mirkobb napísal:Ale mam pre Vas vsetkych(privrzencov a aj odporcov tejto trasy) velmi dobru spravu, R 3 pojde predsa len cez Hiadelske sedlo, takze uvidite ze na toto moje tvrdenie mi da cas za pravdu.
A kde máš k tomuto tvrdeniu nejaký text ?
Moderátor: Moderátori
mirkobb napísal:Ale mam pre Vas vsetkych(privrzencov a aj odporcov tejto trasy) velmi dobru spravu, R 3 pojde predsa len cez Hiadelske sedlo, takze uvidite ze na toto moje tvrdenie mi da cas za pravdu.
mirkobb napísal:Vydrzat, vsetko bude, netreba predbiehat udalosti, nebolo by ucelne to sem zatial davat, pretoze su to kuloarne informacie a neprajnici "nespia"..
johhan napísal:No a tu je posledná oficialita z VUC BB:
Na území širších dopravných vzťahov postupne budovať:
• medzinárodné cesty E (R)
• E 58 (R1) v smere na Bratislavu ako 4-pruh kategórie R 22,5/100,80
•
Tak som sa este "malicko pohral" s planovacmi ciest(viaMichelin, Routerplanner CZ Skoda,Map24,a pod.), no a ani jeden mi pri zadani relacie od Bp(ZV) do Varsavy(Krakova) neponukol moznost ist cez Zilinu, a to ako prevadzkovo najvyhodnejsou variantou(zjazdnost, rychlost, "pohodlie" dialnice,atd.) a toboz uz nie najkratsou! Az ked som im "vnutil" trasu cez Zilinu(niektore mali problem najst!), tak to vytvorilo tuto variantu. Ale cuduj sa svete, vsetky prevadzkovo najvyhodnejsie varianty trasy smerovali nie na Zyviec, ale na Ces. Tesin! Az po zadani najkratsej trasy "akceptovali" tieto planovace spojenie cez Zyviec.
Teda, co z toho vyplyva..?
Ten istý efekt sa dá predpokladať aj po dobudovaní R3 v Turci a D3 do Žiliny na sever vo spojitosti s poľskou S69 do Bielska. Zvýšený jazdný komfort, atraktivita novej trasy atď atď. D3 je navyše veľmi výhodnou alernatívou trasy Viedeň - Katovice (Krakov) keď nechceš cež ČR ale cez SR.
devil napísal:jedine trasa warszawa - bratislava je najkratsia cez skalite, oproti tesinu planovac udava 5 km skratku na celkovych 700 km.
mirkobb napísal:Vsak uvidime, nechajme sa prekvapit...
mirkobb napísal:Vsak uvidime, nechajme sa prekvapit...
rastislav5 napísal:Vie to niekto vysvetlit?
Rastislav 5 napisal: Neviem vsak pochopit, preco sa BB tak tvrdosijne snazi o tunel popod Hiadelske sedlo do RK. Spojenie s najblizsim krajskym mestom - ZA - by jej ekonomicky rozhodne viac prospelo. Vsak blizsia kosela ako kabat. To BB skutocne tak zalezi na tom, aby Madari a Poliaci mali o par km kratsi tranzit, pricom to zaplatia Slovaci? Keby BB sustredila vsetky sily na presadenie R3 popod Sturec namiesto mnohymi odmietaneho Hiadelskeho sedla (a nezneistovala tak R3 pre buducich investorov), ani medzinarodna doprava by ju neobisla a namiesto 30 tis RK by si vybrala 140 tis ZA/ MT. A v perspektive rozvoja je rozdiel medzi RK a ZA/MT este vyraznejsi. Vie to niekto vysvetlit?
mirkobb napísal:Vsetko sa to da, k spokojnosti vsetkych(ZA,MT,BB,ZV,celeho Slovenska,Madarov,Poliakov,atd.), treba sa len na to pozriet trosku "nezaujato"..
mirkobb napísal:Este k tej "spokojnosti vsetkych", asi Kremnica a ciastocne ZH by "frflali", ale vsetko nieco "stoji"..
rastislav 5 pise: Mirkobb, Tvoj navrh je nevyvazeny. Naco 2 paralelne 4 prudove cesty z BB na sever vzdialene od seba 30 km? To sme taki bohati? A co by na to povedali ine regiony? Keby som si mal vybrat, urcite vyberam tunel na Turiec a ZA z dovodov ktore som uviedol v predchadzajucom prispevku.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 5 hostí.