- to bude najkratsie spojenie V-Z v najlahsom terene s najlepsimi klimatickymi podmienkami (juh, rovina)
- to bude rozumna alternativa na spojenie vychod/juh SK-Budapest (pre tych, co si nechcu kupovat madarsku nalepku)
- lebo prechadza uzemim, ktore inak obsluzene nebude
- lebo ide po rovine a tak sa to da postavit za 5mil EUR/km, cize bezproblemova navratnost
- lebo ide cez regiony s najvacsimi socio-ekonomickymi problemami (okresy s nezamestnanostou nad 30%), ktore tato krajina systematicky uz 20 rokov ignoruje, zvlast co sa tyka infrastruktury (ziadna zeleznica, ziadne zlepsovanie ciest), a postavenie tej cesty by malo vela multiplikativnych ucinkov
ecce: neviem kolko ich je, ale ak by sa KE-BA (V-Z) dalo spravit za menej nez 3hod pri dlzke 380km, jazdilo by sa ovela viac
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
a podotazka: kolko si ty ochotny zaplatit za prejazd tunelom visnove, ktory pri verzii PPP3 mal cenu zodpovedajucu 20EUR/prejdene vozidlo?
Jano1, ciste spekulacie, kedze trasovanie R7 este nie je stanovene https://docs.google.com/file/d/0B6aDT9S ... ZNOUE/edit (a D1 este nie je a este dlho nebude dokoncena)