Moderátor: Moderátori
Mna by zaujimalo, preco ti v tomto pripade nevadi, ze ide o miestnu dopravu?
Je snad na rovine citelny rozdiel medzi R24,5 voci D26,5 ?
Cez Strecno ide predovsetkym tranzit, preto je tam aj velky podiel nakladnej dopravy
Pritom dopravu zahustili najmä nove developerske projekty, ktore na infrastrukturu neprispeli de facto ani euro.
devil napísal:podiel nakladnych aut pri strecne je 25% co je 6.800 NA pri turanoch 4.000 NA a za kralovanmi menej ako 4.000. hlavne ze "cez Strecno ide predovsetkym tranzit".
Lenze na I/63 intenzity daleko prevysuju 20 tisic, cize nestaci tebou spominana "hocijaka cesta so 4 pruhmi".
devil napísal:Jano1, dobry pokus...ibaze nic take ze "v MT bolo 47% vozidiel z okresov mimo..." sa nepise. pise sa %-ne zastupenie vonkajsej dopravy v MT... pocet aut zdroj/ciel/tranzit tam mas pre kazdy vstup zvlast netreba ho nijak odvodzovat. pre vstup od ZA konkretne pri motoreste dubna skala je to 40% co je ale chapane tak ze vsetko co prechadza cez MT cize aj pre trasu ZA-hocico za MT.
Merat tranzit na hodinovej baze je nefer pre vacsie mesta/miesta s dlhsie trvajucim prejazdom, pretoze mnohe vozidla zachytene na vstupe sa nestihnu dostat na vystup z mesta. Presne preto vyjde tranzit napr, pre Kosice na urovni okolo 5%. Naco stavat obchvat Kosic, ked je to len 5%?
devil napísal:Lenze na I/63 intenzity daleko prevysuju 20 tisic, cize nestaci tebou spominana "hocijaka cesta so 4 pruhmi".
ano, daleko prevysuju, rovinka-dunluz 21.000 a dunluz-sam 14.400. daleko prevysuju akurat tak po slovnaft a p. biskupice cize v ramci BA. a potom neviem kde by si chcel tie MUK. mimochodom aj keby nejaka bola stale to mohla byt cesta I. tr. a vobec nerozumiem co touto debatou chces dokazat, snad nie to ze je to podobne narocny usek ako zilinske tunely ?
devil napísal:prosim ta a odkedy sa MT porovnava s KE ?
devil napísal:podla prieskumu bolo 17856 v./24h pod dubnou skalou a z toho 5058 tranzitovalo cize sa objavilo na inom vystupe (bud I/18 sucany alebo I/65 kostany). to je dokonca 28%. nikde som nepisal ze lokalka nebude jazdit po dialnici.
Andrej napísal:Pri tych intenzitach, ktore sa tu ocakavaju by bolo rozumne postavit sirsi stredny pas minimalne v useku Prievoz-Ketelec. Cize nieco ako C22,5 ale s MUK a s rezervou na 6 pruh.
R7 nezacina za Pod.B. ale pod Rondelom, cize ano, daleko prevysuju. Len doplnim, ze osobne by som najradsej videl zrusenie celej R7 a nahradenim cestou pre motorove vozidla po NZ, ale na vypadovku pri BA urcite nepostaci "hocaka cesta so 4 pruhmi".
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 0 hostí.