Moderátor: Moderátori
.. 100 tis. Sk + okamzita naprava (vycistenie), za opakovane porusenie na tej istej stavbe 200 tis. Sk a za tretie porusenie uz by som to nechal na rozpati az do 1 mil. Sk .. prestalo by to bavit vsetkych a radsej by dali denne 10k na vodu a cisternu s naftou a to vsade nie len pri vystavbe dialnic ..konstrukt napísal:A aká cena pokuty by bola pre teba priateľná?Peter Olejár napísal:Ja som napisal ze to je kvoli nizkym pokutam.
konstrukt napísal:Zabudol si na Priemstav Bratislava, Inžinierske stavby KE a stým slabím materiálno-strojným zariadením nesúhlasím, všetky 3 firmy boli v tej dobe na vysokej úrovni so strojovým parkom aj s technológiami.
To bolo jasné, že tieto firmy nemohli v tej dobe konkurovať západným firmám, ale všetky 3 firmy v 90 rokoch realizovali zahraničné zákazky a svoje dobré meno si u západných firmách získali, ale konkurenčnoschopnosť veľmi nie.Dialniciar napísal:konstrukt napísal:Zabudol si na Priemstav Bratislava, Inžinierske stavby KE a stým slabím materiálno-strojným zariadením nesúhlasím, všetky 3 firmy boli v tej dobe na vysokej úrovni so strojovým parkom aj s technológiami.
Nezabudol - reč bola o 3 najväčších stavebných firmách.
A čo sa týka strojnej technológie, potvrdia ti to všetci GR, čo vtedy boli vo vedení (dodnes niektorí sú), že vtedy sa naozaj už nedalo konkurovať firmám zo západu ...
Dialniciar napísal:Slovenské stroje ani zďaleka nemôžu a ani nikdy nebudú konkurovať zahraničným značkám.
Dialniciar napísal:Slovenské stroje ani zďaleka nemôžu a ani nikdy nebudú konkurovať zahraničným značkám.
Dialniciar napísal:tak techniku našich vojakov by som radšej nespomínal ... ich "kvality" sa preukázali opakovane v tom najhoršom svetle
Ja poznám majiteľa lomu Alas Trstín a tam majú 71% nákladných áut výlučne Mercedes, bagre CAT a Komatsu.
To máš pravdu, 4 nápravový mercedes je dobrý na dopravu materiálu po cestách, alebo v zemníku počas suchého počasia ale v blate skončil. Tatra je vozidlo do všeliakého terénu, blato,voda,sneh, drsný terén-prejde bez problémov.Tomas PO napísal:Dialniciar napísal:Slovenské stroje ani zďaleka nemôžu a ani nikdy nebudú konkurovať zahraničným značkám.
Priatel ma betonarku a podla jeho slov by nikdy neinvestoval do 4 napravovych mercedesov. Tatrovka ci V3S po kvalitnej GO je neporovnatelne lacnejsia a zaroven spolahlivejsia, lahsia na udrzbu a zvlada narocnejsi teten.
Naspäť na Stavebné a projektové firmy + Stavebné a údržbové stroje
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 6 hostí.