devil napísal:5.800 je intenzita na D3 strazov-brodno v plnom profile za nejakych 60 mil. za km. ked toto povazujete za normalne tak vam nemoze vadit ziadna R-ka v plnom profile.
Kto tu na fore napisal, ze cena D3 Strazov - Brodno ako sa vysutazila je v poriadku? A boli dokonca aj na D3 dolezitejsie useky ako D3 Strazov - Brodno, ale stat takto nezmyselne rozhodol a nebolo to o jednom cloveku, ako sa tu niektori snazia presviedcat, je iba preukazatelne, ze ked sa to malo stavat o 100 mil.E lacnejsie, tak sa to zablokovalo navrhom jedneho cloveka, to ze vysledok rozhodovania bol protizakonny, potvrdil sud. Ani D3 Cadca - Svrcinovec nemal stat stavat za take peniaze a mal upravit podmienky a vyhlasit novu sutaz, ked tuto spackali, ale asi to niekomu vyhovovalo.
Intenzita, ktoru uvadzas nie je overitelna a zarucene nebola ziskana v sulade s metodikou pre rocne scitanie dopravy na Slovensku alebo vies dat link na NDS,SSC, ministerstvo, kde sa da dostat k takemuto udaju a zistit sposob urcenia hodnoty?
Zato vsak je preukazatelne, ze tvrdis: "bez lokalky by cela D3 bola na smiech"! Pritom scitanie 2015 len potvrdilo vysoku intenzitu nakladnej dopravy na D3 5661 NA/24h, I/11 od 3255 NA/24h pri statnej hranici az po 6867 NA/24h v Ziline a I/11A (Horelica) 4830 NA/24h.
Zarucene 4193 NA/24h pri krizovatke I/11-I/12 je lokalka! Priemer od okraja ZV po okraj KE (zhruba 190 km) zrejme nedosiahne ani polovicu hodnoty co je vo Svrcinovci.