Moderátor: Moderátori
stanog napísal:i15 - neodpustím si reakciu - to 4-ročné meškanie diaľnice cez PB síce nespôsobilo prerušenie výroby v KIA ale stotisickam slovákov obrovské nervy počas prejazdu PB nehovoriac o vysokej finančnej a časovej strate - vyrátaj si keď tam denne len 20 000 aut strávilo navyše len 15 minút = 5 000 hodín denne x 4 roky je 7 300 000 hodín - pri len minimálnej hodinovej mzde len 50 SK je to 365 mil. SKK alebo 12,2 mil. EUR. A to nepočítam palivo, exhaláty, životné prostredie v PB...
DrX napísal:No, žeby bola na hnanie oviec zo salaša na lazy potrebná 4-prúdová diaľnica, 40 tunelov a rýchlosť vyššia ako 35km/h sa mi tiež nezdá .
Ostatné fakt nemá cenu ani diskutovať.
....takže tvoje zníženie z 23 na 22tis vozidiel skôr vyznieha z Tvojej strany ako irónia....
DrX napísal:No, žeby bola na hnanie oviec zo salaša na lazy potrebná 4-prúdová diaľnica, 40 tunelov a rýchlosť vyššia ako 35km/h sa mi tiež nezdá .
miroa napísal:Myslim ze je to nazor viacerych clenov fora.
"Som presvedčený, že sa do roku 2014 podarí vytvoriť medzi Bratislavou a Košicami nadštandardné cestné spojenie. V akej rýchlosti a v akej úrovni, je súčasťou nielen analýzy, ale aj rokovaní," odpovedal Figeľ na otázku, kedy bude diaľnica z Bratislavy do Košíc hotová. "A keďže to nechcem predbiehať a zároveň tým oslabovať negociačnú pozíciu, poviem to po skončení rokovaní s partnermi," uviedol ďalej Figeľ. Za jeden z problémov doterajšieho stavu označil to, že bývalá vláda si vo výstavbe diaľnic dávala nereálne ciele, čím sama seba tlačila do nevýhodnej pozície a partneri to využívali, ba až zneužívali.
faktom ale je ze minula vlada si dala nesplnitelne ciele
...a zdynamizuje výstavbu úsekov na rýchlostnej ceste R2 Zvolen - Rožňava.
DrX napísal:Konečne SITA od niekiaľ vyhrabala (potiahla?) aj nejaký dokument, ktorý má hlavu a pätu!!!
viewtopic.php?f=35&t=13874&p=110130#p110130
To neznamena , ze sa cela postavi.
Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 31 hostí.