A toto zasa plný profil je, nie?
gallery/image_page.php?album_id=131&image_id=8821. Tá fotka asi skresľuje, zdá sa mi ale tá šírka cesty tam pomaly ako pre plný profil, proste dosť široká?
Mimochodom, nechápem fakt prečo sa nemôže robiť tá predpríprava na plný profil už počas výstavby polprofilu a to najmä pri nadjazdoch či zárezoch - mosty priamo na samotnej RC, to nie je problém dostavať. Konkrétne tento úsek R3, tam tak skoro určite nebude naplnená kapacita polprofilu RC, to sa dá možno trocha pochopiť, ale pri medzinárodných ťahoch ako napr. na Orave ap., tak to nechápem. To je naozaj taký veľký rozdiel (v peniazoch) postaviť ten most na RC alebo D v plnej šírke, či odstrániť zeminu v mieste budúceho zárezu pre plný profil? Myslím, že by sa tým ušetrili aj peniaze v budúcnosti, aj čas potrebný na výstavbu. Pekným príkladom je napr. už niekoľko rokov postavená časť R6 pri Púchove, tam je myslím takto riešený minimálne jeden nadjazd (máme aj fotku tu vo fotogalérii).