Zaujimavy postreh.
Viete v akom stave je priprava tunela Visnove a druha rura Branisko?
Kedy by mohli najskor zacat stavat?
A argument, ze maju peniaze a neprestavali(ju) ich, lebo nie su projekty - preco sa
nedaju pouzit na urychlenie dostavby D3 Skalite, D1 Vazec-Mengusovce??
Pripadne Mengusovce-Janovce?
dik
johhan napísal:
Dy, to sú peniaze na dialnice a RC bol by problem aby preplávali na VUC alebo SSC keď sú už v NDS.
johhan napísal:Vieš problem je v tom že už by sa nikdy tie peniaze nevrátia - lebo to nie sú peniaze naviac, ale to sú peniaze ktoré sa z nejakých dôvodov neprestavali. Vieš a čo by bolo kľúčom na to že ktoré peniaze sa dajú VUC ? ... z D1 alebo z R1 ? a ktorým VUC a ktorým nie.
eucitizen napísal:A co ten usek kde sa nachadza tunel Ovciarsko? Ten tiez neni pripraveny? Ved predsa uz tunel sa razil, ci nie?
johhan napísal:eucitizen napísal:A co ten usek kde sa nachadza tunel Ovciarsko? Ten tiez neni pripraveny? Ved predsa uz tunel sa razil, ci nie?
Iba prieskumná štôlňa, aj to sa potom nedokončilo a zasypalo. Ale sa mi zdá že predsa len je jeden úsek hotový a to R3 obchvat Horná Štubňa ktorý bol pôvodne na rok 2005 potom 2006 potom 2008 a pred voľbami bol odsunutý na 2010
Pozorovatel napísal:Je možné začať stavať tunel tak, že sa vydá čiastočné stavebné povolenie?
Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 45 hostí.