Thomas napísal:To je problém. To je vrchol nepřehlednosti, což cestujícího odrazuje od cestování VHD.
Ku ktorej odpovedi reaguješ ?
Moderátor: Moderátori
Thomas napísal:To je problém. To je vrchol nepřehlednosti, což cestujícího odrazuje od cestování VHD.
Karosy sú najlepšie autobusy aké kedy ČSSR a potom ČR vyrábalo, dnešné autobusy od výrobcov Man, Slovbus... sú o ničom, pomaly sa nezmestíš ani do sedačky,iba sa nejako poskrúcať, čo v karose neexistuje. Na karosy rady 700 a 900 nedám dopustiť a určite by si z karosy nevypadol. aj ked sú niektoré staré.racto0 napísal:Thomas napísal:To je problém. To je vrchol nepřehlednosti, což cestujícího odrazuje od cestování VHD.
Prečo. Však si predstav že autobus môže za hodinu pokriť aj 3 linky.To znamená že v pohode je chopnosť obslúžiť 20 liniek. Všetko závisi od grafikonu.
Mna skôr odrádza od cestovania to, že ked nastupim do starej karosy, sa pozerám či snej nevypadnem počas jazdy. Keby bol moderný park, tak by to určite vplývalo na počet cestujúcich. Ale ja ak je rozhodujúca cena a rýchlosť.
Thomas napísal:Racto0: ale to je to strašné. Nejde vůbec o provozní organizaci výpravy vozidel, ale o to, kolik cestujících čeká, že tam autobus v tu dobu pojede, jak je to přehledné, atd. Ono je to o tom, že člověk si pamatuje omezeně a nemůže se prostě naučit jídzní řád. V malém městě radší půjde pěšky, než aby studoval jízdní řád 10 linek, které končí v jednom ze 3 předměstí. Př. Poprad (ten znám nejlíp) -3 předměstí: 1) Veľká, 2) jih, 3) Spišská Sobota. Opt. 2 linky MHD a) Spišská Sobota - jih, b) Veľká - jih. Stačí, jednoduché pro výpravu, jednoduché a dobře zapamatovatelné pro cestující.
Mimochodem, myslím, že Jano.z tu psal o tom, že ČD přilákaly cestrujcí na trase Brno - Ostrava zvýšenou nabídkou (a co je důležité: vlaky v pravidelném taktu). To je to stejné.
konstrukt napísal:Karosy sú najlepšie autobusy aké kedy ČSSR a potom ČR vyrábalo, dnešné autobusy od výrobcov Man, Slovbus... sú o ničom, pomaly sa nezmestíš ani do sedačky,iba sa nejako poskrúcať, čo v karose neexistuje. Na karosy rady 700 a 900 nedám dopustiť a určite by si z karosy nevypadol. aj ked sú niektoré staré.racto0 napísal:Thomas napísal:To je problém. To je vrchol nepřehlednosti, což cestujícího odrazuje od cestování VHD.
Prečo. Však si predstav že autobus môže za hodinu pokriť aj 3 linky.To znamená že v pohode je chopnosť obslúžiť 20 liniek. Všetko závisi od grafikonu.
Mna skôr odrádza od cestovania to, že ked nastupim do starej karosy, sa pozerám či snej nevypadnem počas jazdy. Keby bol moderný park, tak by to určite vplývalo na počet cestujúcich. Ale ja ak je rozhodujúca cena a rýchlosť.
Tie zašpinené okná, chýbajúce záclony a sedadlá bez operadla nie sú chybou autobusu ale vlastníka autobusu, teda SADky.racto0 napísal:konstrukt napísal:Karosy sú najlepšie autobusy aké kedy ČSSR a potom ČR vyrábalo, dnešné autobusy od výrobcov Man, Slovbus... sú o ničom, pomaly sa nezmestíš ani do sedačky,iba sa nejako poskrúcať, čo v karose neexistuje. Na karosy rady 700 a 900 nedám dopustiť a určite by si z karosy nevypadol. aj ked sú niektoré staré.racto0 napísal:Thomas napísal:To je problém. To je vrchol nepřehlednosti, což cestujícího odrazuje od cestování VHD.
Prečo. Však si predstav že autobus môže za hodinu pokriť aj 3 linky.To znamená že v pohode je chopnosť obslúžiť 20 liniek. Všetko závisi od grafikonu.
Mna skôr odrádza od cestovania to, že ked nastupim do starej karosy, sa pozerám či snej nevypadnem počas jazdy. Keby bol moderný park, tak by to určite vplývalo na počet cestujúcich. Ale ja ak je rozhodujúca cena a rýchlosť.
No ja netvrdím že su všetky zlé. Určite nie tie čo su po generálke a poopravované ale hlavne udržiavané . Ja tiež idem na prímestskej doprave radšej starou karosou ako novou ( myslím že tie nové majú označenie 930 ale niesom si istý ) a to kvoli sedačkám ( v týchto nových typoch ked sa opriem a sadne si niekto za mňa tak mám jeho kolena na chrbáte ). Ale ked vidím starú karosu v lete bez zácloniek, sedadlá bez operadla, musím si davať pozor aby som si nezašpinil rukávy na oknách tak ma ide rozhodiť.
konstrukt napísal:Tie zašpinené okná, chýbajúce záclony a sedadlá bez operadla nie sú chybou autobusu ale vlastníka autobusu, teda SADky.racto0 napísal:konstrukt napísal:Karosy sú najlepšie autobusy aké kedy ČSSR a potom ČR vyrábalo, dnešné autobusy od výrobcov Man, Slovbus... sú o ničom, pomaly sa nezmestíš ani do sedačky,iba sa nejako poskrúcať, čo v karose neexistuje. Na karosy rady 700 a 900 nedám dopustiť a určite by si z karosy nevypadol. aj ked sú niektoré staré.racto0 napísal:Thomas napísal:To je problém. To je vrchol nepřehlednosti, což cestujícího odrazuje od cestování VHD.
Prečo. Však si predstav že autobus môže za hodinu pokriť aj 3 linky.To znamená že v pohode je chopnosť obslúžiť 20 liniek. Všetko závisi od grafikonu.
Mna skôr odrádza od cestovania to, že ked nastupim do starej karosy, sa pozerám či snej nevypadnem počas jazdy. Keby bol moderný park, tak by to určite vplývalo na počet cestujúcich. Ale ja ak je rozhodujúca cena a rýchlosť.
No ja netvrdím že su všetky zlé. Určite nie tie čo su po generálke a poopravované ale hlavne udržiavané . Ja tiež idem na prímestskej doprave radšej starou karosou ako novou ( myslím že tie nové majú označenie 930 ale niesom si istý ) a to kvoli sedačkám ( v týchto nových typoch ked sa opriem a sadne si niekto za mňa tak mám jeho kolena na chrbáte ). Ale ked vidím starú karosu v lete bez zácloniek, sedadlá bez operadla, musím si davať pozor aby som si nezašpinil rukávy na oknách tak ma ide rozhodiť.
jano.z napísal:Ona tá MHD slúži takmer výhradne miestnym obyvateľom. Cezpoľní využívajú zo siete MHD možno polovicu a orientujú sa podľa sídliska/dediny, kam idú (ak idú na návštevu) alebo konkrétnej zastávky (ak idú do nejakej firmy).
konstrukt napísal:SAD Zvolen,a.s. www.sadzv.sk
SAD Humenné,a.s. www.sadhe.sk
SAD Michalovce,a.s. www.sadmi.sk
SAD Banská Bystrica,a.s. www.sadbb.sk
SAD Prešov,a.s. www.sad-po.sk
EUROBUS,a.s. Košice www.eurobus.sk
SAD Trenčín,a.s. www.sadtn.sk
SAD Trnava,a.s. www.sadtrnava.sk
SAD Dunajská Streda,a.s. www.sadds.sk
SAD Žilina,a.s. www.sadza.sk
SAD Nové Zámky,a.s. www.sadnz.sk
SLOVAK LINES,a.s. www.eurolines.sk
SAD Poprad,a.s. www.sadpp.sk
SAD Lučenec,a.s. www.sadlc.sk
SAD Liptovský Mikuláš,a.s. www.sadlm.sk
SAD Nitra,a.s. www.sadnr.sk
SAD Prievidza,a.s. www.sadpd.sk
Peter Olejár napísal:Ajv tomto som tupy .. slovak lines to vidim casto je byvala SAD BA? A vlastne sadky su vsetky sprivatizovane alebo je aj nejaka statna?
Andrej napísal::o http://imhd.sk/transport/index.php?w=2b ... &gs=c&gsd=
o takomto niecom snivam, ze bude niekedy aj v slovenskych mestach
Naspäť na Ostatná infraštruktúra, pozemné stavby a developerská činnosť
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 4 hostí.