Moderátor: Moderátori
Jarda napísal:Dy napísal:Jaroslav Štemberk napísal:Dy napísal:BUDOVANIE SPOJENIA ORAVY A KYSÚC.
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=4796
O tom ako pokračuje.
Může mi někdo vysvětlit, proč vodní nádrž Nová Bystrica nebyla projektována tak, aby silnice z Nové Bystrice do Oravské Lesné zůstala zachována? Nebylo ji možno převést po koruně hráze?
Nepredpokladal sa význam cesty. Bolo jednoduchšie novú cestu nepostaviť, nebola tu veľká premávka a stavať výhľadovo sa vtedy nenosilo, hlavne keď tu je zložitejší terén.
Právě proto, že terén tam je složitý a jiné přímé spojení Oravy a Kysuc nebylo možné, bylo velkou chybou neřešit to současně s výstavbou nádrže.
mmaros napísal:Usek D1 pri Liptovskej Mare bol v podstate vyvolanou investiciou vystavby nadrze. Povodna cesta prvej triedy bola zatopena, v povodnych projektoch vystavby nadrze sa planovala jej prelozka, neskor sa rozhodlo, ze je lepsie ju budovat rovno na parametre dialnice, preto tento dlho osamoteny usek na Liptove.
Stavba diaľnice Ivachnová - Liptovský Mikuláš prebiahala súčastne s výstavbou vodného diela Liptovská Mara, nebola to žiadna vyvolaná investícia ani nič podobné.Miro napísal:mmaros napísal:Usek D1 pri Liptovskej Mare bol v podstate vyvolanou investiciou vystavby nadrze. Povodna cesta prvej triedy bola zatopena, v povodnych projektoch vystavby nadrze sa planovala jej prelozka, neskor sa rozhodlo, ze je lepsie ju budovat rovno na parametre dialnice, preto tento dlho osamoteny usek na Liptove.
Ja si pamätám, že ešte pár rokov po postavení nádrže Liptovská Mara išla okolo nej obyčajná cesta a až neskôr bola prestavaná na diaľnicu ale možno sa mýlim.
doprastavak napísal:Stavba diaľnice Ivachnová - Liptovský Mikuláš prebiahala súčastne s výstavbou vodného diela Liptovská Mara, nebola to žiadna vyvolaná investícia ani nič podobné.Miro napísal:mmaros napísal:Usek D1 pri Liptovskej Mare bol v podstate vyvolanou investiciou vystavby nadrze. Povodna cesta prvej triedy bola zatopena, v povodnych projektoch vystavby nadrze sa planovala jej prelozka, neskor sa rozhodlo, ze je lepsie ju budovat rovno na parametre dialnice, preto tento dlho osamoteny usek na Liptove.
Ja si pamätám, že ešte pár rokov po postavení nádrže Liptovská Mara išla okolo nej obyčajná cesta a až neskôr bola prestavaná na diaľnicu ale možno sa mýlim.
mmaros napísal:Usek D1 pri Liptovskej Mare bol v podstate vyvolanou investiciou vystavby nadrze.
doprastavak napísal:Stavba diaľnice Ivachnová - Liptovský Mikuláš prebiahala súčastne s výstavbou vodného diela Liptovská Mara, nebola to žiadna vyvolaná investícia ani nič podobné.
Dialniciar napísal:Ani nikto nehovorí o vyvolanej investícii, ale o tom, že sa tu už nepostavila nová náhradná cesta I. triedy, ale rovno diaľnica.
doprastavak napísal:Stavba diaľnice Ivachnová - Liptovský Mikuláš prebiahala súčastne s výstavbou vodného diela Liptovská Mara, nebola to žiadna vyvolaná investícia ani nič podobné.Miro napísal:mmaros napísal:Usek D1 pri Liptovskej Mare bol v podstate vyvolanou investiciou vystavby nadrze. Povodna cesta prvej triedy bola zatopena, v povodnych projektoch vystavby nadrze sa planovala jej prelozka, neskor sa rozhodlo, ze je lepsie ju budovat rovno na parametre dialnice, preto tento dlho osamoteny usek na Liptove.
Ja si pamätám, že ešte pár rokov po postavení nádrže Liptovská Mara išla okolo nej obyčajná cesta a až neskôr bola prestavaná na diaľnicu ale možno sa mýlim.
aquila napísal:keby oscadnica nespekulovala, tak ma aj dialnice do polska
juro_b napísal:Zdravim chalani, vidim ze ste v obraze.
Mam takyto problem:kupil som v Krasne nad kysucou pozemok a chcem tam stavat dom.je asi 50 metrov od sucasnej I/11 smerom na zapad (ku centru).ma niekto k dispozicii planovanu trasu D3-ky?alebo aspon viete ako sa bude stavat pri krasne?
juro_b napísal:dik,stranku nds som uz skusal,tam som sa prilis vela nedozvedel
juro_b napísal:ok,napisem tam.
prava strana sa rozumie v smere od Ziliny?Potom by to bolo ok.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 6 hostí.