Moderátor: Moderátori
To píšeš z pohľadu ľudí, ktorí chodia z východu na týždňovky do Bratislavy, ale to nie je podstatný argument.Lionheart napísal:Spatne som si to este raz precital a teraz neviem ci som to dobre pochopil ... Ale aj ked by bol MT spojeny s BB tunelom cez Sturec (dufam ze dobre hovorim) tak neriesi jednu vec: Ak pojdem z vychodu na zapad a okolo MT-ZA budu zapchy alebo havarie (co je vzhladom na pocasie a intenzity pravdepodobne) tak mozem mat alternativu zamierit na juh z RK do BB a dalej pokracovat po R1. Ak pojdem az do MT a potom do BB tak si dost nadidem ... A pokracovat po ceste cez Kremnicke bane a Kremnicu pri aktualnom stave nie je velmi priaznive.
A ty si už dal na stôl relevantné argumenty pre Donovaly? Teda okrem horeuvedenéhoLionheart napísal:Ak budu na stole relevante argumenty potom nech to ide cez turiec.
Lionheart napísal:Spatne som si to este raz precital a teraz neviem ci som to dobre pochopil ... Ale aj ked by bol MT spojeny s BB tunelom cez Sturec (dufam ze dobre hovorim) tak neriesi jednu vec: Ak pojdem z vychodu na zapad a okolo MT-ZA budu zapchy alebo havarie (co je vzhladom na pocasie a intenzity pravdepodobne) tak mozem mat alternativu zamierit na juh z RK do BB a dalej pokracovat po R1. Ak pojdem az do MT a potom do BB tak si dost nadidem ... A pokracovat po ceste cez Kremnicke bane a Kremnicu pri aktualnom stave nie je velmi priaznive.
To píšeš z pohľadu ľudí, ktorí chodia z východu na týždňovky do Bratislavy, ale to nie je podstatný argument.A ty si už dal na stôl relevantné argumenty pre Donovaly? Teda okrem horeuvedenéhoLionheart napísal:Ak budu na stole relevante argumenty potom nech to ide cez turiec.
Lionheart napísal:. Ak nebudes mat kvalitnu infrastrukturu, investicie do regionov nedotiahnes. Pozri si statistiky PZI a miery nezamestnanosti a zistis ze PZI rastu a NEZ klesa smerom hore po Povazi ako sa tahajua dialnice.
mirkobb napísal:Ad Lionheart:
Vidim, že si tu novy a tak asi nevieš ako to tu "chodi", s tymito ludmi ako fh nič nevyargumentuješ, su jednostranne prožilinskí zameraní a tak akakolvek cesta na Bansku Bystricu je im zasadne proti srsti, nebudu ju akceptovat, aj keby Tvoja argumentacia bola hocijako presvedčiva, a tak dohadovat sa tu o tom napr. s fh je zbytočna strata času.
Jarda napísal:Lionheart napísal:Spatne som si to este raz precital a teraz neviem ci som to dobre pochopil ... Ale aj ked by bol MT spojeny s BB tunelom cez Sturec (dufam ze dobre hovorim) tak neriesi jednu vec: Ak pojdem z vychodu na zapad a okolo MT-ZA budu zapchy alebo havarie (co je vzhladom na pocasie a intenzity pravdepodobne) tak mozem mat alternativu zamierit na juh z RK do BB a dalej pokracovat po R1. Ak pojdem az do MT a potom do BB tak si dost nadidem ... A pokracovat po ceste cez Kremnicke bane a Kremnicu pri aktualnom stave nie je velmi priaznive.
Tam by podle mého názoru hodně pomohlo postavit vedle železničního tunelu mezi H. Štubňou a Handlovou i silniční, ale vzhledem k nákladům to asi zatím není reálné.
mirkobb napísal:Ad Lionheart:
Vidim, že si tu novy a tak asi nevieš ako to tu "chodi", s tymito ludmi ako fh nič nevyargumentuješ, su jednostranne prožilinskí zameraní a tak akakolvek cesta na Bansku Bystricu je im zasadne proti srsti, nebudu ju akceptovat, aj keby Tvoja argumentacia bola hocijako presvedčiva, a tak dohadovat sa tu o tom napr. s fh je zbytočna strata času.
fh napísal:mirkobb napísal:Ad Lionheart:
Vidim, že si tu novy a tak asi nevieš ako to tu "chodi", s tymito ludmi ako fh nič nevyargumentuješ, su jednostranne prožilinskí zameraní a tak akakolvek cesta na Bansku Bystricu je im zasadne proti srsti, nebudu ju akceptovat, aj keby Tvoja argumentacia bola hocijako presvedčiva, a tak dohadovat sa tu o tom napr. s fh je zbytočna strata času.
Klameš a zavádzaš. Je tu kopu iných príspevkov, kde hovorím, že som napríklad za rýchlocestu cez BB, akurát podporujem ťah na Turiec.Ťah na RK od BB považujem za prejav pažravosti a sebeckosti tých, ktorí oprašujú socialistické sny o centre stredného Slovenska a metropoly neviemčoho. To je rozdiel. Tak ma tu neohováraj, neklam a nezavádzaj. Ale to je zrejme tvoja úroveň a spôsob komunikácie, tam kde si ty, tam klesnúť nemienim. Samozrejme čas s tebou nemienim strácať ani ja, už som to napísal aj Devilovi, keď ma v IS urážlivo vickrát napadol. To isté sa týka aj teba. Ale potom sa tu o mňa neotieraj.
kaviarista napísal:Jarda napísal:Lionheart napísal:Spatne som si to este raz precital a teraz neviem ci som to dobre pochopil ... Ale aj ked by bol MT spojeny s BB tunelom cez Sturec (dufam ze dobre hovorim) tak neriesi jednu vec: Ak pojdem z vychodu na zapad a okolo MT-ZA budu zapchy alebo havarie (co je vzhladom na pocasie a intenzity pravdepodobne) tak mozem mat alternativu zamierit na juh z RK do BB a dalej pokracovat po R1. Ak pojdem az do MT a potom do BB tak si dost nadidem ... A pokracovat po ceste cez Kremnicke bane a Kremnicu pri aktualnom stave nie je velmi priaznive.
Tam by podle mého názoru hodně pomohlo postavit vedle železničního tunelu mezi H. Štubňou a Handlovou i silniční, ale vzhledem k nákladům to asi zatím není reálné.
Jasne Jardo, namiesto toho, ab sa postavili co najkratsie a najefektivnejsie priesecniky rychlociest, tak si to vsetko budeme komplikovat nepotrebnymi a vymyslenymi tunelmi.
Ten tunel by sa mozno zisiel, ale az na to budeme realne mat .
kaviarista napísal:fh,
teba jednoducho zoziera nenavist voci BB . A samozrejme takmer vsetkych zilincanov. Krivdy z minulosti budu prenasat do zivota este asi desiatky rokov. Ked vyhynie tato generacia, dufam, ze sa bude konecne brat ohlad na rozumne a efektivne riesenia. Politika by v planovani rychlociest a dialnic nemala mat co hladat.
R3 cez Turiec je samozrejme hlupe a neefektivne riesenie. A je len a len politicke.
Lionheart napísal:Ad FH/ "Je to iba časť pravdy, čo si napísal o diaľniciach a zamestnanosti. Troška si to preštuduj, čo sa tu píše, je toho viac a ty si tu kratúčko. Potreba R3 cez Donovaly kôli zamestnanosti na východe je mesíkovský mýtus."
Scasti poznam aj Mesikove nazory ved sa mu darilo ich dost medialne propagovat... A poznam aj ekonomicku situaciu scasti z cisiel lebo s nimi robim a scasti aj z realneho biznisu. Moje skusenosti su ako som napisal. Cestu BB-RK by som preferoval preto lebo by najrychlejsie dokazala riesit prepojenie vychod zapad. Postavenie dialnice ZA-RK bude stat hodne penazi a nie je iste ce sa PPP vydaria! Aj ked im drzim palce. A samozrejme ze PZI nie je iba o infrastrukture. Ale aj o nej. Regiony a samospravy mozu tiez urobit kus prace o tom redaktori Trendu uz popisali dost. Ale pripad Ozety v Tornali nie je celkom generalizovatelny - predsa len je to praca vo mzde a vyroba s nizkou pridanou hondotou...
fh napísal:kaviarista napísal:fh,
az na hajzlika mafiana slotovie, proti zilincanom nemam absolutne nic
Klameš. Nedávno si tu napísal, že D1 sa stavia preto, aby malo pár Žilinčanov bližšie do garáže.
kaviarista napísal:Jardo,
Slovensko nie je jedna velka rovina ako Polsko, tam si pri prepajani velkych miest nakreslia priamky a ide sa.
Na SK sa musia brat aj ohlady na prirodne podmienky A pri direktivnom spajani krajskych miest ich brat na zretel. Vazby BB na TN nie su zas az tak vyznamne previazane.
Lionheart napísal:To je vsetko v poriadku... Ale LE, SN, KE, PO a dalsim to nepomoze. Ja som iba niekde vyssie polozil otazku scasti aj recnicku, ci by nebolo efektivnejsie z pohladu celospolocenskych nakladov urobit juzny obchvat RK a tunel cez Donovaly. Lebo cesta od RK po PO bude v horizonte 2-4 rokov hotova.
fh napísal:Lionheart napísal:Ad FH/ "Je to iba časť pravdy, čo si napísal o diaľniciach a zamestnanosti. Troška si to preštuduj, čo sa tu píše, je toho viac a ty si tu kratúčko. Potreba R3 cez Donovaly kôli zamestnanosti na východe je mesíkovský mýtus."
Scasti poznam aj Mesikove nazory ved sa mu darilo ich dost medialne propagovat... A poznam aj ekonomicku situaciu scasti z cisiel lebo s nimi robim a scasti aj z realneho biznisu. Moje skusenosti su ako som napisal. Cestu BB-RK by som preferoval preto lebo by najrychlejsie dokazala riesit prepojenie vychod zapad. Postavenie dialnice ZA-RK bude stat hodne penazi a nie je iste ce sa PPP vydaria! Aj ked im drzim palce. A samozrejme ze PZI nie je iba o infrastrukture. Ale aj o nej. Regiony a samospravy mozu tiez urobit kus prace o tom redaktori Trendu uz popisali dost. Ale pripad Ozety v Tornali nie je celkom generalizovatelny - predsa len je to praca vo mzde a vyroba s nizkou pridanou hondotou...
Ale to tu ja tvrdím dávno, že Tornali, Rožňave, Lučencu, Rimavskej Sobote a ďaľším pomôže R2, nie R3 cez Donovaly. To nenávistné prskanie kaviaristu z Košíc nemá žiadnu logiku, lebo juhovýchodnej časti Slovenska R3 nepomôže, to si len socialisti so saktorom v BB budú dokazovať svoju dôležitosť. Jedna vec je pohľad egocentristického lokálpatrita, ktorý tú cestu používa ako nejaký obchodný zástupca z Košíc-to je prípad kaviaristu a mzslí si, že jeho názor je celovesmírna pravda, ďaľší pohľad je lokálpatriota z BB a ďaľší pohľad je vyvažujúci potreby Slovenska, teda aj D1 aj R1 a R2, aj R3, ale v inom poradí ako si títo páni predstavujú.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 19 hostí.