Moderátor: Moderátori
DrX napísal:Tak mi ukaz, ako si proti megalomanii pri PO bojoval. Prstom v nose?
Tam EIA vždy rozhodlo v prospech Korbeľky ale kompetentní robili niečo iné.
crossland napísal:pokial viem cely usek Krivan Lovinobana uz bude a je rozhodnuty EU komisiou ako plny profil
Nebuď taký tvrdý na ne/nich.crossland napísal:••• potom sa tu budu prizivovat take zmyje ako hodnota za penaaze a •••
devil napísal:Tam EIA vždy rozhodlo v prospech Korbeľky ale kompetentní robili niečo iné.
aj tu EIA rozhodla v prospech estakady s tym ze uz estakada bola isty kompromis pretoze bol variant s TROMI, resp. DVOMI aj ked kratkymi tunelmi. estakada je environmentalne setrnejsi variant ako povrch. som presvedceny ze ziadna ina EIA nema sancu.
usetrit sa najviac dalo tak ako som uz x-krat pisal, a to postavenim estakady v polovicnom profile a s 3. pruhom na stupanie. nieco na sposob ozdany. v zasade mi nevadilo ani 17,5 - voci tomu bolo zase povstanie projektantov.
Rotavator napísal:Netreba zabúdať na medzinárodné prepojenie s Maďarskom. Stálo by za zmienku rozdeliť rovnako ako tento úsek aj úsek po Ožďany. A teda po Lučenec - Opatová by sa potiahlo ešte nenáročných 6 km v plnom profile, za dobrú cenu výstavby a ukončilo by sa to poriadnou križovatkou! Ďalej na Košice od Lučenca sú citeľne menšie intenzity, a aj existujúce obchvaty sú v polovičnom profile, čiže treba zvážiť, či t.č. nestačí dorobiť na problémových miestach len obchvaty, ako stavať nový polovičný profil, nie to ešte plný profil.
EIA v roku 2006 odporúčala uprednostniť tunelové varianty
nevo83 napísal:Vlados chcem sa spytat teraz na ukor kt kraja resp miest sa postavi plnohodnotna R2 v dlzke 22km ?? v okrese na kt sa 30r z vysoka ****.
A ano suhlasim s Tebou, CROSSLAND treba schladit hormon, a udrziavat urcitu formu a uroven tohto fora, aj ked nesuhlasis s oponentom
Rotavator napísal:Netreba zabúdať na medzinárodné prepojenie s Maďarskom. Stálo by za zmienku rozdeliť rovnako ako tento úsek aj úsek po Ožďany. A teda po Lučenec - Opatová by sa potiahlo ešte nenáročných 6 km v plnom profile, za dobrú cenu výstavby a ukončilo by sa to poriadnou križovatkou! Ďalej na Košice od Lučenca sú citeľne menšie intenzity, a aj existujúce obchvaty sú v polovičnom profile, čiže treba zvážiť, či t.č. nestačí dorobiť na problémových miestach len obchvaty, ako stavať nový polovičný profil, nie to ešte plný profil.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 13 hostí.