Moderátor: Moderátori
Cez ZV je to 405km, po R7 by sa trasa skratila na cca 380, co nie je ziadna velka vyhra
Andrej napísal:Prave Vranov je blby priklad, lebo tam je vyhladovo planovana RC PO-HE-Ukrajina
Oblast Podunajskej niziny v okoli NZ a Levic ma vysoku hustotu obyvatelstva. Zatial ma pomerne dobru cestnu siet, ale ziadnu rychlu a kapacitnu komunikaciu. Levice budu sice obsluzene R1, ale opät to len zatazi usek medzi TT a NR a zaroven D1 BA-TT
devil napísal:akych konkretne ?
aquila napísal:usek BA - pristavny rovinka - DS - NZ je podla aj docela nutny .. po rovinku minimalne z dovodu D4 .. resp v dobe R4 by uz ta cast R7 mala byt hotova ..
Andrej napísal:devil napísal:akych konkretne ?
DS, NZ, Levice + vsetky obce naokolo. Obyvatelov je tu dost
Ja nehovorim, ze R7 treba urychlene budovat, ale aspon usek Ba-Samorin a DS-NZ by sa mohol zacat budovat. A do r. 2015 (resp. po dokonceni D1 po KE) mat aspon rozostavany usek az po Levice.
devil napísal:praveze podunajska oblast je na tom celkom dobre, najlepsia cesta I. triedy v SR je podla mojho nazoru BA-KN a tiez KN-NZ. ostatne (na Zeliezovce a Sturovo) su take ako hociktore ine cesty so 7,5 m sirkou pre 2-3.000 aut denne.
co sa tyka R7 a LV som skepticky lebo LV patri do spadoveho uzemia NR. ostavaju DS (co je este spadova oblast BA) a NZ co je tak do 100 km od BA. takze R7 ako R7 vyznam nema. vyznam ma npr. ako D5 - vyhladovo.
i15 napísal:mne ide len o to, ze keby sa menej planovalo, mozno by sa viacej stavalo
BA-Samorin ma intenzity takmer 30 000 voz./den
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 1 hosť.