už nepotrebujeme stavať R2, hor sa na R4/R3/D3
ked tak pozeram najviac sa ide stavat od madarska, M15 na plny profil, M2 tak isto na vac, R21 aj M30. zato tu dookola citam hlavne o klukatej polovicnej expresowke s honosnym nazvom S1.
Moderátor: Moderátori
už nepotrebujeme stavať R2, hor sa na R4/R3/D3
DrX napísal:A vsetky zilinsko-povazsko-tatranske tunelarske nakolo-blizsie
DrX napísal:Pre spojenie KE-BB-NR-Trnava-BA krajov
DrX napísal: vacsiny Slovenska
DrX napísal:zilinski trubkari
DrX napísal:h37s10v@ckej
expwy napísal:Ale ano, mali by postaviť popri tom úseku kolektory
IceFox napísal:Na trase R1+R2 máš významné mestá:
BA, TT, Nitra, Zvolen, BB, dlho nič až Košice
Na trase D1 máš významné mestá:
BA, TT, Trenčín, ZA, LM, Poprad, Prešov a Košice.
I ja som mal na nej nie najlepšie pocity. A to bolo pred dvoma rokmi a zhoršuje sa to, čo počujem. Jeden známy, čo teraz nedávno po tomto úseku šiel, povedal, že naspäť po M1 nepôjde, radšej sa jej vyhne. Žiaľ i na ceste č. 13, po ktorej veľmi často jazdievam, je už na mnohých častiach v otrasnom stave. Obrovské výtlky už sú na 3 miestach a stále sa zväčšujú a ako-tak sa ešte dajú obísť, keď sa o ich "polohe" vie, kto nie, vojde do cca 5 x 0,75 m "jazvy" hlbokej asi 8 cm (táto vznikla s postupným spojením 5 "menších" asi pred 3 týždňami). Naviac sa "rozmrvuje" vozovka na viacerých miestach, najvýraznejšie v okolí MUK (85 km) nad M1. A iróniou je, že tam hneď vedľa má sídlo Magyar Közút Nonprofit Zrt. ( http://internet.kozut.hu/SitePages/Kezd%C5%91lap.aspx), pozri polohu https://www.google.sk/maps/@47.6730445, ... 312!8i6656, predtým Autópálya mérnökség, čo je ako naša SSÚD (neviem, kedy sa názov/"forma" zmenil/-a, možno len formálne ).Sentilj napísal:Ale rozhodne si na ňom nezničíš nápravu, alebo neprehneš disk ako aktuálne na M1 medzi Tatabányou a Budapešťou,viď reportáže MTV. Stav vozovky sa ponáša na náš Turčiansky tankodrom, našťastie od minulého piatku avizovali veľkoplošné opravy.
Ale očividne urážky a osobné invektíva ti idú lepšie:
Na trase D1 máš významné mestá:
BA, TT, Trenčín, ZA, LM, Poprad, Prešov a Košice.
Súčasný systém D/RC považujem za perfektný ale keďže štát nemá na D1 (cesta medzinárodného a vnútroštátneho významu) a R1+R2 súčasne (cesta vnútroštátnego významu) tak sa stavia iba D1 ,ktorá dokáže (aj keď krkolomne) to ,čo aj R1+R2 a zároveň má aj medzinárodný význam.
a choď si žiť svoj discopríbeh o R1+R2 s intenzitami okolo 6000 vozidiel
Na tej maďarskej trinástke tiež už nemajú, kde nastriekať vodiace čiary na pár kilometroch a v jednom kuse. Skôr spomínaná organizácia (Magyar Közút) túto cestu nemá zatiaľ v pláne opráv, čo by sa jej už zišlo. Kolega minulý rok videl, ako tieto "špáry" na niektorých miestach ručne lopatami "zasypávali" asfaltom a takmer "ručno-nožne" urovnávali", len teraz neviem, kde to akože opravili.Sentilj napísal:... Včera som si to prešiel opäť, a trhlina už nie je len úzka a pozdĺž, ale začína sa rozťahovať na šírku, sem tam sa objaví klasický výtlk, našťastie nie hlboký (zatiaľ).
devil napísal:zato tranzit pri ZA je 5.800 vozidiel a pri skalitom 1.000. bez lokalky by cela D3 bola na smiech a D1 tiez.
devil napísal:na tyzden-dva zatvorit MUK a dovolit len priamy prejazd po D3
devil napísal:a ano, ked bude hotovy obchvat CA tak by bolo zaujimave spocitat tranzit
Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 14 hostí.