Stránka 3 z 4

OdoslaťOdoslané: 11. Jan 2008 17:50
od Jarda
Thomas napísal:Ještě jedna věc: Kdyby R na Vídeň odbočovala z D2, bylo by reálné, že dojde k vyčerpání její kapacity a stejny by se úsek na Brno musel upravovat. Už současný součet by mohl být tak okolo 25 tis.


Úplného vyčerpání kapacity D2 bych se tolik nebál.
Ale na propojení přes Břeclav je zatím jen vyhledávací studie, kdežto R52 je v přípravě podstatně dál.
Osobně mám za to, že napojení z budoucí MÚK D2xR55 obchvatem Břeclavi přímo do Rakouska by nemusel být špatný nápad (když se opravdu uspokojivě podaří vyřešit kolize se zájmy ochrany přírody), ale ne jako náhrada za R52, nýbrž až bude postavena R55.

OdoslaťOdoslané: 11. Jan 2008 17:59
od Thomas
No teď určitě ne a s EÚ by právě ve směrech na Bratislavu a Vídeň mohla kapacita růst rychle. Návaznost na R 55 je ale dobrý nápad. Já jsem zastáncem trasy přes Mikulov proto, že lesy u Břeclavi jsou fakt krásný :-)

OdoslaťOdoslané: 11. Jan 2008 20:46
od Die Autobahn
Hnát to přes D2 se mi vůbec nelíbí,
cestě z Prahy by to nepomohlo vůbec...

OdoslaťOdoslané: 12. Jan 2008 15:16
od Thomas
Na druhou stranu ani R52 s návaznou A5 nevede zrovna přímo :-)

OdoslaťOdoslané: 15. Feb 2008 22:22
od Dialniciar
Motejl: Postup úřadů u dálnice do Vídně je neudržitelný :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=9335

Soud zamítl žalobu ekologů proti trase silnice R52

OdoslaťOdoslané: 18. Mar 2008 11:11
od Marty
Soud zamítl žalobu ekologů proti trase silnice R52

http://domaci.ihned.cz/c1-23382950-soud ... ilnice-r52

R52 - zase zdržení

OdoslaťOdoslané: 22. Apr 2008 06:06
od Country
Tak nevím, jestli se dožiju důstojného propojení Brna a Vídně, kecá do toho každý, kdo má v pr.eli díru, a EU je horší než bylo RVHP :evil:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=9978

Re: R52 - zase zdržení

OdoslaťOdoslané: 22. Apr 2008 07:26
od Jarda
Country napísal:Tak nevím, jestli se dožiju důstojného propojení Brna a Vídně, kecá do toho každý, kdo má v pr.eli díru, a EU je horší než bylo RVHP :evil:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=9978


Ministrovi Řebíčkovi to vyhovuje, protože jeho záměrem je stavět především na druhém konci republiky - R7 a R6.

OdoslaťOdoslané: 22. Apr 2008 07:57
od Thomas
Morava na tom taky není špatně, ale je pravda, že se teprve buduje hlavní moravský tah, zatímco v Čechách jsou hlavní tahy (D) skoro hotové.

OdoslaťOdoslané: 22. Apr 2008 07:57
od Thomas
Myslel jsem tím po nejbližší krajská města a bez D3 :-)

OdoslaťOdoslané: 18. Máj 2008 10:37
od Thomas

Vláda rozhodla, že z Brna do Vídně se pojede přes Mikulov

OdoslaťOdoslané: 09. Jún 2008 15:19
od Marty
Vláda rozhodla, že z Brna do Vídně se pojede přes Mikulov

viz: http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=72231#72231

OdoslaťOdoslané: 18. Sep 2008 11:58
od Marty
Dle infa P.Pokorného na ceskedalnice.cz doporučuji podívat se na vizualizaci variant R52 a R55 směrem k Rakouským hranicím - klobouk dolů / moc pěkné !!!

viz.: http://www.kr-jihomoravsky.cz/BrnoViden/index.html

OdoslaťOdoslané: 18. Sep 2008 12:05
od aquila
ja si osobne cim dalej tym viac myslim,ze okolo breclavy by to bolo asi lepsie riesenie .. lebo okolo palavy je az prilis pekna priroda aj vyuzitie tie RC je otazne ..

breclavy a okoliu by RC hospodarsky dost vyrazne pomohla ..

OdoslaťOdoslané: 18. Sep 2008 12:14
od Marty
@Aquila: vzdyť je to jen o pořadí staveb... stejně do 15-20 let bude potřeba do Rakouska 4 proudové R55, R38 a R52, dle mého názoru nejlépe stavěné v tomto pořadí... Jiní to zas vidí R52 a pak dlouho nic a výhledově snad R55 (R38 možná)...

OdoslaťOdoslané: 18. Sep 2008 12:38
od Thomas
Já zastávám názor, že dnes už je lépe stavět R52 - jednak je připravena a s tou přírodou se to dá chápat i naopak - R52 má jít po okraji CHKO Pálavské vrchy, která je stejně intenzívně zemědělsky využívaná, tj. žádný zásadní zásah, navíc má jít vlastně jen o rozšíření stábvvající silnice. nevím jaký zásah udělá v Mušovských nádrží - tam je nějaká ptačí rezervace. Naproti tomu R55 u Břeclavi zasáhne do značné části lužního lesa, který pokud se nepletu je taky CHKO, ale jádrem CHKO.

Na druhou stranu R55 od BV k A se stejně jednou bude muset postavit.

OdoslaťOdoslané: 18. Sep 2008 19:33
od mirkobb
aquila napísal:ja si osobne cim dalej tym viac myslim,ze okolo breclavy by to bolo asi lepsie riesenie .. lebo okolo palavy je az prilis pekna priroda aj vyuzitie tie RC je otazne ..

breclavy a okoliu by RC hospodarsky dost vyrazne pomohla ..


S týmto absolútny súhlas, čo napísal aquila. :wink:
R52 je zbytočná paralelná R-ka iba 15 km od D2, ďalej nerieši pokračovanie tranzitu z PL idúceho cez R55, ale iba z D1(D47), aj to iba čiastočne, mnohí budú voliť ísť ďalej na juh cez D2, než zachádzať až na R52-ku, na a zo západného smeru od Prahy vybudovať radšej R38, tá toho porieši mnohonásobne viac než R52, ktorú presadzuje v podstate iba Brno na "zvýšenie svojej prestíže coby diaľničného uzla". :lol:

OdoslaťOdoslané: 18. Sep 2008 19:43
od Thomas
mirkobb - R52 má okolo Pálavy prochzázet pouze přes intezivně obdělávaná pole v nížině (jediné, co je tam krásné je výhled na Pálavu, ale rozhodně sama neprochází nějak zvlášť zajímavoun přírodou, od kopců má odstup), navíc ve stopě stávající silnice. R 52 se má s výjimkou oblouku u Nové Vsi a obchvatu Mikulova stavět výhradě ve stopě stávající silnice, což je ekologicky daleko méně škodlivé, než průraz chráněnými lužními lesy u Břeclavi. Zajímalo by mě, jak jsi přišel na to, že R52 prosazuje Brno, to naopak žádnou výraznou aktivitu nevyvíjí.

Jak jsem psal, stejně se tam ale jednou bude muset R55 jednou stavět.

OdoslaťOdoslané: 18. Sep 2008 19:52
od patriot
mirkobb napísal:R52 je zbytočná paralelná R-ka iba 15 km od D2, ďalej nerieši pokračovanie tranzitu z PL idúceho cez R55, ale iba z D1(D47), aj to iba čiastočne, mnohí budú voliť ísť ďalej na juh cez D2, než zachádzať až na R52-ku, na a zo západného smeru od Prahy vybudovať radšej R38, tá toho porieši mnohonásobne viac než R52, ktorú presadzuje v podstate iba Brno na "zvýšenie svojej prestíže coby diaľničného uzla". :lol:


R 52 istotne nepresadzuje hlavne Brno. Nakoniec, je to hlavne Rakúsko, ktoré stavia paralelu k našej D 2 v smere na Brno. A ČR istotne nájde pár mld. Kč na dostavbu toho "kúska" na hranice s Rakúskom. Ja len pripomínam, že ČR a Rakúsko dodnes nie sú nijako prepojené nadradenou cestnou infraštruktúrou a kým bude D 3, tak to bude ešte dlho trvať. :idea:

OdoslaťOdoslané: 19. Sep 2008 10:15
od Marty
Dohoda o dálnici do Vídně nebude. Může za to Česko

viz: http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=75875#75875

R52 je zbytečná

OdoslaťOdoslané: 21. Sep 2008 14:27
od kraken
Buď R 52 kolem Hevlína nebo svádět kamiony z Čech na Jihlavu (R 38) a kamiony z Moravy na Bratislavu (D 2)! Navíc bych doporučoval stavět spíše R 38 Jihlava - Wien.

Důvody:

- protože z Brna do Vídně se dostanete přes Bratislavu, ne?
- protože je stávající I/ 38 součástí evropské silnice E59 Jihlava - Wien - Graz - Ljubljana - Zagreb.
Připojuji zprávu Lennymu:
Lenny, vy uvádíte na svém webu, že E59 vede už od Prahy, což VůBEC NENÍ PRAVDA, koukal jsem se do autoatlasu Evropy.

OdoslaťOdoslané: 21. Sep 2008 14:33
od kraken
aquila napísal:ja si osobne cim dalej tym viac myslim,ze okolo breclavy by to bolo asi lepsie riesenie .. lebo okolo palavy je az prilis pekna priroda aj vyuzitie tie RC je otazne ..

breclavy a okoliu by RC hospodarsky dost vyrazne pomohla ..


Už mu dost pomáhá dálnice Brno - Bratislava.

Re: R52 je zbytečná

OdoslaťOdoslané: 21. Sep 2008 21:15
od patriot
kraken napísal:Připojuji zprávu Lennymu:
Lenny, vy uvádíte na svém webu, že E59 vede už od Prahy, což VůBEC NENÍ PRAVDA, koukal jsem se do autoatlasu Evropy.


E59 vedie od Prahy cez Jihlavu, Viedeň, Maribor až po Zagreb a má cca. 660 km. :idea: Najskôr máte zlý autoatlas. 8)

Re: R52 je zbytečná

OdoslaťOdoslané: 22. Sep 2008 09:34
od Nevedko
patriot napísal:
kraken napísal:Připojuji zprávu Lennymu:
Lenny, vy uvádíte na svém webu, že E59 vede už od Prahy, což VůBEC NENÍ PRAVDA, koukal jsem se do autoatlasu Evropy.


E59 vedie od Prahy cez Jihlavu, Viedeň, Maribor až po Zagreb a má cca. 660 km. :idea: Najskôr máte zlý autoatlas. 8)


Nuž, niektoré zdroje, zdá sa, naozaj uvádzajú úsek D1 Praha - Jihlava ako začiatok E59. Napr. Iné zdroje zasa vedú E59 až z Jihlavy. Zrejme však pravda bude taká, že E59 začína už v Prahe.

Re: R52 je zbytečná

OdoslaťOdoslané: 22. Sep 2008 18:52
od kraken
Nevedko napísal:
patriot napísal:
kraken napísal:Připojuji zprávu Lennymu:
Lenny, vy uvádíte na svém webu, že E59 vede už od Prahy, což VůBEC NENÍ PRAVDA, koukal jsem se do autoatlasu Evropy.


E59 vedie od Prahy cez Jihlavu, Viedeň, Maribor až po Zagreb a má cca. 660 km. :idea: Najskôr máte zlý autoatlas. 8)


Nuž, niektoré zdroje, zdá sa, naozaj uvádzajú úsek D1 Praha - Jihlava ako začiatok E59. Napr. Iné zdroje zasa vedú E59 až z Jihlavy. Zrejme však pravda bude taká, že E59 začína už v Prahe.


Já myslím, že až v Jihlavě.