R1 Banska Bystrica - Ruzomberok

Trnava – Nitra – Žarnovica – Žiar nad Hronom – Zvolen – Banská Bystrica – Ružomberok (križovatka s D1)

Moderátor: Moderátori

Aký variant strednej casti R3 je najvhodnejší pri zohľadnení všetkých aspektov?

turiec - maly sturec ( var Ax ) - BB + prelozka I/59
21
13%
turiec - turcek ( Var Cx ) - pod BB + prelozka I/59 + "banska" spojka
19
12%
turiec - turcek ( Var Cx ) - pod BB + rozsirenie terajsej I/59 + "banska" spojka
17
10%
ruzomberok - donovaly - BB ( var F ) + Rx cez turiec k R2
39
24%
ruzomberok - mostenecka/hiadelska dolina - severny obchvat BB - ZV
67
41%
 
Celkový počet hlasov : 163

Odoslaťod Lionheart » 24. Jan 2008 11:07

Spatne som si to este raz precital a teraz neviem ci som to dobre pochopil ... Ale aj ked by bol MT spojeny s BB tunelom cez Sturec (dufam ze dobre hovorim) tak neriesi jednu vec: Ak pojdem z vychodu na zapad a okolo MT-ZA budu zapchy alebo havarie (co je vzhladom na pocasie a intenzity pravdepodobne) tak mozem mat alternativu zamierit na juh z RK do BB a dalej pokracovat po R1. Ak pojdem az do MT a potom do BB tak si dost nadidem ... A pokracovat po ceste cez Kremnicke bane a Kremnicu pri aktualnom stave nie je velmi priaznive.
Lionheart
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 67
Založený: 10. Dec 2007 13:24
Bydlisko: Milky way

Odoslaťod fh » 24. Jan 2008 11:26

Lionheart napísal:Spatne som si to este raz precital a teraz neviem ci som to dobre pochopil ... Ale aj ked by bol MT spojeny s BB tunelom cez Sturec (dufam ze dobre hovorim) tak neriesi jednu vec: Ak pojdem z vychodu na zapad a okolo MT-ZA budu zapchy alebo havarie (co je vzhladom na pocasie a intenzity pravdepodobne) tak mozem mat alternativu zamierit na juh z RK do BB a dalej pokracovat po R1. Ak pojdem az do MT a potom do BB tak si dost nadidem ... A pokracovat po ceste cez Kremnicke bane a Kremnicu pri aktualnom stave nie je velmi priaznive.
To píšeš z pohľadu ľudí, ktorí chodia z východu na týždňovky do Bratislavy, ale to nie je podstatný argument.

Lionheart napísal:Ak budu na stole relevante argumenty potom nech to ide cez turiec.
A ty si už dal na stôl relevantné argumenty pre Donovaly? Teda okrem horeuvedeného :roll:
fh
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 12
Založený: 06. Máj 2005 11:19

Odoslaťod Jarda » 24. Jan 2008 11:26

Lionheart napísal:Spatne som si to este raz precital a teraz neviem ci som to dobre pochopil ... Ale aj ked by bol MT spojeny s BB tunelom cez Sturec (dufam ze dobre hovorim) tak neriesi jednu vec: Ak pojdem z vychodu na zapad a okolo MT-ZA budu zapchy alebo havarie (co je vzhladom na pocasie a intenzity pravdepodobne) tak mozem mat alternativu zamierit na juh z RK do BB a dalej pokracovat po R1. Ak pojdem az do MT a potom do BB tak si dost nadidem ... A pokracovat po ceste cez Kremnicke bane a Kremnicu pri aktualnom stave nie je velmi priaznive.


Tam by podle mého názoru hodně pomohlo postavit vedle železničního tunelu mezi H. Štubňou a Handlovou i silniční, ale vzhledem k nákladům to asi zatím není reálné.
Jarda
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 3
Založený: 24. Mar 2006 11:03
Bydlisko: ČR, Praha

Odoslaťod aquila » 24. Jan 2008 11:38

2 Lionheart : od RK bude prelozka, takze aj od vychodu to bude mat alternativu ..
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 578
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Odoslaťod Lionheart » 24. Jan 2008 12:09

tomu celkom nerozumiem, mozes mi to vysvetlit obsirnejsie?
Lionheart
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 67
Založený: 10. Dec 2007 13:24
Bydlisko: Milky way

Odoslaťod Lionheart » 24. Jan 2008 12:17

To píšeš z pohľadu ľudí, ktorí chodia z východu na týždňovky do Bratislavy, ale to nie je podstatný argument.

Lionheart napísal:Ak budu na stole relevante argumenty potom nech to ide cez turiec.
A ty si už dal na stôl relevantné argumenty pre Donovaly? Teda okrem horeuvedeného :roll:


K prvemu: to nie je celkom tak. Prepojenie vychodu a zapadu je nevyhnutme z pohladu ekonomickeho rozvoja krajiny. Potrebne je prepojenie na BA ako hlavne mesto a ekonomicke centrum. Okrem toho dalsie dolezite body su TT, ZA, NI a GA kvoli autopriemyslu a uz aj elektropriemyslu. Nejde iba o dochadzanie ludi na tyzdnovky. Ak nebudes mat kvalitnu infrastrukturu, investicie do regionov nedotiahnes. Pozri si statistiky PZI a miery nezamestnanosti a zistis ze PZI rastu a NEZ klesa smerom hore po Povazi ako sa tahajua dialnice.

Ad2/ Nikoho som priamo nevyzyval. Iba som bol zvedavy a to som tu uz aj napisal ci su spracovane studie, ktore by vycislovali naklady ci uz financne alebo ine... Nie som stavbar ani ekolog ale trasovanie RK-BB by mi prislo ako celkom logicke. Ale mozno sa mylim :wink:

Quote update by B;
Lionheart
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 67
Založený: 10. Dec 2007 13:24
Bydlisko: Milky way

Odoslaťod fh » 24. Jan 2008 12:38

Lionheart napísal:. Ak nebudes mat kvalitnu infrastrukturu, investicie do regionov nedotiahnes. Pozri si statistiky PZI a miery nezamestnanosti a zistis ze PZI rastu a NEZ klesa smerom hore po Povazi ako sa tahajua dialnice.



pozri na toto:
http://www.dialnice.info/viewtopic.php? ... &start=225
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=9150 - Východ sa sťažuje na diaľnice, avšak na vine je samospráva

http://www.dialnice.info/viewtopic.php? ... &start=225
http://www.tvojepeniaze.sk/investori-v- ... ariera_p01

Je to iba časť pravdy, čo si napísal o diaľniciach a zamestnanosti. Troška si to preštuduj, čo sa tu píše, je toho viac a ty si tu kratúčko. Potreba R3 cez Donovaly kôli zamestnanosti na východe je mesíkovský mýtus.
fh
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 12
Založený: 06. Máj 2005 11:19

Odoslaťod mirkobb » 24. Jan 2008 12:49

Ad Lionheart:
Vidim, že si tu novy a tak asi nevieš ako to tu "chodi", s tymito ludmi ako fh nič nevyargumentuješ, su jednostranne prožilinskí zameraní a tak akakolvek cesta na Bansku Bystricu je im zasadne proti srsti, nebudu ju akceptovat, aj keby Tvoja argumentacia bola hocijako presvedčiva, a tak dohadovat sa tu o tom napr. s fh je zbytočna strata času. :wink:
Obrázok používateľa
mirkobb
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 99
Založený: 18. Máj 2005 13:11
Bydlisko: BB, Praha

Odoslaťod fh » 24. Jan 2008 12:58

mirkobb napísal:Ad Lionheart:
Vidim, že si tu novy a tak asi nevieš ako to tu "chodi", s tymito ludmi ako fh nič nevyargumentuješ, su jednostranne prožilinskí zameraní a tak akakolvek cesta na Bansku Bystricu je im zasadne proti srsti, nebudu ju akceptovat, aj keby Tvoja argumentacia bola hocijako presvedčiva, a tak dohadovat sa tu o tom napr. s fh je zbytočna strata času. :wink:


Klameš a zavádzaš. Je tu kopu iných príspevkov, kde hovorím, že som napríklad za rýchlocestu cez BB, akurát podporujem ťah na Turiec.Ťah na RK od BB považujem za prejav pažravosti a sebeckosti tých, ktorí oprašujú socialistické sny o centre stredného Slovenska a metropoly neviemčoho. To je rozdiel. Tak ma tu neohováraj, neklam a nezavádzaj. Ale to je zrejme tvoja úroveň a spôsob komunikácie, tam kde si ty, tam klesnúť nemienim. Samozrejme čas s tebou nemienim strácať ani ja, už som to napísal aj Devilovi, keď ma v IS urážlivo vickrát napadol. To isté sa týka aj teba. Ale potom sa tu o mňa neotieraj.
fh
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 12
Založený: 06. Máj 2005 11:19

Odoslaťod Jarda » 24. Jan 2008 13:00

Mirko, já opravdu nechápu, proč si někteří Bystričané chtějí mocí mermo nechat tahat přes město co nejvíc tranzitní dopravy.
Jarda
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 3
Založený: 24. Mar 2006 11:03
Bydlisko: ČR, Praha

ale no tak

Odoslaťod kaviarista » 24. Jan 2008 13:01

Jarda napísal:
Lionheart napísal:Spatne som si to este raz precital a teraz neviem ci som to dobre pochopil ... Ale aj ked by bol MT spojeny s BB tunelom cez Sturec (dufam ze dobre hovorim) tak neriesi jednu vec: Ak pojdem z vychodu na zapad a okolo MT-ZA budu zapchy alebo havarie (co je vzhladom na pocasie a intenzity pravdepodobne) tak mozem mat alternativu zamierit na juh z RK do BB a dalej pokracovat po R1. Ak pojdem az do MT a potom do BB tak si dost nadidem ... A pokracovat po ceste cez Kremnicke bane a Kremnicu pri aktualnom stave nie je velmi priaznive.


Tam by podle mého názoru hodně pomohlo postavit vedle železničního tunelu mezi H. Štubňou a Handlovou i silniční, ale vzhledem k nákladům to asi zatím není reálné.


Jasne Jardo, namiesto toho, ab sa postavili co najkratsie a najefektivnejsie priesecniky rychlociest, tak si to vsetko budeme komplikovat nepotrebnymi a vymyslenymi tunelmi.
Ten tunel by sa mozno zisiel, ale az na to budeme realne mat .
Obrázok používateľa
kaviarista
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 7
Založený: 10. Feb 2005 20:46
Bydlisko: Zem

Odoslaťod Lionheart » 24. Jan 2008 13:02

mirkobb napísal:Ad Lionheart:
Vidim, že si tu novy a tak asi nevieš ako to tu "chodi", s tymito ludmi ako fh nič nevyargumentuješ, su jednostranne prožilinskí zameraní a tak akakolvek cesta na Bansku Bystricu je im zasadne proti srsti, nebudu ju akceptovat, aj keby Tvoja argumentacia bola hocijako presvedčiva, a tak dohadovat sa tu o tom napr. s fh je zbytočna strata času. :wink:

Ale ved toto nie je absolutne proti ZA. Ta ma uz svoje napojenie na BA. Ma automobilku a hospodarsky rozvoj minimalne na desatrocie zabezpeceny.... a cesta z RK na BB ju nemoze ohrozit. ZA bude tak ci tak dopravnym uzlom! A preto ma velky potencial...
Lionheart
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 67
Založený: 10. Dec 2007 13:24
Bydlisko: Milky way

Odoslaťod Lionheart » 24. Jan 2008 13:06

fh napísal:
mirkobb napísal:Ad Lionheart:
Vidim, že si tu novy a tak asi nevieš ako to tu "chodi", s tymito ludmi ako fh nič nevyargumentuješ, su jednostranne prožilinskí zameraní a tak akakolvek cesta na Bansku Bystricu je im zasadne proti srsti, nebudu ju akceptovat, aj keby Tvoja argumentacia bola hocijako presvedčiva, a tak dohadovat sa tu o tom napr. s fh je zbytočna strata času. :wink:


Klameš a zavádzaš. Je tu kopu iných príspevkov, kde hovorím, že som napríklad za rýchlocestu cez BB, akurát podporujem ťah na Turiec.Ťah na RK od BB považujem za prejav pažravosti a sebeckosti tých, ktorí oprašujú socialistické sny o centre stredného Slovenska a metropoly neviemčoho. To je rozdiel. Tak ma tu neohováraj, neklam a nezavádzaj. Ale to je zrejme tvoja úroveň a spôsob komunikácie, tam kde si ty, tam klesnúť nemienim. Samozrejme čas s tebou nemienim strácať ani ja, už som to napísal aj Devilovi, keď ma v IS urážlivo vickrát napadol. To isté sa týka aj teba. Ale potom sa tu o mňa neotieraj.


Ale pani, zapalena diskusia je na mieste ale taketo spory nikam nevedu... Toto je internetove forum. My tu nic nevyriesime :-)
Lionheart
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 67
Založený: 10. Dec 2007 13:24
Bydlisko: Milky way

Odoslaťod kaviarista » 24. Jan 2008 13:07

fh,
teba jednoducho zoziera nenavist voci BB . A samozrejme takmer vsetkych zilincanov. Krivdy z minulosti budu prenasat do zivota este asi desiatky rokov. Ked vyhynie tato generacia, dufam, ze sa bude konecne brat ohlad na rozumne a efektivne riesenia. Politika by v planovani rychlociest a dialnic nemala mat co hladat.

R3 cez Turiec je samozrejme hlupe a neefektivne riesenie. A je len a len politicke.
Obrázok používateľa
kaviarista
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 7
Založený: 10. Feb 2005 20:46
Bydlisko: Zem

Re: ale no tak

Odoslaťod Jarda » 24. Jan 2008 13:07

kaviarista napísal:
Jarda napísal:
Lionheart napísal:Spatne som si to este raz precital a teraz neviem ci som to dobre pochopil ... Ale aj ked by bol MT spojeny s BB tunelom cez Sturec (dufam ze dobre hovorim) tak neriesi jednu vec: Ak pojdem z vychodu na zapad a okolo MT-ZA budu zapchy alebo havarie (co je vzhladom na pocasie a intenzity pravdepodobne) tak mozem mat alternativu zamierit na juh z RK do BB a dalej pokracovat po R1. Ak pojdem az do MT a potom do BB tak si dost nadidem ... A pokracovat po ceste cez Kremnicke bane a Kremnicu pri aktualnom stave nie je velmi priaznive.


Tam by podle mého názoru hodně pomohlo postavit vedle železničního tunelu mezi H. Štubňou a Handlovou i silniční, ale vzhledem k nákladům to asi zatím není reálné.


Jasne Jardo, namiesto toho, ab sa postavili co najkratsie a najefektivnejsie priesecniky rychlociest, tak si to vsetko budeme komplikovat nepotrebnymi a vymyslenymi tunelmi.
Ten tunel by sa mozno zisiel, ale az na to budeme realne mat .


Především by se tím zkrátila cesta mezi sousedními krajskými městy B. Bystricou a Trenčínem o 20 km, a to už, myslím, dopravní význam rozhodně má. Máš ale pravdu, že na to dlouho asi nebude dost peněz.
Jarda
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 3
Založený: 24. Mar 2006 11:03
Bydlisko: ČR, Praha

Odoslaťod fh » 24. Jan 2008 13:12

kaviarista napísal:fh,
teba jednoducho zoziera nenavist voci BB . A samozrejme takmer vsetkych zilincanov. Krivdy z minulosti budu prenasat do zivota este asi desiatky rokov. Ked vyhynie tato generacia, dufam, ze sa bude konecne brat ohlad na rozumne a efektivne riesenia. Politika by v planovani rychlociest a dialnic nemala mat co hladat.

R3 cez Turiec je samozrejme hlupe a neefektivne riesenie. A je len a len politicke.


Kaviaristu jednoducho zožiera nenávisť k Žiline. A samozrejme takmer vsetkych bystričanov. Krivdy z minulosti budu prenasat do zivota este asi desiatky rokov. Ked vyhynie tato generacia, dufam, ze sa bude konecne brat ohlad na rozumne a efektivne riesenia. Politika by v planovani rychlociest a dialnic nemala mat co hladat.

R3 cez Donovaly- variantu F-Hiadeľ je samozrejme hlupe a neefektivne riesenie. A je len a len politicke :wink: :roll: :wink:
fh
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 12
Založený: 06. Máj 2005 11:19

Odoslaťod Lionheart » 24. Jan 2008 13:13

Ad FH/ "Je to iba časť pravdy, čo si napísal o diaľniciach a zamestnanosti. Troška si to preštuduj, čo sa tu píše, je toho viac a ty si tu kratúčko. Potreba R3 cez Donovaly kôli zamestnanosti na východe je mesíkovský mýtus."

Scasti poznam aj Mesikove nazory ved sa mu darilo ich dost medialne propagovat... A poznam aj ekonomicku situaciu scasti z cisiel lebo s nimi robim a scasti aj z realneho biznisu. Moje skusenosti su ako som napisal. Cestu BB-RK by som preferoval preto lebo by najrychlejsie dokazala riesit prepojenie vychod zapad. Postavenie dialnice ZA-RK bude stat hodne penazi a nie je iste ce sa PPP vydaria! Aj ked im drzim palce. A samozrejme ze PZI nie je iba o infrastrukture. Ale aj o nej. Regiony a samospravy mozu tiez urobit kus prace o tom redaktori Trendu uz popisali dost. Ale pripad Ozety v Tornali nie je celkom generalizovatelny - predsa len je to praca vo mzde a vyroba s nizkou pridanou hondotou...
Lionheart
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 67
Založený: 10. Dec 2007 13:24
Bydlisko: Milky way

Odoslaťod kaviarista » 24. Jan 2008 13:15

Terajsie upravy na Donovaloch su len hlupo vyhodne peniaze do vzduchu a zalepenie oci pre odporcov R3 cez Turiec. Rozsiruje sa cesta v usekoch, kde to vobec nie je nutne . K ziadnemu zrychleniu prejazdu nedojde.
A prelozka cesty je este vacsia hovadina ako toto nezmyselne rozsirovanie najmenej problemovych usekov na trase.
Obrázok používateľa
kaviarista
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 7
Založený: 10. Feb 2005 20:46
Bydlisko: Zem

Odoslaťod fh » 24. Jan 2008 13:23

Lionheart napísal:Ad FH/ "Je to iba časť pravdy, čo si napísal o diaľniciach a zamestnanosti. Troška si to preštuduj, čo sa tu píše, je toho viac a ty si tu kratúčko. Potreba R3 cez Donovaly kôli zamestnanosti na východe je mesíkovský mýtus."

Scasti poznam aj Mesikove nazory ved sa mu darilo ich dost medialne propagovat... A poznam aj ekonomicku situaciu scasti z cisiel lebo s nimi robim a scasti aj z realneho biznisu. Moje skusenosti su ako som napisal. Cestu BB-RK by som preferoval preto lebo by najrychlejsie dokazala riesit prepojenie vychod zapad. Postavenie dialnice ZA-RK bude stat hodne penazi a nie je iste ce sa PPP vydaria! Aj ked im drzim palce. A samozrejme ze PZI nie je iba o infrastrukture. Ale aj o nej. Regiony a samospravy mozu tiez urobit kus prace o tom redaktori Trendu uz popisali dost. Ale pripad Ozety v Tornali nie je celkom generalizovatelny - predsa len je to praca vo mzde a vyroba s nizkou pridanou hondotou...


Ale to tu ja tvrdím dávno, že Tornali, Rožňave, Lučencu, Rimavskej Sobote a ďaľším pomôže R2, nie R3 cez Donovaly. To nenávistné prskanie kaviaristu z Košíc nemá žiadnu logiku, lebo juhovýchodnej časti Slovenska R3 nepomôže, to si len socialisti so saktorom v BB budú dokazovať svoju dôležitosť. Jedna vec je pohľad egocentristického lokálpatrita, ktorý tú cestu používa ako nejaký obchodný zástupca z Košíc-to je prípad kaviaristu a mzslí si, že jeho názor je celovesmírna pravda, ďaľší pohľad je lokálpatriota z BB a ďaľší pohľad je vyvažujúci potreby Slovenska, teda aj D1 aj R1 a R2, aj R3, ale v inom poradí ako si títo páni predstavujú.
fh
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 12
Založený: 06. Máj 2005 11:19

Odoslaťod kaviarista » 24. Jan 2008 13:29

Jardo,
Slovensko nie je jedna velka rovina ako Polsko, tam si pri prepajani velkych miest nakreslia priamky a ide sa.
Na SK sa musia brat aj ohlady na prirodne podmienky A pri direktivnom spajani krajskych miest ich brat na zretel. Vazby BB na TN nie su zas az tak vyznamne previazane.
Obrázok používateľa
kaviarista
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 7
Založený: 10. Feb 2005 20:46
Bydlisko: Zem

fh

Odoslaťod kaviarista » 24. Jan 2008 13:37

fh napísal:
kaviarista napísal:fh,
az na hajzlika mafiana slotovie, proti zilincanom nemam absolutne nic :)


Klameš. Nedávno si tu napísal, že D1 sa stavia preto, aby malo pár Žilinčanov bližšie do garáže.


nie, ja som praveze stale vravel, ze sa nemal postavit ani meter na D3, ale len D1 (HP-MT).

Stavat sucasne aj D3 aj D1 by bolo bezbrehe ozobracovanie zvysku Slovenska. Ale kedze prichadza PPP, treba pockat ako sa situacia vyvrbi.
Obrázok používateľa
kaviarista
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 7
Založený: 10. Feb 2005 20:46
Bydlisko: Zem

Odoslaťod Lionheart » 24. Jan 2008 13:46

Ad FH/ "Ale to tu ja tvrdím dávno, že Tornali, Rožňave, Lučencu, Rimavskej Sobote a ďaľším pomôže R2, nie R3 cez Donovaly. To nenávistné prskanie kaviaristu z Košíc nemá žiadnu logiku, lebo juhovýchodnej časti Slovenska R3 nepomôže, to si len socialisti so saktorom v BB budú dokazovať svoju dôležitosť. Jedna vec je pohľad egocentristického lokálpatrita, ktorý tú cestu používa ako nejaký obchodný zástupca z Košíc-to je prípad kaviaristu a mzslí si, že jeho názor je celovesmírna pravda, ďaľší pohľad je lokálpatriota z BB a ďaľší pohľad je vyvažujúci potreby Slovenska, teda aj D1 aj R1 a R2, aj R3, ale v inom poradí ako si títo páni predstavujú."
To je vsetko v poriadku... Ale LE, SN, KE, PO a dalsim to nepomoze. Ja som iba niekde vyssie polozil otazku scasti aj recnicku, ci by nebolo efektivnejsie z pohladu celospolocenskych nakladov urobit juzny obchvat RK a tunel cez Donovaly. Lebo cesta od RK po PO bude v horizonte 2-4 rokov hotova.
Lionheart
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 67
Založený: 10. Dec 2007 13:24
Bydlisko: Milky way

Odoslaťod Jarda » 24. Jan 2008 13:47

kaviarista napísal:Jardo,
Slovensko nie je jedna velka rovina ako Polsko, tam si pri prepajani velkych miest nakreslia priamky a ide sa.
Na SK sa musia brat aj ohlady na prirodne podmienky A pri direktivnom spajani krajskych miest ich brat na zretel. Vazby BB na TN nie su zas az tak vyznamne previazane.


Právě proto, že je Slovensko hornaté, neobejde se bez nákladných tunelů. Bez nich nelze dopravní infrastrukturu uspokojivě vyřešit.
Jarda
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 3
Založený: 24. Mar 2006 11:03
Bydlisko: ČR, Praha

Odoslaťod fh » 24. Jan 2008 13:57

Lionheart napísal:To je vsetko v poriadku... Ale LE, SN, KE, PO a dalsim to nepomoze. Ja som iba niekde vyssie polozil otazku scasti aj recnicku, ci by nebolo efektivnejsie z pohladu celospolocenskych nakladov urobit juzny obchvat RK a tunel cez Donovaly. Lebo cesta od RK po PO bude v horizonte 2-4 rokov hotova.


Ale veď LE,PO,SN,KE,PO budú skôr napojené na D1 ako na R1 takzvanou skratkou cez Donovaly. Určite to aj im viac pomôže a rovnako aj celospoločensky je to podstatnejšie. Vezmi si len Tatry. D1 rieši tento ťah nielen pre BA, ale aj pre Českú republiku. Nie je všetko len priemysel vo fabrikách, ale aj turistický priemysel. Stále tu máme šancu, nie je tu jazyková bariéra, pokiaľ budeme ponúkať služby na úrovni, tak nielen Tatry, ale aj Spiš a ďaľšie majú veľkú šancu. Toto ti Donovaly neporiešia.
fh
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 12
Založený: 06. Máj 2005 11:19

Odoslaťod kaviarista » 24. Jan 2008 13:59

fh napísal:
Lionheart napísal:Ad FH/ "Je to iba časť pravdy, čo si napísal o diaľniciach a zamestnanosti. Troška si to preštuduj, čo sa tu píše, je toho viac a ty si tu kratúčko. Potreba R3 cez Donovaly kôli zamestnanosti na východe je mesíkovský mýtus."

Scasti poznam aj Mesikove nazory ved sa mu darilo ich dost medialne propagovat... A poznam aj ekonomicku situaciu scasti z cisiel lebo s nimi robim a scasti aj z realneho biznisu. Moje skusenosti su ako som napisal. Cestu BB-RK by som preferoval preto lebo by najrychlejsie dokazala riesit prepojenie vychod zapad. Postavenie dialnice ZA-RK bude stat hodne penazi a nie je iste ce sa PPP vydaria! Aj ked im drzim palce. A samozrejme ze PZI nie je iba o infrastrukture. Ale aj o nej. Regiony a samospravy mozu tiez urobit kus prace o tom redaktori Trendu uz popisali dost. Ale pripad Ozety v Tornali nie je celkom generalizovatelny - predsa len je to praca vo mzde a vyroba s nizkou pridanou hondotou...


Ale to tu ja tvrdím dávno, že Tornali, Rožňave, Lučencu, Rimavskej Sobote a ďaľším pomôže R2, nie R3 cez Donovaly. To nenávistné prskanie kaviaristu z Košíc nemá žiadnu logiku, lebo juhovýchodnej časti Slovenska R3 nepomôže, to si len socialisti so saktorom v BB budú dokazovať svoju dôležitosť. Jedna vec je pohľad egocentristického lokálpatrita, ktorý tú cestu používa ako nejaký obchodný zástupca z Košíc-to je prípad kaviaristu a mzslí si, že jeho názor je celovesmírna pravda, ďaľší pohľad je lokálpatriota z BB a ďaľší pohľad je vyvažujúci potreby Slovenska, teda aj D1 aj R1 a R2, aj R3, ale v inom poradí ako si títo páni predstavujú.


edit, devil
Samozrejme, ze R3 pomoze aj juhovychodnej casti SK, ale nie vo vazbe na BA ale vo vazbe na sever. Aspon raz sa prevez cez Donovaly, otvor oci a pozoruj svet. A vsimaj si hlavne ECV a porozmyslaj, preco sa maju stavat dialnice.
Nikto netvrdi ze sa ma zacat stavat R3 cez Donovaly a zaroven zastavit vystavba D1 a R1. edit, devil Raz tu bude stat aj D1 aj R1+R2 a najrozumnejsia, najlogickejsia a najefektivnejsia juho-severna prepojka bude R3 cez Donovaly. Samozrejme, ze z egoistickeho pohladu Zilincana cestujuceho do BB to takto vyzerat nebude, lebo chudacik bude musiet zachadzat cez Ruzomberok o 10 km viac. Ale , ze cestujuci z juhu na sever bude zachadzat o 30 km viac a cestujuci zo severovychodu na juhozapad o 40 km viac, to ho vonkoncom netrapi. Politika je predsa politika.

edit, devil
Obrázok používateľa
kaviarista
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 7
Založený: 10. Feb 2005 20:46
Bydlisko: Zem

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na R1

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 19 hostí.