Stavitelia, kockari ma nezaujimaju, ty nemaju čo oslavovať, oni nič nepostavili, iba sa promenádovali na stavbe a narúšali pracovnú činnosť.Sergej napísal:konstrukt napísal:Bude aj party v Poprade.
Stavitela ci kockacov?
Moderátor: Moderátori
Stavitelia, kockari ma nezaujimaju, ty nemaju čo oslavovať, oni nič nepostavili, iba sa promenádovali na stavbe a narúšali pracovnú činnosť.Sergej napísal:konstrukt napísal:Bude aj party v Poprade.
Stavitela ci kockacov?
Sergej napísal:Takže projektant si povedal toto?
"Na tomto úseku sú pekné výhľady na Tatry, musíme nejako vodičov spomaliť, nech sa pokochajú. Dajme teda vozovku mostov na inú úroveň ako zvyšok cesty a na každom znížime rýchlosť..."
To je jednoduché, most je výšková stavba a tam treba dodržiavať isté pravidlá, aby bola dodržaná bezpečnosť premávky aj samotného vodiča.joe1024 napísal:Moze mi niekto vysvetlit, ze aky ma suvis znizena rychlost s mostom ?
patriot napísal:Sergej napísal:Vtipálek, že čo mi vadí. Podľa teba je to v poriadku? Robte poriadne a nič mi nebude vadiť. A nevykaj mi.
Z hľadiska stavebného sa dodržal projekt ... ja si udržujem odstup od mnohých tu ...
To musi byť poriadne vyspádované, keď to tak nadhadzuje autá aby odtekala voda, stačí 5 % sklon vozovky. ten čo to navrhoval bol chujTomas PO napísal:patriot napísal:Sergej napísal:Vtipálek, že čo mi vadí. Podľa teba je to v poriadku? Robte poriadne a nič mi nebude vadiť. A nevykaj mi.
Z hľadiska stavebného sa dodržal projekt ... ja si udržujem odstup od mnohých tu ...
Ved Sergej kritizuje vyslednu podobu stavby, a nie niekoho konkretneho. Ak je pred kazdym mostom 100-ka, tak skutocne je to na neuverenie...
Podobne v Presove na jednej novo zrekonstruovanej krizovatke, kde sa pretinaju dve cesty, je obrovsky skok. Taky, ze auto iduce 60-kou zachyti vozovku podvozkom. Odovodnenie: vyspadovanie je zamerne kvoli odtekaniu vody. No comment...
Nuz, pre mna ako tazkeho laika to jasne nie je. Mozes mi to vysvetlit po lopate ? Ja to beriem tak, ze ak je rovnaka sirka pruhov na ceste pred mostom a aj na moste a je aj rovnaky sklon (teda ziaden kopcek/dolina na moste), tak vobec netusim, preco by tam mala byt znizena rychlost. Mozno je tam kopec na moste ?konstrukt napísal:To je jednoduché, most je výšková stavba a tam treba dodržiavať isté pravidlá, aby bola dodržaná bezpečnosť premávky aj samotného vodiča.joe1024 napísal:Moze mi niekto vysvetlit, ze aky ma suvis znizena rychlost s mostom ?
Je rozdiel vyletieť v plnej rýchlost z mosta a z násypu 2 m, napr.: šmyk. V zime zvykne byť vozovka na mostoch zamrznuta, ak preteká pod mostom potok. Jedno nie je, ak vyletíš 100 km a 130 km, tých 30 km ti môže zachrániť život. A s nostnosťou mosta to nemá nič spoločné, pred uvedením do prevádzky sa každý most podrobí zaťažkávacej skúške, zaťažkávacia skúška sa vykonáva na ďaleko väčšiu hodnotu, ako bude mať po uvedení do prevádzky.joe1024 napísal:Nuz, pre mna ako tazkeho laika to jasne nie je. Mozes mi to vysvetlit po lopate ? Ja to beriem tak, ze ak je rovnaka sirka pruhov na ceste pred mostom a aj na moste a je aj rovnaky sklon (teda ziaden kopcek/dolina na moste), tak vobec netusim, preco by tam mala byt znizena rychlost. Mozno je tam kopec na moste ?konstrukt napísal:To je jednoduché, most je výšková stavba a tam treba dodržiavať isté pravidlá, aby bola dodržaná bezpečnosť premávky aj samotného vodiča.joe1024 napísal:Moze mi niekto vysvetlit, ze aky ma suvis znizena rychlost s mostom ?
Ohladom bezpecnosti - nie je jedno ci clovek spadne z mosta do doliny pri 100 alebo 130km rychlosti ? Alebo to ma nieco spolocne s pevnostou/nosnostou mosta, resp. vyssimi vibraciami pri vyssej rychlosti, ktore by hypoteticky mohli mat za nasledok jeho dezintegraciu ?
životnosť veľmi závisí od kvality prác. Počas svojej životnosti sa musí udržovať zvonku aj vznútra, taktiež životnosť závisí aj na údržbe. Mosty Važec a Štrba majú životnosť min. 35 rokov bez väčšej opravy.joe1024 napísal:Ako som na toto mohol zabudnut - v zime je to jasne, s tym mrznutim.
Tych 30 km ( rozdiel ) - by bola dobra debata na ine vlakno - tu je to OT - podla mna je pri moste fuk, ci padas 50 m dole v rychlosti 100 alebo 130. Pri nasype to moze byt ale velky rozdiel, to je fakt.
Mimochodom - ked uz sa bavime o nosnosti / zivotnosti - aku ma vlastne taky most obvykle projektovanu zivotnost ?
Tomas PO napísal:Ved Sergej kritizuje vyslednu podobu stavby, a nie niekoho konkretneho. Ak je pred kazdym mostom 100-ka, tak skutocne je to na neuverenie...
joe1024 napísal:Ako som na toto mohol zabudnut - v zime je to jasne, s tym mrznutim.
Tych 30 km ( rozdiel ) - by bola dobra debata na ine vlakno - tu je to OT - podla mna je pri moste fuk, ci padas 50 m dole v rychlosti 100 alebo 130. Pri nasype to moze byt ale velky rozdiel, to je fakt.
Mimochodom - ked uz sa bavime o nosnosti / zivotnosti - aku ma vlastne taky most obvykle projektovanu zivotnost ?
joe1024 napísal:Este k tej GO - co sa vlastne vtedy meni ? Mostovka alebo sa nieco riesi aj s pylonmi / piliermi ?
i15 napísal:party by mala byt skor v Sosne, v Poprade si este na obchvat pockaju
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 22 hostí.