Moderátor: Moderátori
Branco napísal:Tento týždeň som šiel Intercity z Blavy do Trenčína a zrekonštruovaný úsek takmer až po Trnavu vyzerá naozaj pekne, nehovoriac o komforte jazdy - žeby aj tým, že to je Intercity?
Práce už boli rozbehnuté aj pred Leopoldovom, na trase z Leopoldova do Nového mesta som si zatiaľ stavebnú aktivitu nevšimol, môžbyť ale, že rekonštruujú iba pravú, alebo ľavú trať, keďže práce sú rozbehnuté na viacerých úsekoch /a pri pohľad z okna vidieť iba polovicu traťového úseku/.
JoHnZ napísal:2007 je určite reálny termín. Skôr sa skončí ešte o niečo v predstihu. Na rekonštrukciu Šenkvíc sa použijú skúsenosti zo zbabraného Pezinka a bude to trvať podstatne menej. Tohoto roku má byť postavená v celom rozsahu Trnava a snáď i ten Pezinok, takisto všetky mimoúrovňové kríženia, ktoré sa budú budovať. Stanica Sv. Jur sa bude modernizovať takým spôsobom, že sa zruší a nahradí zastávkou. S prácami sa tam začne hneď, keď bude úplne dokončený Pezinok.
JoHnZ napísal:Trnava sa prerábala len nedávno a jej koľajisko bolo vo veľmi dobrom stave, robila sa iba čiastočná rekonsštrukcia TV a spodok sa robil iba pod vybranými koľajami. Nástupištia sa robiť nebudú a v rámci úspory sa zvažuje ponechanie súčasného informačného systému ZPA-PRAGOTRON.
Andrej napísal:V TT som bol pred tyzdnom, a boli tam uplne nove elektronicke informacne tabule (teda ak tie myslis ako informacny system).
aquila napísal:inak som docela sklamany, ako pomaly na tejto casti trate prebieha koridorizacia ...
ked si zoberem, ze sa tam papraju uz dobrych 10 rokov a aj teraz tam rychlych chyti medzi TT a BA asi 15-20 minutove meskanie .. tak hruza ...
aquila napísal:heh, tak to muselo byt "drsne"
ja som isiel po X rokoch rychlikom z TT a som len "cumel"...
jano.z napísal:Andrej: 140 sa jazdiť nemôže, akákoľvek rýchlosť nad 120 na koridore je podmienená prenosom návestí, keďže zábrzdné vzdialenosti medzi predzvesťou a návestidlom sú stavané na 120km/h.
jano.z napísal:Mimochodom, 362 je na Slovensku 16 kusov, 1 je po ťažkom požiari, bez výhliadok na ďalšie sprevádzkovanie, jedna už 10 rokov stojí kvôli nejakým majetkovým a byrokratickým dôvodom, takže 14 kusov. K tomu 18 kusov 350...
Naspäť na Železničná infraštruktúra
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 26 hostí.