Moderátor: Moderátori
milan_KM napísal:A keďže sú koridory už dané viesť tadiaľto minimálne RC zrejme musíme (na Poľsko). Inak neviem aké ďalšie znižovanie parametrov. Maximálne vypustiť tunel kysuca ( aj keď by diaľnica viedla prakticky pod oknami a hluk cez prejazd dilatačiek v 130 km/h by hlukovú záťaž značne zvýšil, kvôli tomu aj ten kontroverzný tunel) a obmedziť reguláciu Kysuce. Lenže hrádza je značne poškodená, a preto je asi zahrnutá do stavby diaľnice, inak by ju opravovali vohospodári zase z našich peňazí.
Jano1 napísal:Vypustenim tunela Kysuca nemusia pribudnut ziadne dilatacky na dialnici. Dialnica by isla po povrchu a zostali by len dilatacky na moste ponad Kysucu, ktory tam bude tak ci tak.
milan_KM napísal:Mesto so zrušením prepojenia KNM a Radole nikdy nebude súhlasiť a to isté Radoľa. Takže máme dve možnosti, a to estakádu alebo tunel. Alebo zbúrať pár domov a posunúť križovatku viac do Radole.
milan_KM napísal:KNM a Čadca je niečo úplne iné. U nás hlavná cesta vedie mimo centra. Navheje to cesta aj do Nesluše a Rudiny čiže efekt by bol len ten, že by zmizla doprava do priem. parku..čo zmizne s tunelom alebo bez neho. Tu treba urobiť riadnu hlukovú štúdiu na všetky varianty. Diaľnica pôjde veľmi blízko domov a vysokých panelákov. Ak hluk štúdia nepovolí tak tunel. Som zvedavý ako by si reagoval ty keby si býval na podobnom mieste.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 12 hostí.