Moderátor: Moderátori
crossway napísal:ale ved nedavno Ersek aj s sefom ZSSK prehlasili ze ina alternativa ako minimalna rychlost 160-200km/h neprichadza do uvahy, tak potom co tu kecate o 120-140 zrazu ked to jasne pomenoval a povedal minister ze chce pretlacit a presadit rychlost 160-200km/h ze dnes je dokonca europsky standard nad 250km/h ze sa musime prisposobovat a teda 200 musi byt minimalne a ze ak chceme prepojenie KE -BA pod 4h co je Ersekova aj Hlubockeho priorita ze musime ist do vyssich rychlosti a zohnat na to peniaze ci uz z eurofondov alebo kombinaciou PPP a eurofondov no to si protireci s doterajsimi planmi ZSR, ale tak kto je vyssi a ma vacsie slovo Ersek alebo ZSR? pokial viem tak je to minister
eric987 napísal:Co hovoril Ersek zo sefom ZSSK (do ktoreho kompenecii priprava investicnych zamerov na tratiach ani nepatri) je mozno pekne, my vsak hovorime to, co hovoria FS, jaspers a relevantne dokumenty. Ak v FS bola (zial) jednoznacne odmietnuta min. 160 a JASPERS tuto FS schvali (fakticky on tusim nariadil novu studiu za ucelom znizenia nakladov) , tak slova Erseka su asi take relevantne jak Bugarove o predcasnych volbach.
crossway napísal: Slová erseka ktorý je minister a je nad všetkými nie sú relevantné? Tak to si chlapče trochou čo trochu hodne mimo.. jaspers aj so zsr sa môžu ísť pásť, keď vláda s ministrom rozhodnú ináč.. a ja aj verím že rozhodnú a že nájdu prachy cez fondy v eú dávať to len s miernym vylepšením na 120 to je mrhanie financiami ,čiže v tomto plne stojím za a súhlasím s ersekom a hlubockým
No neviem, ako si odmeral ten "mizerny ekonomicky efekt". Ked ma vlada pre nejaky region urobit 10 veci, a 5 z nich urobi dobre (napr zeleznice) a 5 zle (napr podpora podnikatelskeho prostredia vs neunosny socialny system), tak jednoducho ten pozitivny ekonomicky efekt zeleznice sa celkovo strati.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Toto oznámenie sa týka Dodatku č. 4 k Druhej čiastkovej zmluve o dielo č. 22/06/0608/2 zo dňa 20.12.2007 (ďalej len "2.ČZoD") zo dňa 20.12.2007, ktorá bola uzavretá priamym rokovacím konaním (v tej dobe rokovacím konaním bez zverejnenia), nakoľko išlo o zákazku zadávanú na základe rámcovej dohody (rámcová zmluva o dielo č. 22/06/0608 zo dňa 9.5.2006, ktorá bola výsledkom verejnej súťaže).
Predmet 2.ČZoD obsahuje aj vykonávanie občasného autorského dozoru, ktorého čas je stanovený "priebežne počas realizácie stavby od odovzdania staveniska zhotoviteľovi až do vydania posledného povolenia na užívanie stavby". Nakoľko sa predpokladá doba realizácie všetkých etáp tejto stavby v termíne do 31.12.2025, je v bode VII.1.5) uvedené obdobie 216 mesiacov.
K predchádzajúcim dodatkom k 2.ČZoD nebolo zverejnené oznámenie o úprave, nakoľko v čase ich uzavretia takéto oznámenie ešte neexistovalo.
rastislav5 Este by sa to mozno dalo obist novym zistovacim konanim, ale len na useky do 20 km, kde sa pri zelezniciach podla Zakona o posudzovani vplyvov na ZP nevyzaduje povinne hodnotenie, ale len zistovacie konanie.
rozhodol:
Predložený zámer – zmena činnosti „Modernizácia železničnej trate Žilina – Košice, úsek Liptovský Mikuláš – Poprad Tatry (mimo), 1. etapa“ sa nebude posudzovať podľa zákona EIA.
Naspäť na Železničná infraštruktúra
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 4 hostí.