miko napísal:Mozes tu vlozit zdroj tohto tvrdenia? nehovorim, ze to tak nieje, kysucke cesty nepoznam, zato oravske dostatocne...
Ked postavia D3, verim ze tranzit prejde z oravy smerom na kysuce, otazka je co sa bude robit s dopravou na orave dovtedy. Chcelo by to nejaku analyzu, ze horsie to uz nebude a ze s kazdym otvorenym usekom na D3 sa snizi intenzita cez Oravu. Ale myslim, ze to nebude take priamociare..
SSC scitanie 2010
http://www.ssc.sk/sk/Rozvoj-cestnej-sie ... y-2010.ssc
V tesnom okoli DK 10 -11 tisic, lokalna doprava Nizna -Tvrdosin - Trstena 11-12 tisic. V okrese KNM 15281-21501.
Ale R3 obchvat Oravskeho Pozdamku uz len 7013. D3 Oscadnica - Cadca 14759. Mimo prihranicnych oblasti najnizsia hodnota od ZA po Svrcinovec je 13240, najnizsia hodnota na Orave je 7393. Sucet na D3 a paralelnej I/11 Oscadnica - Cadca je az 21713.
Vyznamnejsie rozdiely su v nakladnej doprave. Na Kysuciach je to 5649 -7678, na Orave 1898 - 3407, opat mimo prihranicnych usekov. Usek 90750 nemozno brat vazne, pretoze pred nim aj za nim su podstatne nizsie intensity a lokalne tam nema co generovat zrazu 4617 NA, ked pred aj za je to 3-3,5 tisic. To iste plati pre udajne 14722 v./24h na tomto useku.