Tak asdf, ty uz si zacal splietat piate cez deviate:
- eurobalizy s L3 (L3 praveze eurobalizy nepouziva, to je podtstata L3, ze lokalizacia vlaku je kompletne bezdratova ...)
- "rusky Bombardier" a "europsky Bombardier"
Bombardier je nadnarodna firma z povodne z Kanady a ma fabriky po celom svete a hej, zabezpecovacie zariadenia sa vyrabaju v Rusku, ale to je asi rovnake ako keby si nazval Audi Q7 "Slovenske Audi"
Mimochodom maju 100+ instalacii zabezpecovacie systemy na vlaky a metra po celom svete, velmi vela v USA, a cuduj sa svete, aj v Europe: v Nemecku, Svesku, Polsku, Litve... atd si nechali nainstalovat ako ty vravis "Kazassky zabezpecovaci system", to musia byt v Nemecku a Svedsku asi padnuti na hlavu
(tu je link na ich ZZ a aj referencie:
https://www.bombardier.com/en/transport ... tions.html)
- netreba zabudat ze sa tu bavime o referenciach, teda podstatne je to, ci uz v minulosti mali skusenost "s niecim podobnym", referencie nemaju dokazat ze robili uplne "presne to iste", lebo v takom pripade by ziadne nove firmy na trh ani nikdy nemohli vstupit..
- ocividne si z fachu a tvoje argumentovanie je ovplyvnene pohladmi slovenskych oligarchov, ktori si na zakazku brusia zuby. Ja osobne suhlasim s Jarinom, zabezpecovak bude asi mensi problem ako zvladnutie vacsej/stavebne casti zakazky, ked tu nemaju vybudovane kontakty.