Moderátor: Moderátori
PK napísal:Este jeden trochu iny pohlad na to preco to funguje.
Ak vznikne v pruhu stojaca kolona, v kazdom pruhu sa pohyna vzdy len jedno prve auto a dokazu sa pohnut len 1 auto za 4-5 sekund co vytvara tych 800aut/h max.
Pri semaforoch na vstupoch je toto pohynanie rozdelene na vsetky vstupy na dialnicu. Cize ked mame napr. 5 vstupov, tak aj ked sa zo vsetkych pohynaju 1 auto za 5s, tak celkovo na dialnicu je to 1 auto/s. Takze ju dokazu bezpecne naplnit.
Co som videl v USA, tak pripajac je este pred semaforom vacsinou rozdeleny na 2 kratke pruhy, aby sa dokazali auta pohynat castejsie. Semafor zapina striedavo lavy a pravy. Takto sa priamo z toho privadzaca dokazu auta pripajat s periodou nie 5s, ale 2,5s a semafor ma vacsiu moznost regulovania.
Tuto je priklad tychto semaforov:
https://www.google.fr/maps/@37.4588242, ... 6656?hl=en
Nebrali do úvahy argument, že budúci plánovaný privádzač na diaľnicu povedie okolo novej školy v Chorvátskom Grobe
aquila napísal:tak konecne je stavbko, aj ked nepravoplatne
viewtopic.php?f=35&t=23305
najvtipnejsia je tato poziadavkaNebrali do úvahy argument, že budúci plánovaný privádzač na diaľnicu povedie okolo novej školy v Chorvátskom Grobe
to je uz problem grobu, ktory ju tam dal, aj ked tadial mal ist privadzac, resp kraja ktory vtedy robil dokumentaciu..
sak ta skola uz mala byt Tolko krat postavena aj z kontajnerov, je to uz vobec postavene, lebo sak to sa taha od 1998 .. teda 20 rokov ..
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 47 hostí.