Určite to porovnaj aj voči intenzitám, zohľadni intenzity a vytipuj úseky kde by postačoval 1/2 profil 12,5m. (Spravodlivo mal byt stavaný polprofil ok Hrádku po KE, hneď za tým polprofil od ZV po KE a za nimi polprofil KE-UA.
cize je zrejme ze sice suverenne najdlhsi most bude na R2 zato celkovo vedie D1. uz sme pocitali intenzity k celkovej cene a vzdy to bolo o tom ze ktore intenzity... tie z 2015 alebo co tak z 1995 co este neboli ovplyvnene postavenymi dialnicami....evidentne si myslis ze od ZA na RK budu ktovieake intenzity...aby si nebol sklamany ked lokalka ostane na starej ceste vid cadca so 7000 autami z 15.000 to uz okolo ozdian je 5000....
a teraz nieco konkretne k starej teme poloprofilov....
spravodlive este neznamena ze je to ucelne. polo/plny profil hradok-KE nebudem komentovat, nemam tolko casu aby som to pocital. snad len tolko ze 12,5 metra je paskvil, sice oproti 11,5 velkorysy ale stale paskvil. 3x3,5 metra a metrova krajnica na oboch stranach ktora akurat nestaci na odstavenie auta. potom radsej nejaka 17,5 a 4 kompletne pruhy bez krajnic.
205 km ZV-KE v poloprofile pri 90 km/h je casovo 2:17 hod, 90 lebo poloprofil nezarucuje ze pojdes suvisle 100, staci chytit pomale auto/kamion a mas 60-70 dlhe kilometre. v plnom profile pri priemere 120 km/h okolo 1:45. to co bude, teda plny profil ZV-LC a dalej nic asi 2:25-30 ale s poloprofilom pri batke by to bolo 2:20 cize to iste ako suvisly poloprofil......s tym ze najvytazenejsiu cast mame vyriesenu nafurt. potom neskor so soroskou minus dalsich 5 minut, zvolen detto...
ZV-LC stoji okolo 640 mega, poloprofil neusetri polovicu ceny ale skor tak tretinu, cize 210 mega ako usetrena tretina a za to suvisly poloprofil LC-KE nepostavis ani nahodou. podotykam keby sa zazracne usetrila polovica a ostalo 320 mega ani to nestaci.
celkovo myslienka ze popri najlepsej suvislej 100 km ceste v republike od tornale po KE bude uplne najlepsia cesta je tak trochu riesenie na sposob D3.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...