aquila napísal:fh napísal:Ešte raz
Pokiaľ sú intenzity D1 po HP cez 25000 až 30000 a na jednom krátkom úseku "iba" 21000 tak prečo ten hysterický kvikot
? A to boli uzávierky Strecna aj minulý rok ak sa nemýlim. Tie intenzity sú dobré a budú rásť, čo sa tam mala stavať nejaká cesta prvej triedy alebo polprofil?
Nikde inde na tak dlhom úseku d alebo RC nie sú takéto intenzity po
celej dĺžke a to je tam aj intenzívna vlaková doprava a kvalitné paralelné cesty
ale ziaden hystericky kvikot tu neni, len tieto intenzity ukazuju ze cisar je nahy, a R1 nie je "vedlajsi" tah a D1 taktiez nie je "hlavny" tah. to je cele.
dalej je naznak, ze aj D1 je pouzivana najma pre regionalnu/lokalnu dopravu a toho tranzitu je tam ozaj pomenej, co do znacnej mieri "spadovitosti" potvrdzuje aj "anomalia" v PB.
to je cele, proste suche skonstatovanie faktov, ze 200 km od BA su si D1 aj R1 viac ako rovnocenne .. co ako som napisal ma dost prekvapuje, najma ked si zoberieme tu vecne omielanu mantru agrarneho juhu a priemyselneho povazia. podla toho mali byt na R1 tak 20 tisicove intenzity max a po zilinu dvojnasobne.
nehovoriac o vynalozenych prostriedkoch. to je cele
1) Pokles intenzit okolo PB nie je anomalia
Trosku anaylickeho myslenia by to chcelo. Naozaj staci trosku.
2) Porovanavanie si pipikov, ktory tah je hlavnejsi je vyslovene trapne
R1 aj D1 kazda obsluhuje ine uzemie. D1, ked sa bavime tych porovnatelnych 200 km, tak obsluhuje Povazie a R1 obsluhuje Nitru a Pohronie. To su vsetko relativne priemyselne vyspele oblasti.
3) R1 nejde agragrnym juhom
ale ide popod vybezky Karpat a potom Pohronim.
4) Na R1 su sice celkom pekne intenzity, ale tym, ze sa budu vypichovat extremy ako Trnava - Sered alebo Ziar - Zvolen, kde dokonca ani nie su paralelne cesty sa nezmeni to, ze na D1 su predsalen vyssie.
5) Kto chodi po D1 a R1, tak vie, ze tranzitu je na D1 nasobne viac.
Múdry to pochopí sám a hlúpemu to aj tak nevysvetlíš.