Moderátor: Moderátori
Myslíš si ,že keď postavíš RC na úseku kde sú intenzity 10 000 vz./24h. tak sa celá táto intenzita prenesie na RC? Pri intenzite 10 000 by to bolo max. 7000, možno 8000 na RC. Ale je v pohode staviať pre intenzitu 7000
On očakáva, že sa tam presunie aj 10 000vo./24h z D1. Zopár tisíc sa ich presunie, žiaľ až po postavení aspoň 100km R2, no až toľko ich nebude.
tak prečo po Lučenec musí byť plný profil?
Ad cena Turany Hubová. 900 mega je podla mňa nereálne číslo, ak keď je oficiálne uvádzané. Aj Višňové malo stáť 900 mega a mohlo to byť za 350 a reálne je to za 400 voľačo. Cena korbelky by nemala byť výrazne odlišná, nakoľko dĺžky úsekov a tunelov sú porovnateľné.
pre OA Soroška nie je žiadna prekážka.
Postavenie Svrčinovec Skalité umožnilo prepojenie pre autá nad 3,5 tony. To tiež pridáva k opodstatnenosti úseku.
devil napísal:soroska sama osebe nie. ale ani D1 ak bude koncit pri KE. tie cisla som si nevymyslel. len tie 3 okresy maju 300.000 obyvatelov. blizko su HE a SO to je dalsich mozno 100.000. to maju vsetci odist vdaka dialnici co "skrati cas jazdy"
devil napísal:alebo to mam chapat tak ze R24,5 pre 8-9 tisic aut je luxus
devil napísal:7000 by tam bolo teraz
devil napísal:alebo to mam chapat tak ze R24,5 pre 8-9 tisic aut je luxus zato D26,5 pre 10-11 tisic je normalne
11000 je stále viac ako 9000. Navyše chýba už "posledný" úsek na tender a stavbu. A áno ,už hore som ti potvrdil ,že tie parametre sú trochu (dosť) prehnané.
devil napísal:uz som napisal ze nie som si isty ci tam bude 10.000 aut a ze plny profil s prizmurenim vsetkych oci. 10.000 aut je pocet ked nastanu problemy na kopcovitych usekoch, vid cesta smrti po roku 2000. toto je velmi podobne vyskove a smerove vedenie. od brodna po oscadnicu mate o nieco lepsie parametre.
devil napísal:a vela sa pisalo ze poloprofil nie je o polovicu lacnejsi ako plny....
IceFox napísal:DrX-a nemá cenu ani komentovať. Každý čo povie zlé slovo na R2 je *
Aj keď nie vždy súhlasím, čo vydá Denník N alebo analytici, vážim si ich názory a informácie, ktoré poskytujú, pretože z hľadiska celej spoločnosti sumárne je to myslím si pre ňu prínos.
Na D3 nie sú tie parametre až tak dobré aby sme šetrili tým ,že postavíme polprofil - D24,5 - najnižšia kategória (v ktorej sú stavané Rky). (kúsok je navrhovaný v 26,5 lebo Horelica je tak postavená)
a vela sa pisalo ze poloprofil nie je o polovicu lacnejsi ako plny....
Ja netvrdím ,že R2 je zbytočná. Len mi nepríde správne ,že by niektorí teraz chceli aby sa všetko zastavilo a točilo sa len okolo R2 ,pretože to urobili politici s D1.
To, čo nám chýba je ucelená koncepcia výstavby (harmonogram), kde budú jednotlivé úseky ohodnotené nie len okamžitým možným vyťažením, ale aj čo to spraví s ostatnými variantami.
devil napísal:daleko vacsi zmysel ma robit smerove prieskumy
devil napísal:tranzit cez kysuce uz pozname vdaka strazov-brodno a nepriblizuje sa k 10000 ani s rezervou.
devil napísal:intenzita 2015 D1 dsk-tur 10.482, 11.047.
toto su intenzity na D1 bez tranzitu na E75.
devil napísal:je to po prvom scitani po dokonceni suvisleej R1
devil napísal:intenzita 2015 D1 dsk-tur 10.482, 11.047.
R2 zvolen-krivan cca. 9.000
vidis tu velky rozdiel ? lebo ja nie.
pedro napísal:Pár čísel za r. 2016:
D1 MT-TUR 12042/12685/18414 (priemer za všetky dni/pracovné dni/maximum)
D1 IV-LM 18919/19899/27895
PR LE 2943/3077/10093
D1 CHNV-POZ 14861/16008/20766
D1 POJ-LEM 18593/20677/24864
R2 RU-PRA 4746/5055/6492
R2 PS-DT 8662/9455/12488
devil napísal:este skus hadat ze odkial stat zozenie 900 mega na turany-hubova aby sa suvisla D1
devil napísal: vies o nejakych investiciach vdaka D1 lebo ja nie.
Jano1 napísal:KIA. Zato vsak neviem o vyznamnych investiciach suvisiacich so skompletizovanim R1 NR-BB na trase medzi NR a BB. Ale necham sa poucit, tiez neviem vsetko.
Yoggy52 napísal:Inak na S19 boli vybrani uchadzaci na realizacie dokumentacie a "finalneho" echnickeho riesenia na vsetkych usekoch od RZE po Barwinek. Mam pocit, ze je to posledna faza pred vypisanim tendra na realizaciu (ak nie opravte ma). Prva dokumentacia ma byt hotova koncom tohto roka pre Usek RZE - Babica, tak snad tam uz v roku 2019 uvidime stroje Inak zuajimavost je, ze vsetky useky sa budu stavat v plnom profile
Inak poslednych parkrat co som siel do Krosna, tak na slovenskej strane, skoro ziadna doprava, ale staci prejst hranice a je to uplne o inom Cim to asi bude? Ze by tieto "ciganske" (sorry za vyraz ale je to pravda) dediny neprodukovali ziadnu dopravu?
nezamestnanost okresov MI, TV, VT je vyse 10 percent a to uz je kopa ludi prec. vies o nejakych investiciach vdaka D1 lebo ja nie.
Co nie je oficialne scitanie a ja to nemam rad, ale udajne je to za cely rok. Ale tam uz je na D1 12042 a na R2 8662 v./24h. Takze aspon argumentuj cislami z rovnakeho obdobia.
Kym otvorenim Visnoveho a teda prepojenim na suvislu D1 stupne intenzita na DS-Turany o niekolko tisic (4 mozno az 5 tisic), na ZV-Krivan ani napojenim na R1, zazraky necakam.
Na LL-DS bola tiez statna expertize 900 mil.E a Skanska a dokonca aj druhy v poradi Doprastav ponukli cenu pod 400 mil.E. Takze predovsetkym dobre nastaveny tender a moze to byt aj okolo polovice expertizy.
Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 21 hostí.